Témata příspěvků | |
Vasek II | Nevite cim to muze byt? Nejprve zacla startovat hur postupne se to zhorsovalo, obcas se za jizdy rozsvitila kontrolka servis pri poklesu otacek, myslel sem, ze EGR - ten je ok, dalsi vec byla vymena turba - poustelo olej vse zaneseno - take nepomohlo. Nejake napady? |
Poslední odpovědi | |
Yper | Pokud to startování ovlivňuje nakloněné auto a zvlášť pak čumákem dolů startuje normálně, tak je to padání nafty! Přepadové trubičky mohou být dobré, ale spoje mězi jednotlivými díly plastového palivového vedení mohou být vyklepané a zvlášť pak spoje na víku palivového filtru. U naftového motoru je hodně málo důvodů, proč by neměl nastartovat. Pokud není v háji čerpadlo, tak za nenastartováním a resp. po nastartování, kdy se z výfuku vyvalí chuchvalec kouře, může jen padající nafta. Najdi si vyhledávačem vlákna o padání nafty a zařiď se podle toho. Já to teď také řešil a mám klid! Steve to také vyřešil a má klid! |
Ondre | nam to delalo taky, cumakem do kopce to nechtelo startovat a kdyz to chytlo tak se z toho vyvalil oblak dymu. stacilo sjet na rovinku a nastartovalo to docela v pohode. vymenena jedna nebo dve hadicky a ad ty doby klid. ony treba vypadaj v pohode ale muzou byt zterely a popraskany. jinak uz nevim. ja radsi jezdim benzinem : pockal bych na ypera |
Vasek I | mechanik co to dela se zarisaha, ze ne :^( zajimave je to s tim kopcem dolu - stoji treba celou noc a jak to je na rovine tak uz po 5 minutach start nekonecne dlouhy - treaba az na po 10 a pak se vyvali husty bily dym :^( |
Ondre | tipnul bych to na to, ze ti pada nafta zpatky do nadrze. zkontroloval bych ty gumovy hadicky vepredu nahore na bloku motoru jestly nejsou zterely |