• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Nestartuje
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomwr Zafira
Wednesday 31 December 2008 - 22:16:39 Citovat
Host
Ahoj mám ZAFIRU 2.0 DTI r.v.2002, na zaèátku zimy problém mìnil jsem 3 žhavièe a potom jsem si sliboval lepší starty a ono nic.Tak jsem natankoval plnou nádrž nafty na Shellu a doufal že to bude snad lepší a taky nic.Závada je teda taková , že to dlouho toèí a jako by to nemìlo nìco potøebného ke startu pak zase žhavím a pak start a tak napodruhé nìkdy napotøetí to tak kostrbatì naskoèí jako kdyby na 2válce a pak se to chytne všechno a následuje kouø.Pak vše OK.Díval jsem se na pøepady a tam teda byl jeden takovej uchcanej a tak jsem to vymìnil a zase èekal do rána a zase nic.V létì i na podzim když bylo venku tak cca minimalnì 8 stupnu to startovalo i na jeden žhaviè taky kostrbatì.Volal jsem známému co s tím mùže být a ten øíkal nìjaký gufírka pod vstøikama ale to mi nìjak nic neøeklo nevím co to je.Pavda je že musím vymìnit vzduchovej filtr ten už má dost a palivovej mìnìnej cca pred 45 tis.KM a tak pøesnì nevím zda by tyto dvì vìci na to mohli mít nìjak zásadní vliv????
Pøedem dìkuji za rady a pøeji všem málo prùserù a mnoho KM s OPLY v pøíštím roce 2009.
TOMWR
Kutulin
Thursday 01 January 2009 - 13:00:14 Citovat
Host
Těžko říct... svítí Ti kontrolka diagnostiky? Já mám podezření, že jsou to přepadové hadičky. Z tvého vzkazu není jasné zda jsi je kompletně vyměnil, ale tipoval bych to na ně. Jinak pokud to takto drásáš, tak čerpadlo nasucho se pěkně přidírá pokud se točí bez nafty. Dej vědět jak to dopadlo.
Tomwr Zafira
Thursday 01 January 2009 - 15:07:13 Citovat
Host
No nevyměnil jsem je všechny protože ty co jsem tam nasadil tak jsou venkovním průměrem o kapánek tlustší, takže chci hnedka v pondělí koupit ty co tam patří protože to se tam nasazuje do takových otvorů a oni tam moc dobře nejdou.Hnedka jak je vyměním dám vědět jak to dopadlo.Kontrolka diagnostiky nesvítí.
JOB
Thursday 01 January 2009 - 16:33:10 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Tomwr Zafira napsal ...

No nevyměnil jsem je všechny protože ty co jsem tam nasadil tak jsou venkovním průměrem o kapánek tlustší, takže chci hnedka v pondělí koupit ty co tam patří protože to se tam nasazuje do takových otvorů a oni tam moc dobře nejdou.Hnedka jak je vyměním dám vědět jak to dopadlo.Kontrolka diagnostiky nesvítí.



Vyměměň opravdu všechny včetně koncovky na posledním vstřiku a hadičky od vstřiku k čerpadlu. Vím o čem píšu.Měl jsem přepady na první pohled suché čisté a přesto nedrželi a padala nafta. Ta hadice stojí pár korun a bude ti stačit tak metr.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Tomwr Zafira
Wednesday 07 January 2009 - 19:36:26 Citovat
Host
Tak jsem je vyměnil všechny a musím konstatovat, že teda žádnou změnu jsem nezjistil takže problém přetrvává a tak Vás tedy prosím o případné rady.Zhaviče žhaví všechny a je tam novej naftovej filtr a nový vzduchový a olej měněn pře 4 tisíci km.Opravdu mě již nic moc nenapadá co ještě udělat abych ty starty zlepšil.Asi bude chyba někde jinde než v takových základních věcech jako jsou přepadové hadičky.
Tomáš
Lhex
Wednesday 07 January 2009 - 21:09:31 Citovat
Host
má nějaký vliv množství nafty v nádrži?

Jinak tady těch vláken o startování nafty je spousta a spousta informací v nich, ty nejkvalitnější !!(a) budou asi spojeny s klíčovým slovem autora "Yper". Zkus to v okýnku hledej!?
ramon
Thursday 08 January 2009 - 00:41:40 Citovat
Host
No jam mam podobny problem zafira 2.0 DTI. Zacalo to minulu zimu postrehol som zle startovanie teda len nepatrne, tak som to odviezol do servisu kde zistili dva vadne zhavice, vymenili vsetky 4 so slovami ze museli precistit zavity. Nasledujuce dni bolo teplejsie nic som si nevsimol az po ochladeni na -10 som mal problem nastartovat tak som to siel reklamovat po ich diagnoze mi bolo povedane ze to nezhavy ze je vadna riadiaca jednotka zhavenia ze im hadze chybu doby zhavenia. Tak somsi to zobral domov a preveril som si to po pripojeni multimetra som zistil ze auto zhavy a aj po nastartovani dozhavuje ale pre istotu som vymenil z druheho auta tu jednotku ale nic sa nezmenilo. Potom som na to kaslal lebo sa oteplilo cele leto to startovalo na brmk ziaden problem az sa zase ochladilo a mam zase problem. Tak som si nasiel odbornikov asponich chvalili na forach v BA Raci nech sa na to pozru dali to na diagnostiku a nic nezistili tak hned zacali rozoberat vstrekovace po rozobrani zistili ze su prehriate spicky trysiek ktore mi objednali 2400 sk kus. Cela oprava stala 18000 sk co sa mi zdalo dost ale zevraj treba zhodit aj vacku. Po zalozeni trisiek zmerali tlaky dva valce 22 a dva 19 len neviem pri akej teplote to merali no nic mi to nehovorilo auto mi vratili stym ze tlaky niesu idealne ale ze malo by to byt lepsie. Ked sa ochladilo na 0 a menej problem sa nezmenil len som postrehol ze pri volnobehu mi na studeno netrase motorom ako predtym cize asi boli chytene tie spicky. Kedze mi to nedalo pozrel som v prirucke ake tlaky maju byt a tam ze 25-28 takze problem startovania je pravdepodobne v nizkych tlakoch. Len ma nasralo to ze najprv nezmerali tlaky a nedali mi vediet. Zariadil by som sa inac. Po diskusii so servisom ze kde mohol nastat problem mi bolo povedane ze bud bol motor prehriaty alebo zle rozprasovalo naftu a zahoreli kruzky. Inde som vsak cital ze keby to boli kruzky tak sa zvysi spotreba oleja a poklesne vykon co nieje moj pripad na jednu vymenu dolejem tak 0,5l oleja a vykon je ok kedze mam moznost jazdit na dalsich dvoch zafirach s tymto motorom a ziaden rozdiel. Moje podozrenie pada na servis ktory vymienal zhavice a pri cisteni zavitov im mohli napadat necistoty do valcov a po nastartovani ventyl prilepil o hlavu co ma za nasledok nedokonale zavretie ventylu a unik tlaku. Ked auto nastartujem aj pri -10 co trva tak 20sek a necham vrcat 1 min auto potom startuje v pohode. Rozmyslal som este o upraveni mnozstva davky paliva pri starttovani co by malo pomoct len neviem ci sa toda pri tychto motoroch. Takze ak sa tu najde niekto aje v tomto odbornik budem rad ked tu napise svoj nazor na tento moj problem.
Dakujem
JardaB
Thursday 08 January 2009 - 06:25:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Znam to jen teoreticky, ale tlaky bych nechal jeste jednou premerit jinde, zalezi na metodice, jak se meri. Na startovani pri funkcnim zhaveni by to az tak dramaticky vliv mit nemelo. Jeste mne napada, jestli by nemohl byt problem jen v nejakem teplotnim cidle, IMHO se podle teploty vzduchu a motoru koriguje mnozstvi vstrikovaneho paliva. A co nastaveni cerpadla, to nekdo resil? A nemuze byt nakonec vadna i elektronika cerpadla?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
ramon
Thursday 08 January 2009 - 15:59:06 Citovat
Host
No nastavenie cerpadla skontrolovali vadna elektronika by nemal byt ked to startuje nad 5C startuje normalne, cidlo neviem teda viem o jednom nad termostatom a to je dobre to konkretne ovplyvnuje aj zhavenie ked ho odpojim pri nastartovanom motore motor ide skapat. Inac pri startovani to chyta tak na dva valce asi tie ktore maju este ten tlak a tie z mensim sa chytaju tak po 10 sekundach.
Tomwr Zafira
Thursday 15 January 2009 - 14:58:57 Citovat
Host
Tak včera vyměnily ty gufírka na těch rampách co drží ty vstřiky a zároveň co dodávají těm vstřikům naftu a výsledek je neuspokojivý respektive vůbec žádný a tak se tedy ptám zdali nemáte někdo nějakou vzácnou radu kam se podívat dál?Říkal mi že zkoušel po noci nastartovat a že se to zase točilo naprázdno a že si prostě myslí že tam padá nafta ale za boha není schopen nalézt to místo kde to ten vzduch přisává.Přepady jsou vyměněny a říkal že to zkoušel vakuovkou a ty přepadový hadičky včetně tech ramp jsou OK.Takže závada bude někde mezi přepadovýma hadičkama a nádrží.Jen se chci zeptat zdali nemáte nekdo nějakou zkušenost s těma rychlospojkama že by to mohlo být slabé místo kudy by se ten vzduch protáhl.
Prosím a budu vděčný za jakoukoliv radu případně postup při odstraňování mého problému.
Jsme docela bezradny a tak sem práve zkusil jednu firmu v Brně bosonohách a musím tedy říct že jejich přístup byl docela arogantní když skoro řekli 5 unora to dovezte se 40000kČ A MY SE NA TO PODÍVÁME TAK TO MĚ ŠOKOVALO.A nutno podotknout že ta osoba se kterou jsem mluvil byl psolumajil firmy a když jsem s ním mluvil cca 5 minniut tak mě zdrbal že se se mnou zdržovat cele dopoledne.Zřejmě mají takových zoufalců kterým řeknou o 40000Kč dost že už ty další musí odhánět arogantním přístupem.
Tak jestli někdo bude o tomto problému vědět víc tak se prosím podělte o nápady.

Díky Tomáš

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1512 sec,0.1160 z toho dotazů.