Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vypadok vykonu |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Vlado |
| ||
Host | mam VeBe X20DTH. niekedy v otackach do cca 1800 mi zasvieti kontolka motora a motor strati tah. po rozbehnuti motora nad spominanych cca 1800 kontrolka zhasne a vsetko bezi tak ako ma a aj niekolko dni je vsetko ok a po case sa to stane znova... diagnostika ukazuje na nieco s podtlakom. vymenil som podtlakove hadicky aj z gumenymi spojkami okrem hadicky ktora vedie pod kabinovy filter. egr, klapky aj ventil na turbe boli skontrolovane a su v poriadku.. napada ma este ci to moze sposobovat podtlakovy ventil ktory ovlada kurenie aj ked kurenie funguje bezchybne? uz neviem | ||
| |||
Vlado |
| ||
Host | nikto nic | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Vydrž Vlado, jen co Yper vleze na net,jistě Ti dá sáhodlouhý seznam možných závad !!(a) A sámo i rad,jak to opravit _; VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | No nez cekat na Ypera by to napred chtelo napsat co presne ta diagnostika vycetla. Informace ze neco s podtlakem je pomerne k nicemu a vestit z koule by vyslo nastejno (o to delsi bude pripadny Yperuv elaborat).. | ||
| |||
Vlado |
| ||
Host | neviem presne cislo chyby ale vraj je chybny EGR ventil. ja som ho vsak vymontoval vycistil a vyskusal ci drzi podtlak tym ze som ho stlacil a upchal dierku a vyzeralo to byt ok.. neviem teda ci kupit novy EGR a vymenit ho ? mohol by byt vadny aj selenoid ktory otvara podtlak v EGR.. ako ho vyskusat.. mozem ho skusit prehodit s tym druhym co ovlada klapku sania (su vedla seba) ? dalej diagnostika vycitala chybu vstupnych a vystupnych hodnot palivoveho cerpadla, vraj vstrekuje viacej ako vyrata predvstrek alebo take nieco.. ale to asi s tou kontrolkou nebude mat nic spolocne .. neviem. vraj mam na tom jazdit kym cerpadlo nadobro netrafi slak... | ||
| |||
Vlado |
| ||
Host | skusil som prehodit selenoidy.. ale bez uspechu.. sprava sa to rovnako zostava mi uz len skusit vymenit EGR.. tak zajtra ho idem kupit a pevne verim ze sa to uz vyriesi... | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | Ahojte, rád by som poznal Váš názor na môj "problém". Podotýkam,že stalo sa mi to prvý krát za tri roky ako mám auto.Išiel som približne 110 km/h pri 2200 ot. a odrazu sa rozsvietila kotrolka motora a auto úplne stratilo výkon,potom zhasla a o 3 sek. znova to isté a o malú chvíľu mi začala blikať asi v sekundových intervaloch,auto nešlo vôbec za plynom,až som musel zastať a skusil sa znova pohnúť,ale vôbec nevládal ani na jednotku,inak poznamenám že na volnobeh bežal stále v predpísaných otáčkach a bez kolísania.Vypol som motor,znova naštartoval(chytil na brnk),ale to isté(blikanie kontrolky a nemožnosť to rozbehnúť),tak ma museli ťahať pri naštartovanom motore....približne po 5 km ťahania,kontrolka prestala blikať,odpojili sme sa a auto išlo akoby mu nič nebolo,ale po 12km blikanie a to isté.Auto som cez noc nechal na parkovisku a ráno som sa vybral do opel servisu(cca 30km)na diagnostiku....inak ráno som naštartoval na brnk,nič nesvietilo a auto išlo ako predtým.Bohužiaľ diagnostika v opli nenačítala žiadnu chybu a auto stále išlo ako predtým,tak som sa s nimi dohodol,že idem ešte po okolí poriadne Vectru prehnať a ak sa mi rozsvietí kontrolka tak sa vrátim na načítanie chyby.No auto išlo stále ako "drak",skúšal som do kopca až do 4000 ot. na trojke ale vždy mal ťah.Odskúšané všetky režimy jazdy a všetko bez problémov,takže teraz sa Vás pýtam čo to mohlo spôsobiť ? Viem,že sa mi to ešte vráti,ale najhoršie keď sa mi to stane niekde na dovolenke,prípadne v noci bez možnosti ťahania auta,preto som chcel tomuto predísť,ale zatiaľ neviem kde by som začal.Čo by ste mi odpručili ?V čom je problém ? Budem vďačný za každý váš názor.Ďakujem. Inak auto je VeBe r.v. 1997 diesel motor X20DTL. | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | čets celé tohle vlákno ? Odkaz jestli to nebude taky nějaký špatný spoj, když jednotka žádnou chybu ani neuložila.. | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | ...vlákno som prečítal,nie je to uplne rovnaké ako môj prípad,ale zasa som o niečo múdrejší...na rozdiel od ypera mne auto "nezdochlo"na volnobeh išlo stále a bez kolísania otáčok a keď som vypol a zapol kľúčikom tak išiel v pohode naštartovať,len sa nevládal pohnúť(pre "podpichovačov"....ručnú brzdzu som nemal zatiahnutú ) | ||
| |||
Vlado |
| ||
Host | takze EGR ventil vymeneny ale bez zmeny k lepsiemu 120 € som vyhodil zbytocne.. motor pada do nudzoveho rezimu castejsie uplne nepredvidatelne, vzdy az po zahriati motora na prevadzkovu teplotu. mam pocit ze sa to stava hlavne pri castejsom manipulovani s plynom, v kolonach pri neustalom zrychlovani a spomalovani, stava sa to v nizsich otackach tak do 2000. niekedy ked po kratkom odstaveni motora ho idem este teply nastartovat tak sa kontrolka rozsvieti uz po otoceni kluca do prvej polohy pred startom a po nastartovani je motor v nudzaku. v nudzaku sa to sprava akoby to islo bez turba a motor toci maximalne do 3700 ot. po par sekundach-niekedy minutach to zase uplne nepredvidatelne, niekedy po zosliapnuti plynu na podlahu, inokedy po ustaleni otacok motora, proste stale v inom rezime naskoci na normal kontrolka zhasne a vsetko je ok. dnes som si vsimol dalsie zvlastne spravanie motora: idem po dialnici bez nudzovehu rezimu a som si uvedomil ze po zosliapnuti pedalu na podlahu a po prekonani 4000 ot akoby motor prestal zrychlovat rovnomerne, stratil dych, a zacal ist nepravidelne ale v pravidelnych intervaloch akoby si sam ubral a znovu pridal, stale dokola.... som uz s toho zufaly co to este moze byt??? snimac podtlaku?? cerpadlo?? turbo?? alebo nieco celkom ine.. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |