• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zafira 2.0 FTI 74 kW "Cumakem" z kopce startuje, stoji-li na rovine nebo do kopce - spatne startuje
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Vasek II
Tuesday 02 September 2008 - 14:01:55 Citovat
Host
Nevite cim to muze byt? Nejprve zacla startovat hur postupne se to zhorsovalo, obcas se za jizdy rozsvitila kontrolka servis pri poklesu otacek, myslel sem, ze EGR - ten je ok, dalsi vec byla vymena turba - poustelo olej vse zaneseno - take nepomohlo. Nejake napady?
Ondre
Tuesday 02 September 2008 - 18:27:49 Citovat
ondre
Uživatel #1234
Registrován: Friday 24 August 2007 - 15:54:08
Příspěvků: 196
tipnul bych to na to, ze ti pada nafta zpatky do nadrze. zkontroloval bych ty gumovy hadicky vepredu nahore na bloku motoru jestly nejsou zterely

Škoda Kodiaq 2,0 TDi, 140 kW (2019)
Zetor 5245, čelní nakladač (1986)
Aprilia RS50, 6,2 kW (2007)
MTB MRX 27,5" (2019)

OFF
Opel Zafira D 2,0 CDTi, 125 kW (2017)
Opel Vectra C 1,9 CDTi Caravan Elegance, 88 kW (2008)
Nissan Navara 2,5 Di D22, 98 kW (2003)
Opel Astra H 1,7 CDTi Caravan Cosmo Sport, 92 kW (2008)
Opel Zafira A 2,2 DTI (2002)
Opel Vectra B 1,8 16V (1996)

Tučapy
Vasek I
Tuesday 02 September 2008 - 20:06:08 Citovat
Host
mechanik co to dela se zarisaha, ze ne :^( zajimave je to s tim kopcem dolu - stoji treba celou noc a jak to je na rovine tak uz po 5 minutach start nekonecne dlouhy - treaba az na po 10 a pak se vyvali husty bily dym :^(
Ondre
Wednesday 03 September 2008 - 17:54:57 Citovat
ondre
Uživatel #1234
Registrován: Friday 24 August 2007 - 15:54:08
Příspěvků: 196
nam to delalo taky, cumakem do kopce to nechtelo startovat a kdyz to chytlo tak se z toho vyvalil oblak dymu. stacilo sjet na rovinku a nastartovalo to docela v pohode. vymenena jedna nebo dve hadicky a ad ty doby klid. ony treba vypadaj v pohode ale muzou byt zterely a popraskany. jinak uz nevim. ja radsi jezdim benzinem : pockal bych na ypera

[ Upraveno Wednesday 03 September 2008 - 17:57:35 ]

Škoda Kodiaq 2,0 TDi, 140 kW (2019)
Zetor 5245, čelní nakladač (1986)
Aprilia RS50, 6,2 kW (2007)
MTB MRX 27,5" (2019)

OFF
Opel Zafira D 2,0 CDTi, 125 kW (2017)
Opel Vectra C 1,9 CDTi Caravan Elegance, 88 kW (2008)
Nissan Navara 2,5 Di D22, 98 kW (2003)
Opel Astra H 1,7 CDTi Caravan Cosmo Sport, 92 kW (2008)
Opel Zafira A 2,2 DTI (2002)
Opel Vectra B 1,8 16V (1996)

Tučapy
Yper
Thursday 04 September 2008 - 08:58:16 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud to startování ovlivňuje nakloněné auto a zvlášť pak čumákem dolů startuje normálně, tak je to padání nafty!
Přepadové trubičky mohou být dobré, ale spoje mězi jednotlivými díly plastového palivového vedení mohou být vyklepané a zvlášť pak spoje na víku palivového filtru.

U naftového motoru je hodně málo důvodů, proč by neměl nastartovat. Pokud není v háji čerpadlo, tak za nenastartováním a resp. po nastartování, kdy se z výfuku vyvalí chuchvalec kouře, může jen padající nafta.

Najdi si vyhledávačem vlákna o padání nafty a zařiď se podle toho.
Já to teď také řešil a mám klid!
Steve to také vyřešil a má klid!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3071 sec,0.2494 z toho dotazů.