• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Motor X18Xe1 - kolisani otacek
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Joska
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 07:18:06
Zdravim všecky,
měl bych na Vás prosbu o radu. Zničeno nic pri jizde mne VeBe začala jet tak asi na tri valce a kdyz jsem zastavil hned to chciplo. Byl jsem na diagnostice a rekli mi ridici jednotka v poradku, vymenit zapalovaci lištu a vyčistit klapku. Provedl jsem vyměnu palivoveho filtru,svíček, lišta nová ( i když ne original), vyčištění klapky. No a motor za studena stále nema automaticky sytič - musim chvilku držet otačky nad 2000 než sa zbrcha, udrzi volnobeh a nechipne. Při vyšších otáčkách pokud sa snazim udrzat cca 3000 - tak kolisa mezi 3500 a 2500. Pokud je motor v tahu (predjizdeni,rozjezd) - žádný problem ale pokud je nad 2000 a chci jet plynule tak skube. Zkontroloval jsem ERG ventil ( po demontazi a pripojeni 12V na krajni kontakty funguje bez problemu) aj jsem ho zkusil zaslepit. Včera jsem si zapučil aj novu klapku Pierburg zkusil přehodit a zadna zmena. Tak už nevim - jestli zkusit opet diagnostiku nebo co delat - za kazdu radu budu vdecny. Joska
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Sunday 16 November 2014 - 15:55:58

frantisek napsal ...

no jasom bo uz udoktora vimenil klapku.doktor mi poedal ze toje neco zventilami ze su potpaleni alebo co tonevim apreto mi kolisa volno beh .tak poradte

frantisek
Odeslal: Sunday 16 November 2014 - 15:54:19

no jasom bo uz udoktora vimenil klapku.doktor mi poedal ze toje neco zventilami ze su potpaleni alebo co tonevim apreto mi kolisa volno beh .tak poradte
Gynekolog
Odeslal: Saturday 22 December 2012 - 01:37:34

PROSTĚ TI TO MÁLO STŘÍKÁ, BĚŽ K DOKTOROVY !!!
Martas
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 17:35:14

Diagnostika jako takova je k nicemu ta ti jen rekne to co vyhodnoti ECU a pokud to ta vyhodnocuje spatne nerekne ti nic.

Leda precist live data jake jsou treba udaje o prutoku vzduchu a cetnosti vstriku.
Joska
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 11:05:47

Diky za rady tak doufam ze jednotka v poradku je - vezl sem to na slovaky cca 50km a delal to manik, kery tom rozumi - okolni servisy mu tam auto vozija bezne na diagnostiky a vsecko kolem elektriky. Zkusim ještě tu váhu vzduchu projdu to a uvidim. Mam to zkusit hodit ještě jdnom na diagnostiku ?? Dik
Joska
Legend
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 10:45:56

U tohoto typu motoru hodně odcházejí řídící jednotky, podle čeho usoudili, že je v pořádku? Nehlásí vůbec žádné chyby a podle live dat je všechno v pořádku? Jako váha vzduchu, lambda, teplota chladící kapaliny, délka vstřikovacího času, škrtící klapka.. Další častá závada je škrtící klapka, ale tu už jsi vyloučil.
Martas
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 10:42:31

No ja bych u tohohle motoru resp. jeho ECU byl opatrnej s konstatovanim ze je v poradku. Pokud je mi znamo tak ty jeji poruchy se projevuji tim, ze neumi zpracovat signaly z cidel resp. ze hlasi vadne cidlo ktere je v poradku nebo naopak jeho nefunkcnost ignoruje.
KopA
Odeslal: Friday 21 December 2012 - 10:05:25

Je to jednoduchý - když máš tedy zkontrolovanou elektrickou část tak ti zbývá palivo a vzduch nic jinýho motor nepapá.

Vzduch: zkontroluj vedení vzduchu od filtru ke klapce jestli není někde prasklina, jestli máš váhu vzduchu půjč si na zkoušku jednu "OK".

Palivo: zkontrolovat tlak na liště jestli je OK regulátor tl. paliva, event. změřit průtok vstřiků jestli není někde problém (málo pravděpodobné protože životnost vstřikovačů 3x přesahuje životnost celého auta).

Asi bude něco na vzduchu - mám pocit že podobnou věc tu pár lidí řešilo a někdo měl prasklý vedení sání a někdo blbou váhu.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0593 sec,0.0271 z toho dotazů.