Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
nová omega, nejela, už jezdí ! :D |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 21 22 23 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | jen aby nemela mrtvy motor nebo jestli nahodou tam neni krpa a nestoji 120litru. Tady je duvod, proc sekvenci nee, od konkurence V6 mondeo Odkaz | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | vrgadaa napsal ... jen aby nemela mrtvy motor nebo jestli nahodou tam neni krpa a nestoji 120litru. Tady je duvod, proc sekvenci nee, od konkurence V6 mondeo Odkaz Njn, to jsou presne ty naho.no vstrikovace a navic to maji udelany uplne blbe - ty hadicky maji byt co nejvic symetricky... Ja si to upravil, rozpojim par konektoru a cely to sundam, pak si na tom montuju jak na benzinu. Mam se sekvenci i Pontiac V6 a tam to funguje jeste lip, je tam dost stary Landi-Renzo a proslo to i s velkou rezervou emisema (ta Omega ne, ale jeste se staryma vstrikovacema) Ta cena je fakt divna, bud si nekdo dela cecky nebo je tam nejaka chybicka, to by muselo bejt tak 94 shnily jak pernik s automatem v riti a na plechach, za tyhle prachy... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | tipuji taky nejaky nepovedeny zert ... ale toto je temer me auto snu, nejhezci barva ackove omegy (takova britska zavodni zelena), vnitrek ze senatora vcetne LCD tacho-libi se mi, skoda, ze jet o automat Odkaz | ||
| |||
newbie |
| ||
Host | Tak pánové, myslím že mám první závadu nevím jestli jsem někde stratil závaží ale začíná se mi klepat auto, při různých rychlostech (40-130) se občas tak rozklepe (ze strany na stranu) a hází hodně (!) silně i do volantu.. projevuje se to při brždění, přidávání i na neutrál, v zatáčce i na rovince, cca každých 5-6 km se prostě rozklepe :( kola jsem ještě nesundal ale v neděli je jedu nechat převážit,tak uvidím.. No a s tím souvisí další věc, když zatočím ve vyšší rychlosti ostře v levo tak slyším od leveho předního kola divný zvuk.. jako by třel velký kus kovu a jiný kov, příp. vysypané ložisko... A když k tomu přidám zajímavý jev, tj podivné chování při prudkém dobrždění ( dobrzdim prudčeji a s nohou na brzdě zastavím tak se to auto s s podivným zkvukem od předních kol vrátí kousek z5 a trochu se houpe vpřed i vzad) tak mi z toho vychází - nevyvážený kola... nebo čepy (buhví kde) .... nebo ložiska... nebo brzdy? co si o tom myslíte? | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Typoval bych silentblocky na ramenou totalne na prach. Zkus tohle - pojedes mensi rychlosti a silne kopnes do brzdy, ozve se takova divna tlumena rana celym autem. To jsou pak ty silenty. Rekl bych, ze by to mohlo zpusobovat i to vibrovani. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Silenty mam v pytli totalne a az tak dramaticky se to neprojevuje. Radsi s tim nejezdi, dokud nezjistis, co to je. Zkus do kola kopnout, uvidis, kde jsou vule Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | a nemas vuli v rizeni? muze byt spatna prevodka rizeni...a to je na vymenu cele te skrine, a ze je k ni blby pristup __; | ||
| |||
newbie |
| ||
Host | tak jsem tedka zkoušel vůle v řízení... skoro žádná (cca 0.5 cm na každou stranu aniž bz se pohly kola) za kola jsem vzal a zaramploval, při vypnutym motoru se ani nehnou, s nastartovaným to hýbe s volantem... jiné vůle tam nejsou, kola sedí na kotoučích jako přibitý... zajímavý je že od tý doby co jsem to koupil (cca 3týdny) jsem najel přes 3000km a nic se nedělo... a pak během jedný jízdy do práce (35km) to začalo házet... a to jakože hodně od tý doby se to nemění, není to ani horší ani lepší, v tomhle stavu jsem najel už cca 1000km... vím že je to hodně ale to auto mám proto abych jezdil... tak uvidím v neděli co mi řekne kámoš na převážení, doufám že to budou jenom nevyvážený kola.. když ne tak napíšu a budu hledat pomoc od zkušenějších.. btw bude nějaký srázek? rád bych to pujčil někomu kdo v tom má nalítáno víc než já a ví jak se to auto má správně chovat... za tipy a rady jako vždy předem moc děkuju.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hele, a nevzal jsi nejakou vetsi diru, ze by z kola byla siska? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
newbie |
| ||
Host | JardaB napsal ... Hele, a nevzal jsi nejakou vetsi diru, ze by z kola byla siska? taky nad tím přemýšlím, všechno by tomu napovídalo... uvidím zítra na převážení, teda jestli vstanu... spíš mě zajímalo co by kdyby... kdyby to nebylo kolesama tak čím? nikde žádný vůle atd... btw, kdo máte V6 2.5... taky při rozjezdu musíte točit až na 1500-2000 aby vám to nezdechlo, kor při couvání? u starý omegy jsem byl zvyklej se rozjíždět a couvat defakto jenom na neutrál, příp. to jenom lehce polechtat.... u týhle to musim vytočit abych dlouho nepálil spojku nebo mi to nezdechlo .. [ Upraveno Saturday 07 March 2009 - 09:47:24 ] | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 21 22 23 | |