• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zahřívání mínus pólu baterie a vodiče k alternátoru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Valis
Friday 11 September 2009 - 15:47:32 Citovat
Host
Zdravím mohli by jste mi u omegy B vyzkouset jednu věc po pěti minutách jízdy se svorkovnice baterie zahřeje natolik že na ní skoro nelze udržet ruku je to normalní ?Když se dotknu kabelu k alternátoru je také teplý ale neškvaří se nebo tak ! Je možný že tohle dělá adjakživa ale já si toho nikdy nevšiml až teď náhodbě. Zdá se že se teplota nezvyšuje a že jak dosáhne svého maxima je již konstantní .Dělá to samozřejmě jen při nastartovaném motoru .Když mám třeba jen puštěné rádio nebo tak tak je to v pořádku.Zkoušel jsem sahat i na alternátor a ten je taky horký ale to mi zas tak neprijde ten je asi horký od motoru a taky se ,,točí". Ale proč ta svorka?Mohl by tam být někde zkrat ???Díky


[ Upraveno Friday 11 September 2009 - 23:28:35 ]
Martas
Friday 11 September 2009 - 15:52:49 Citovat
Host
Sundej kontakt z baterie, poradne to ocisti a zrovna tak zkontroluj jestli nemas poskozen zemnici vodic.
Valis
Friday 11 September 2009 - 15:59:24 Citovat
Host
Takze to asi nema tak byt co ? Jsem si to myslel zemnici vodice je ten druhy silny co vede k nosniku nebo k blatniku ted uz nevim a je k nemu prisroubovan ?
Wonderboys
Friday 11 September 2009 - 19:13:56 Citovat
wonderboys

Uživatel #1295
Registrován: Wednesday 24 October 2007 - 06:42:29
Příspěvků: 125
zahřívání kontaktů nebo kabelů může značit,že je někde nějaký kraťák nebo je někde větší zatížení,takže špatná vodivost svorek.Prostě vše zkontrolovat vyčistit.
Vraňoch
Friday 11 September 2009 - 22:29:33 Citovat
Host
Zahrivani vodicu a jejich spoju rozhodne neni normalni. Od vyroby jsou dimenzovane tak, aby se pri standardnim provozu nezahrivaly. Zahrivani vodicu od baterky (tlustych) rozhodne neznamena zkrat, to by se driv nekde neco roztavilo. Zahrovani spoju vodicu (vc. pripojeni kabelu na baterii, kabelu na alternator, starter, kostru auta, atd.) znamena jen to, ze ten spoj je spatny = ma velky prechodovy odpor = je spinavy. Pomoc = rozebrat, ocistit (smirkovy papir, kontaktol), namazat vazelinou a zase spojit. Tot vse, zadna velka veda ani zadny extra problem - jsou horsi.
Jerry
Friday 11 September 2009 - 23:55:47 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Jak tady již v podstatě bylo psáno.
Pokud se zahřívá kabel teče jím proud na který nebyl dimenzovaný tudíž může být někde skrat, ale vzhledem k průřezu vodiče u baterie toto nehrozí bo všude jinde jsou kabely s průřezem menším a tudíž by asi shořely pokud by nebyly za pojistkou.
Druhá a jistější možnost je, že je někde přechodový odpor. Ten může být jak u baterie tak u jakéhokoli spoje na tzv. kostru auta.
Pokud ti to ale topí přímo u baterky tak bych očistil kontakty na baterce.
Viděl jsem i zaplýtaný -nusový vodíč u auta který málem chytlo a to jen kvůli korozi na matce.



Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
valis
Saturday 12 September 2009 - 12:20:14 Citovat
Host
tak mam docela zajimavej poznatek .Je mozny aby byl spatne zalisovanej ten kabel do toho ocka ?Nebo uz je to proste tak z oxidovany ale nejvetsi teplota je presne na tom ocku samotny kontakt baterie uz neni tak horky a stejne tak drat kousek dal uz neni taky tak horkej takze to vidim fakt na ten prechod v tom ocku za ty roky to proste asi stratilo vodivost .Ale origo ten kabel bude asi pee mastnej co ?co s tim ?
Martas
Saturday 12 September 2009 - 12:21:29 Citovat
Host
Piseme ti to tu vsichni ze se jedna o prechodovy odpor (tedy spatny kontakt), nebo poskozeny kabel ....
qpc
Saturday 12 September 2009 - 15:17:46 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
jo,spousta přechodáků vzniká na spojích,tedy i na kontaktu kabelu a očka,jestli tam byla oxidace,umí to časem odehnít

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


TOMdesign
Wednesday 21 October 2009 - 13:50:55 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
Přesně toto jsem měl též... Staré očko vyhozeno, dáno nové a je klid.... _;

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2669 sec,0.2203 z toho dotazů.