• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning :: Re: zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jiřik
Odeslal: Monday 19 November 2007 - 14:13:30
Ahoj lidi, chtěl bych tímto založit vlákno, ze kterýho se všichni poučíme, to znamená, že napíšeš, jakou úpravu jsi dělal a jestli fungovala, nebo ne a jak. Jo a nezapomeň na typ a kód motoru.
Začnu s C 20xe:
1.Odstranil jsem restriktor na škrticí klapce, šlo tam víc vzduchu.Výsledek: vzduchu moc, při plnym plynu to jelo hůř.
2. Náporové sání v masce s velkou trumpetou: běží supr, lepší akcel., ale do prvního deště.Pak zvlhne vložka a loudá se dokud zase nevyschne.
3.Odstranění obou sítek u váhy vzduchu: Lepší akcelerace, ale vyšší spotřeba při částeč. zatížení. Navíc musí být naprosto těsná soustava, jinak jde váha do kytek( nečistoty a pulzy v sání).
Tolik prozatím, mám toho víc, ale nechám psát i ostatní- neškudlete a sdílejte se.Jirka
Poslední odpovědi
Ondra
Odeslal: Thursday 02 October 2014 - 23:12:06

Jééjej:-) Jak se může u 1.6ky zlepšit akcelerace jen tím nesmyslem na sání:-) Máme nějaké měření, graf? Něco co by to dokazovalo? Protože jinak to je blábol a řeknu ti přesně, jak se zlepšila akcelerace... Akorát se zvětšil hluk od sání a tím pádem tě to nutí víc šlapat na plyn a to je ta lepší akcelerace. Tohle jsme dělali na škodovkách už před dvaceti lety a krom zvuku při zrychlování, to nic nepřineslo. Jinak ti fandím, hrej si, dokud můžeš a máš na to peníze:-) ale na ten ethanol se vybodni, protože to co prodávají a nazývají "řídící jednotkou" je jen cosi, co blbne ecu motoru s hodnotami úplně mimo a jen kvůli studeným startům. Skutečná přestavba na E85 je totiž cenově srovnatelná s přestavbou na LPG.
rehyczek
Odeslal: Thursday 11 September 2014 - 09:00:09

To myslis me? Samozhrejme ze ano
Colommbo
Odeslal: Monday 08 September 2014 - 21:34:16

Doufám, že ten "sportovní" kónus nejen čistíš, ale taky udržuješ zvlhčený...
rehyczek
Odeslal: Monday 08 September 2014 - 19:46:04

Jo ještě mám zaslepený EGR
rehyczek
Odeslal: Monday 08 September 2014 - 19:45:37

Ahoj, tak já jsem u mé VeBe dal místo airboxu vzduchový sportovní filtr tím se spíše zlepšila akcelerace při nižší otáčkách, až na to čištění filtru celkem v klidu. Potom jsem si pořídil stavitelný podvozek kde se zlepšilo řízení v zatáčkách a stabilita vozu na silnici, né moc tvrdé, né moc měkké. Koupil jsem i hezčí přední nárazník podobný originálu, Alu kola 215/45 R17 zapsány v TP takže paráda. V plánu mám přestavbu na ethanol s řídící jednotkou a zadní nárazník z faceliftu a sundat boční lišty ze dveří což už jsem začal. Jinak asi nic. Uvidíme co mě ještě napadne. Vectra B 1.6 16V X16XEL





KopA
Odeslal: Monday 07 October 2013 - 15:09:13

LPG nema vliv, jde o to jaka norma ja napsana v technicaku. Jestli to ma kat. tak euro1 nebo 2 resp. 5000 nebo 3000kc
Jiřik
Odeslal: Monday 07 October 2013 - 09:47:14

Pokud to prodám, bude nový majitel platit ekovýpalné, když je to na LPG?
Je to AF rok 95 Díky Jiřik
vrgadaa
Odeslal: Sunday 06 October 2013 - 20:56:18

zalepena zaplata je blbost, ale nektere veci by snad sly zavarit, mne varili i hlinik spodek vany omegy u vypustneho sroubu nekdo nehezky urval, zavarilo se to a vyrezal novy zavit a drzelo to az do smrti auta (koroze)
Jiřik
Odeslal: Thursday 03 October 2013 - 19:09:56

Už ne, mám to zpátky na dvorku. Jiný známý si tam chce dát 20XE z Kadetta,
protože je škoda to sešrotovat, když je tam ta sekvence a TZ.
Nebo: Mám tady celou klikovku, ojnice i písty, ale opravovat blok nějakou našroubovanou zasilikonovanou záplatou by bylo dost nespolehlivé.
Ta díra má asi 20x15 mm. Nevím. Sranda je, že motor jde stále nastartovat __;

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0984 sec,0.0429 z toho dotazů.