Autor
|
Příspěvek
|
vrgadaa | Wednesday 12 May 2010 - 16:23:12 | | |
tot otazka jde nejde, vsechno jde, kdyz se chce-jen je to mnohohem mensi kseft. To o V6 mi plynari tvrdili taky, ze jedine sekvenci a pak jsem par lidi s nasavanou V6kou videl jezdit. Totez i o C26NE mi tvrdili v jednom lpg servise, ze to v zadnym pripade nejde, protoze sani je prilis objemny a vpredu uz je plastovy kus. Dokud jsem si na netu nenasel na ebay zepar nasavanych kousku i s fotkami-fakt je, ze ten plast vpredu se opravdu roztrhl. ... Ale verim, ze sekvence muze uz byt dnes dobre reseni, prukopnicke pocatky, ktere jsem si vyzral, jsou uz pravdepodobne minulosti a dnesu z tu sekvenci mozna umi plynari udelat. A fakt je, ze i ceny sekvence klesli, vypocetni vykon ridicich jednotek je jinde, vstriky budou delany tak, aby sly menit po jednotlivych kusech a ne komplet. Takze asi jo do novejsiho auta to asi opravdu patri, pac rozthly plastovy sani, ci znicena vaha vzduchu za to opravdu nestoji. A tim, ze nemuzes laborovat s venturiho trubici te trapit nemusi. Zvol nejaky system, kde ti k tomu daji software a interface a budes spokojene ladit delky a casy vstriku:-) |
| |
|
Jiřik | Thursday 13 May 2010 - 13:12:37 | | |
Je to STAG 300+, prý nejrychlejší řídicí jednotka, dá mi tam nějakou silnou rouru z nádrže k reduktoru a reduktor prý do 250 koní. Ale i tak říkal, že mu ten motor asi dá zabrat, asi je to tím obrovským sáním a vysokými otáčkami max. krouťáku (vážně nevím jak by dělali motor z type-R). Jasně dolaďovat se bude, pro začátek mi bude stačit sériovej výkon, pak budu laborovat klasicky s odstraněním restriktoru na throttle body. |
| |
|
Jiřik | Tuesday 12 October 2010 - 13:50:13 | | |
Ahoj lidi, jaké máte zkušenosti se svíčkama se středovou elektrodou ze stříbra? Dle tabulek u BRISKu tomu stačí mnohem slabší napětí k přeskoku jiskry, tzn. prakticky by to mělo mít vliv hlavně na chod zastudena a pravidelnější volnoběh. Zkoušel je někdo? |
| |
|
|