Témata příspěvků | |
robik00 | Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Zdravím, moje omega B(c) 3,0v6 r.v.2000 mi dělá naprosto stejné věcy. Podařilo se to nějak vyřešit??? Předem díky za jakoukoliv radu . |
McJOHN | jaja napsal ... ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele Metoda výměny stylem pokus-omyl, aneb ono to třeba pojede není zrovna na místě. Když už je podezdření na čidlo kliky, je dobré ho nejprve změřit nebo za předpokladu,že se auto nastartuje, napíchnout diagnostiku. cidlo klikové hrídele se dá zmerit ohmetrem. Viz. tento dokument parametry cidla kliky |
jaja | ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele |
jaja | robik00 napsal ... Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 |
Host | robik00 napsal ... Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 |
ciba | a taky se muze stat ze nova vec neni dobra.. |
Legend | Tohle je celkem typické chování volnoběžného ventilu, ten je nový jako nový, nebo je tam jiný použitý? Tomu dost lidí říká někdy Nový |
robik00 | Diky za tipy. Na váhu jsem zapomněl, je taky nová. |
ciba | ja bych spis doporucil tady na foru uzivatele LEGEND neni nic co by neuspravil obzvlast na omeze kontaktuj ho a budes hodne spokojenej:) a btw asi to bude problem bud se zapalovaci civkou nebo s necim jako je vaha vzduchu...a kdyz to teple jede ok tak asi civka bych rekl |
McJOHN | Třeba pan Hrdlička viz Odkaz |