Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
diagnostika |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jakke-mv6 |
| ||
Host | Možná blbej dotazu ale ndá mi to .. Když mám auto napíchlí na diagnostice a koukám na procenta sešlápnutí plynu neboli na kolik procent je otevřený škrticí klapka tak maximálně ukazuje 81% při plnym plynu , je to normální nebo mám v keli snímač polohy škrticí klapky ? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jestli auto jinak jede normálně a neukazuje žádné chyby, tak bych to neřešil. Na diagnostice je toto spíše informativní údaj, ne moc přesný. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jakke-mv6 |
| ||
Host | A ještě dotaz kdo zná soft. OP-COM tak ví že to tma ukazuje na tabulce nějaký O2-sensor jako asi lambdasonda ne ? a píše mi to OPEN jak levá tak i pravá a kámošova omega je má CLOSED co to může být za problém ? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ano, je to lambda. Njedůležitější je, aby se napětí na lambdě pravidelně zvyšovalo a snižovalo, zhruba po několika vteřinách. Nevím co máš za motor, 2.0 a 2.0 mají lambdu na 4V, takže napětí kolísá mezi 0 až 4V, ostatní motorizace mají zhruba 800mV. Současně jak se napětí pravidelně mění, tak se v OP-COMu zobrazuje bohatá a chudá směs (Lean, Rich). To Open Closed bych moc nesledoval, to už nemá takovou vypovídací hodnotu. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||