Témata příspěvků | |
Jan Bernardin | zajímalo by mě, zda se na motor 2,0 16v C20XE dá dát turbo z Opel Calibra Turbo. Jde mi jen o otázku, zda se musí měnit klika, nebo ojnice??? Zda ty motory jsou identické. Děkuji předem za rady. H. |
Poslední odpovědi | |
qpc | no,na Steelu to právě řešili tou výměnou motoru,pasovat turbo na klasickej x20xe a pod je celkem blbost... |
Pája | Zkus se podívat sem, našel jsem to náhodou: Odkaz |
qpc | převzato: 27.1.2008,Karlovarsko. -------------------------------------------------------------------------------- Čau Opláci Měl bych na prodej jeden motůrek... Je to 2.0 16v turbo téměř kompletní.Chtěl bych ho zkusit prodat kompletní,ale pokud nebude zájem tak ho rozprodam na díly.Mám ho dost dlouho a měl jsem v plánu ho dát do Manty B,ale plány se změnily a Mantu už nemám.Tak kdyby byl zájem Tak napište sem,nebo brnkněte na tel.732 363377 a nebo ICQ 357983605.. Podrobnosti dodám podle zájmu.... zatim dík Tak to zkus,pokud bude OK,tak budeš mít s Kadetta letadlo __; |
qpc | přesně tak,tento motor s tim fakt uženeš.jedině výměna za celej je OK,a dnes se daj sehnat za rozumnou cenu,jen těžko říct,v jakém budou stavu... |
Standa | Jen pro upresneni, GSi neni zadny typ motoru, ale vybava auta. Turbo motor ma sice stejny blok, ale uz ne pisty (u turba jsou kovane a s vetsim vybraanim kvuli zmenseni komprese)) a ojnice. Samozrejme je treba prehodit i ECU a myslim ze i vahu vzduchu. Pokud do toho budes foukat rozumne, prezije to asi i stavajici motor, ale vetsinou se tohle dela pro zvyseni vykonu na nejakou rozumnu hodnout a to obnasi i vetsi tlak turba nez by snes C20XE. osobne bych spis schanel nejakej vrak kde C20LET je. Otazka je, v jakym stavu to turbo bude, protoze jeho repase neni vubec levna zalezitost. |