Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
páčka z Omegy s regulací rychlosti stírání do Vectry ? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | nevíte někdo,resp. nezkoušel někdo dát páčku s potenciometrem upravující frekvenci stírání s omegy do Vectry ? - stačí vyměnit páčku a relé nebo je potřeba nějaká dodatečná úprava ? ... z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Nebude to fungovat, u Vectry ridi sterace multitimer ... Ale treba tady na strankach je ke stazeni pomerne jednoduchy navod na dodelani programovatelneho cyklovace steracu (jehoz ovladani mi pripadne presnejsi nez trefovat cykl kroucenim cudlem) za pomoci relatka ze Skodovky v cene 200 - 300 s pouzitim puvodni packy. | ||
| |||
TiRa |
| ||
Host | Jo, bude to fungovat. Jak se divam na ten tvuj obrazek, tak bys mel mit vse. Samozrejme uprava elektroinstalace bude nutna. Ja sam jsem si to delal nekdy vloni. Co si tak pamatuju, tak zapojeni bylo vice mene stejne jako to, co zde zminuje Martas. Ale musel bych se na to podivat. Jinak tady je par fotek jak to mam ja. packa steracu , pojistkova skrinka | ||
| |||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | TiRo ... jak potom funguje ostřik ? - po ostřiku jedou stěrače ? Martas mě se víc zamlouvá točení s poťákem ... TiRo - můžeš sem hodit schéma resp. zapojení vývodů z relátka z omegy do pojistkovky Vectry .... díky ! z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
TiRa |
| ||
Host | Ostrik funguje stejne jako predtim... Jak uz jsem psal, zapojeni je skoro stejne jak na skodovacke rele. Ale dovolil jsem si ho teda prekreslit a upravit. Zapojení zde (barvy vodicu souhlasi s mym zapojenim na predeslych fotkach). Taky musis predelat omegacky sesti pinovy konektor (osazen peti), na vektracky ctyr pinový (osazen tremi). Ty tri jsou tlacitka ovladajici palubak a ty zbyle dva potenciometr. Kdyz tak pozdeji udelam nejaky podrobnejsi navod a hodim ho sem. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Tohle zapojeni je ale totozny na provedeni bez potenciometru, kde se cykl nastavuje prepnutim packy, kam mas zapojenej ten potenciometr ? A nebo mozna jsem neznaly a ta packa ma v sobe "elektroniku" ktera pusobi stejne jako kdyz tu puvodni sepnu. | ||
| |||
TiRa |
| ||
Host | Jo, jak jsem psal. Je to skoro to same. Vlastne jenom ty dva dratky, ktere ty zapojujes primo na packu prepinace, tak tady jdou pres potenciometr. A rele nefunguje na principu pameti (stirani zapnuto - vypnuto), ale urciteho odporu. Ktery si ty prave nastavis na tom potenciometru (ten ma par poloh o rozdilnem odporu) a podle tech hodnot rele spina. Schematicky je to skoro stejne, funkcne taky. Jen je to docela drazsi varianta. | ||
| |||
TiRa |
| ||
Host | Tak jsem teda sepsal nejaky ten podrobnejsi navod. Ke stazeni zde Doufam, ze jsem na neco nezapomnel nebo tam nemam nejakou chybu. | ||
| |||