Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chiptuning 2.5td |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pepek |
| ||
Host | Jak je to s automatem nevím, sám jsem v manuálu (OC). Pokud je ale úprava provedena "s rozumem" a s přihlédnutím k "nalítaným km", tak si myslím, že by zde zásadní problém být neměl. U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | pepek napsal ... U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ... | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Martas napsal ... pepek napsal ... U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ... ve finale je to to samy ne? akorat ze ten co mel min tak by mel mit mensi opotrebeni nez ten co to mel ciply od zacatku.... hlavy praskaly spis na 2.4 td a to je uplne jiny motor | ||
| |||
fastarrow |
| ||
Host | Díky za názory. Ještě dotaz, když bych načipoval ŘJ u automatu, tak musí se něco upravit vůči automatu? Předpokládám, že ne, ale pro jistotu se ptám. No a co říkáte na tento chip? Zkoušel to někdo? Viz Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |