• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Řídíci jednotka záměna
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
x30xe
Monday 25 May 2009 - 18:59:47 Citovat
Host
Je možné aby řídící jednotka s 2.5 (benzín) jela v motoru x30xe?
Lhex
Monday 25 May 2009 - 20:22:32 Citovat
Host
imho asi ano (s kroužkem a čipem samozrejmě)
JardaB
Monday 25 May 2009 - 20:53:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jsou vubec ruzne verze jednotek? (dle oznaceni)
Me zas zajima, jestli je zamenitelna jednotka pro ruzne prevodovky - AT a MT. Jsou tam 2 ruzne signaly na pinech, ale vypada to, ze by se mohla prizpusobit podle urovne signalu (vystup - vykon motoru, vstup - omezeni vykonu)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Monday 25 May 2009 - 21:13:55 Citovat
Host
X25XE a X30XE maji oba jednotku bosch motronic 2.8.1 (bez záruky) a bud ve verzi pro MT nebo pro AT

tipuju, že by fungovat mohla, každopádně vyzkoušet to není složité..
JardaB
Monday 25 May 2009 - 21:24:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takze pro MT a AT jsou ruzne?
Zas tak jednoduchy to vymenit nebude, kvuli imobilizeru. Ja to resim kvuli klickum - k AT mam jeden, k MT 2 i s kodem, takze by se mi to hodilo obracene...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Martas
Monday 25 May 2009 - 21:32:57 Citovat
Host
Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ?

Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju.
Anonymní
Monday 25 May 2009 - 21:42:40 Citovat
Host
JardaB napsal ...

kvuli imobilizeru.

btw: jj stačí aby byl zapojený ten kroužek a v době startu nablízku ten správný čip, ve spínačce může být cokoli.. pak uz to jede pořád i bez čipu...

to jen tak naprosto mimo téma, jinak tu výměnu jednotek bych pro nic za nic nezkoušel, mám jen skromný názor, že by to asi "jelo" jak se ptal zakladatel vlákna, jak by to "jelo" je otázka pro někoho chytřejšího
JardaB
Monday 25 May 2009 - 21:48:04 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Martas napsal ...

Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ?

Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju.


To je jasny, ale k RJ se musi vymenit i prislusny krouzek, ne?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Monday 25 May 2009 - 22:02:18 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
JardaB napsal ...

Martas napsal ...

Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ?

Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju.



To je jasny, ale k RJ se musi vymenit i prislusny krouzek, ne?

Jardo ten kroužek je pouze čtečka toho čipu.To znamená že stačí aby byl na blízku čip který je sinchronizován pro danou ŘJ.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Tuesday 26 May 2009 - 06:23:53 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takze staci prehodit RJ a nejak podstrcit cip k te RJ? Nemusi se vymenovat cteci zarizeni u spinacky? Mel jsem dojem, ze je to nejak sparovane s ECU...
A jak je to s verzemi AT/MT? Jsou ruzne? Prechod AT->MT asi nebude problem, ale obracene by asi jednotka prevodovky a ECU nespolupracovaly, ze... Asi nezbyde, nez to zkusit.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1417 sec,0.1060 z toho dotazů.