• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Problem s motorem Y22DTR
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
agent
Odeslal: Thursday 08 November 2007 - 00:02:37
mam nasledujici problem a nejsem si jisty, zda v servisu vedico s nim VeCe Car 2.2DTI
pojizdel jsem po meste, motor zahratej, bez problemu a najednou se odstavil plyn, neslo pridat, otacky padly na 500 a motor sel jak na tri valce a samozrejme "chcipl" a rozla se kontrolka auta s klickem.
Zkusil jsem znovu nastartovat, motor bezproblemu naskoci, jede jak ma, ale asi jen 5 vterin, pak opet pokles otacek, nepravidelny chod a zdechnuti....kontrolka servisu sviti samozrejme od roznuti palubky.
kdyz hned po nastartovani proslapnu plyn, tak se to da proslapavanim drzet nad 2tis otacek, jakmile padne pod, tak odstaveni plynu, atd atd
v srevise to hodili na masinku a ta ukazala na "cosi" (kod zavady nevim), co je pro vice motoru stejny a stoji pry tak 4,5tis.. Vymena ale nepomohla, delalo to dal, takze dalsi na rade je pry nejaka soucast sani s ventilem, ktera je pod tim cernym plastem navrchu motoru, a za kterou to je uz pry asi 10tis.,ta ale nebyla k mani __;
takze, momentalne mam chybu pry v techu zakazanou, auto "jede", na nizky otacky to ma evidentne slabsi vykon, (takze asi nejakej nouzovej rezim), a kdyby mne to pry zlobilo, mam vytahnout takovou tenkou hadicku co mizi pod tim plastem a vede nekam dopredu nad chladic.
Prosim tedy o radu a nekolik odpovedi na nasledujic dotazy:
tusi nekdo o co jde? (nejaky zkusenosti s takovouto zavadou?)
jaka cast sani je pod plastem?
co ty ceny?
Poslední odpovědi
Host
Odeslal: Thursday 05 December 2013 - 08:52:13

Zhasacia klapka sa pouziva na to aby motor nenasal vzduch a kompresia tohto vzduchu nebranila jeho zastaveniu - to su tie razy pri zhasinani motora.
JardaB
Odeslal: Wednesday 14 November 2007 - 16:04:29

Asi je to podobny bazmek, co s nim mel problem znamy na ochcafce fTDi, je to klapka, ktera se zavira pred vypnutim motoru, aby se zpetnym razem, kdy sebou motor skubne ten simply clever asi nerozpadl Ze by to mel i Opel???
agent
Odeslal: Wednesday 14 November 2007 - 08:02:50

no, zatim takhle reagoval kazdy, komu jsem to rekl, ale je to tak....je to auto z roku 2004 a takhle klapka funguje mimojine jako zhaseci klapka pry...
Yper
Odeslal: Wednesday 14 November 2007 - 07:56:06


Snímač polohy škrtící klapky?
Já myslel, že tuhle vymoženost mají jen benzínové motory?
Na původních 2,0 a 2,2 dieselech nic takového neznám!
Ale samo, že se mohu plést - můžeš mít úplně nový motor.
agent
Odeslal: Tuesday 13 November 2007 - 17:39:11

nazdar oplaci,
tak pokracuju s problemem....a ten se jmenuje snimac polohy skrtici klapky (nejaky potenciometr), udajne vecicka, ktera nejde vymenit sama, ale jen jako soucast saciho potrubi. Najde se nekdo, kdo by vedel cenu?
Pripadne, kam jezdi brnaci a blizke okoli na opravy?
predem diky
KopA
Odeslal: Friday 09 November 2007 - 20:02:28

Nejen pro JarduB videa dieselu.

Renault M9R Diesel (Uzasny video skoro mi zustala viset celist. Vsimnete si toho naklapeni v turbu (Subaru ma to same), tvaru pistu a taky toho jak funguje kat. a casticovy filtr. Velice zajimave!)
A o dieselu od Renaulta bych nepochyboval - ty vedej jak udelat poradnej ropamotor.
Odkaz

Subaru Boxer Turbo (vsimnete si toho vireni a opet tvaru pistu)
Odkaz

Musim jen podotknout ze jde o moderni motory s commonrailem coz asi nebude v 2.2 ci 2.0 (dt,dti) od Opla. Podobne to bude snad u cdti nebo ctdi nebo tak nejak jak to pouziva Opel (jestli vubec).
Kazdopadne se jedna o primy vstrik coz by mel poradny naftovy motor samo mit (jinak to je pro me Liazka ).
Yper
Odeslal: Friday 09 November 2007 - 15:56:13

Předně bych se podíval jak vypadá. Na 2,0 a 2,2 dieselech ve Vectrách atp., je to malý plastový hříbeček s uvnitř vloženou pružinou a gumovou membránou, kdy ze spodní části vychází táhlo, které se upevní na páku centrální osy klapek.
Já jej dokonce na svém opravoval - měnil tu pružinku v něm, protože byla prasklá a klapky mi to neotevíralo - nebo nedostatečně. Pokud je ta součástka stejná jako na shora uvedených motorech, tak nestojí moc (podle mne nemůže víc jak 1000 Kč __; ).
Každopádně pokud by stála víc, tak bych se podíval po nějaké jeté z vrakoviště - ale hlavně záleží, zda vypadá a funguje stejně jako ta naše. Chtělo by to vyfotit.
agent
Odeslal: Friday 09 November 2007 - 13:46:25

no mam co delat, abych se aspon trochu orientoval, ale vypada to, ze budu za chvilku radit mymu mechanikovi, jak ma co opravit __;
jeste ale postradam tu radu, zda pouzity nebo novy?
Yper
Odeslal: Friday 09 November 2007 - 12:32:23

2 Tomin+JardaB: videa a animace jsou na benzín. Nemůžeš srovnávat tyhle dvě kategorie, kdy palivo je vstřikováno jinak a k jehož zapálení dojde od svíčky v homogenní směsi vzduchu a paliva, která prohořívá odshora dolů.
Navíc do benoše musíš dostat co nejvíc vzduchu, takže tam je asi otevřeno zcela jistě všech 8 ventilů, protože tam je sání vzduchu pohybem pístu směrem do DÚ.

Diesel má turbo a palivo je vstřikováno do komprimované směsi vzduchu, která se kompresí v poměru 1:24 ohřeje na teplotu nad 250°C (teplota samovznícení Petroleje a Nafty) před HÚ a hoří doslova na hlavě pístu po dobu několika desetin vteřiny - po celou dobu vstřiku! To je prostě přímý vstřik - má sice větší výkon, ale i současně je píst více tepelně namáhán a dělá větší randál než komůrkový vstřik!
Žádný jiný důvod na instalaci toho tzv. vířiče prostě neexistuje.

Jo a kdo by chtěl říkat, že jsem se spletl ve smyslu otáčení té osičky, tak se prosím podívejte na ten druhý obrázek, na první dva otvory zleva a zjistíte, jak jsou na straně blíž k vám více zarostlé. K tomu by prostě nemohlo dojít, kdyby byl smysl otáčení jiný, než jak jsem jej popsal.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0603 sec,0.0130 z toho dotazů.