Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
řídící jednotka astra G |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
martin |
| ||
Host | ahoj.nejprve vysvětlím problém a pak se zeptám...mam astru OPC rok výroby 2000 bez turba 118kw typ motoru X20XER a dva dni potom co jsem jí koupil mi začla svítit kontrolka tzv.ECU auto jede na nouzový režim .Teď jsem zjistil že z řídící jednotky nejde napájecí proud 5 voltů pro hallu snímač a pro potenciometr a řídící jednotka se nedá opravit jedině nová.Tak bych potřeboval radu jestli by šlo si sehnat řídící jednotku z obyčejného dvoulitra (myslím že má 100kw) rok výroby 2001 a namontovat jí do mého auta anásledně v řídící jednotce přehrát software na hodnoty potřebné pro mé auto?ještě bych potřeboval vědět jestli se nějak liší klasický dvoulitrový motor od toho motoru co mám v astře já(z důvodu jestli by tahle výměna řídících jednotek byla vůbec providitelná ).předpokládám že nárust výkonu mé astry oproti té klasické dvoulitrové je dán hlavně řídící jednotkou.předem děkuji za veškeré informace a za jakékoli info kde bych se mohl dozvědět víc. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2dny po kupi bych zkusil reklamaci | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500![]() ![]() Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Ahoj Martine,taky bych to zkusil reklamovat.Jinak odkud jsi? Máme jednoho šikulu na Kladně a ten už mě do atypu(vectra i500) složil jednotku ze dvou různejch.Občas je na vinně třeba jen nějakej brouk a s tim si lze poradit. ![]() Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... ![]() | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition![]() ![]() Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Ty motory x20xer a motor x20xev jsou opravdu naprosto totožné, dokonce i náhradní díly na ně jsou stejné pro oba, nárůst výkonu o 18 kw bude opravdu způsoben z části jinou řídící jednotkou resp, jiným nastavením řj. Jednotka z motoru x20xev by podle mě měla fungovat, ale motor nebude určitě mít 118 kw ale bude jeho výkon nižší, nemusí to být rovnou těch 100 kw co má x20xev protože nevím zdali nejsou na motoru ještě další úpravy, na vačce, či větší tlaky paliva, atd. Jednotka z motoru x20xev ale určitě nepujde kompletně přeprogramovat na hodnoty x20xer tyhle jednotky nejsou plně programovatelné, nicméně některé parametry by možná nastavit šli. Problémem je to že motor x20xer se se stejně jako motor x20xev vyráběl jen do září roku 2000, takže novější astry tento motor ani řj. nebudou mít, jednotka je u obou stejná je to Simtec, motory se liší jen v tom že tvůj motor x20xer má oproti x20xev o 1 litr více oleje a o 4 deci méně chladící kapaliny. Ten výkon 118 kw je poskytován až v 6500 otáčkách kdežto x20xev má svých 100 kw v 5600 otáčkách , kroutící moment je u obou stejný 188 Nm jen každý v jiných otáčkách u x20xer je to v 4300 a u x20xev je to už při 3400. Proto bych řekl že jednotky budou záměnné. Já osobně bych se pokusil sehnat jednotku z motoru x20xev, myslím že vrakoviště by ji mohli i zapůjčit a mělo by to klapnout. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
martin |
| ||
Host | Děkuji za odpovědi .toho šikulu z kladna si nechám jako pojistku protože pochybuji o tom že mi v bazaru uznaj tenhle problém jako skrytou vadu .děkuju za vysvětlení ohledně těch dvoulitrů mam z toho docela radost jen mi ji kazí to že by se musela sehnat jednotka s datumem výroby do září 2000 což nebude zas tak lehký.ta jednotka musí bejt z roku 2000 protože co já vim tak jednotky do roku 2000 nejdou programovat vůbec?navíc když tam dám jinou jednotku tak mi vlastně nepůjde imobilizér a jestli vůbec to půjde rozchodit(nebo se bude muset ta jednotka nějak nainstalovat?)tady už si nevím rady protože elektrika je pro mě španělská vesnice a jsem odkázanej na lidi co tomu rozumí. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ty motory se lisi i vackou, takze nakonec muze byt, ze i ridici jednotka je totozna. Co se immobiliseru tyce pokud prehofdis i "krouzek" pod spinackou a budes mit chip nebude problem, jinak pokud jsou kd dispozici funkcni ridici jednotky lze prez Tech2 klice "prohodit". | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500![]() ![]() Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | martin napsal ... Děkuji za odpovědi .toho šikulu z kladna si nechám jako pojistku protože pochybuji o tom že mi v bazaru uznaj tenhle problém jako skrytou vadu .děkuju za vysvětlení ohledně těch dvoulitrů mam z toho docela radost jen mi ji kazí to že by se musela sehnat jednotka s datumem výroby do září 2000 což nebude zas tak lehký.ta jednotka musí bejt z roku 2000 protože co já vim tak jednotky do roku 2000 nejdou programovat vůbec?navíc když tam dám jinou jednotku tak mi vlastně nepůjde imobilizér a jestli vůbec to půjde rozchodit(nebo se bude muset ta jednotka nějak nainstalovat?)tady už si nevím rady protože elektrika je pro mě španělská vesnice a jsem odkázanej na lidi co tomu rozumí. Takže,podle šikulyje problém jen v jednom broukujednotky,který má na starost napájení určitých okruhů a čteení dat.Ten brouk jde přeletovat z jiné jednotky a zachová se ti softwer i imobiliser ![]() Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... ![]() | ||
| |||
martin |
| ||
Host | ten BROUK mi nic neřiká ale předpokládam že to bude jedna z těch tyčinek co trčí ve vnitř pinový zásuvky(co jsou na jednotce)nebo to je na tom pinovym konektoru jedna z těch zdířek?byl jsem tu jednotku ukázat dovedovy co se tim zabejvá a ten mi řek že tahle jednotka se nedá opravovat že ve vnitř je všechno zalitý do křemíku a neni tam co vyměňovat.tak nevim co si teď mam myslet.zejtra jdu do opla na diagnostiku jestli mi zjistí víc než ostatní diagnostiky a když ne tak využiju slevy v oplu a ještě vyměnim potenciometr kterej mi svítí jako chyba a nejde smazat(ale hallu sníčam kterej je tam taky jako chyba je vyměněnej a ten jde smazat ale vždycky se znova objeví)když nepomůže ani tohle tak zkusim ještě jednou autoelektrikáře ať znova zkontroluje kabely a pak hold zase budu řešit jednotku.ještě jeden dotaz co je to ten tech2 klíč a jak vypadá? | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Prosimte - resi tady s tebou vymenu jednotky protoze si na zacatku napsal ze ti z jednotky nejde 5V. Dobre zkontrolujte znovu ze to neni jen konektor a jestli fakt z jednotky, tam kde ma, nevychazi 5V. Pokud 5V neni, nic dalsiho nemen, protoze ty chyby z diagnostiky muzou (a budou) hrozne zavadejici dokud tam ty voltiky nebudou. Nikdo asi nevi, na co vsechno ta jednotka uvnitr pouziva ten 5V zdroj .... | ||
| |||
JardaB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Doporucuji se ridit radou qpc, ty jednotky nejsou zas tak nepruhledne co se tyce zapojeni, ale problem je v pouziti nestandardnich (= nesehnatelnych) soucastek (tim se myslel ten brouk ![]() Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |