Témata příspěvků | |
Host | Zdravím všechny . Mám probém - Zafira 1,8 motor x18xe1 benzín+LPG nejde nastarovat starter točí ale motor nechytne . Při jízdě najednou stratila výkona spadly otáčky až se motor zastavil . Diagnostika ukazala závadu PO340 čidlo vačky , to jsem vyměnil za nové a PO130 O2senzor vysoké napětí tato závada se objevuje delší dobu ale auto jezdilo . Ještě jsem vyměnil čidlo kliky a pořád to nejde . Ještě mě napadla zapalovací lišta ale nevím jak jí vyskoušet . Doufám že to nebude řídící jednotka , ta snad ne protože se to stalo při jízdě na plyn . Diagnostika ukázala další závadu PO110 . Už nevím co dál . Nevíte o někom vokolí Plzně kdo by to opravil , nechci to dávat do Opla mám špatné skušenosti s opravou Kadeta a ptom Astry . Ještě mě napadl imobilizer protože mě vůbec nesvítí a nikdy nesvítila kontrola autíčka s klíčem na polubce . Děkuji |
Poslední odpovědi | |
emil | emil napsal ... Host napsal ... Zdravím všechny . Mám probém - Zafira 1,8 motor x18xe1 benzín+LPG nejde nastarovat starter točí ale motor nechytne . Při jízdě najednou stratila výkona spadly otáčky až se motor zastavil . Diagnostika ukazala závadu PO340 čidlo vačky , to jsem vyměnil za nové a PO130 O2senzor vysoké napětí tato závada se objevuje delší dobu ale auto jezdilo . Ještě jsem vyměnil čidlo kliky a pořád to nejde . Ještě mě napadla zapalovací lišta ale nevím jak jí vyskoušet . Doufám že to nebude řídící jednotka , ta snad ne protože se to stalo při jízdě na plyn . Diagnostika ukázala další závadu PO110 . Už nevím co dál . Nevíte o někom vokolí Plzně kdo by to opravil , nechci to dávat do Opla mám špatné skušenosti s opravou Kadeta a ptom Astry . Ještě mě napadl imobilizer protože mě vůbec nesvítí a nikdy nesvítila kontrola autíčka s klíčem na polubce . Děkuji |
emil | Host napsal ... Zdravím všechny . Mám probém - Zafira 1,8 motor x18xe1 benzín+LPG nejde nastarovat starter točí ale motor nechytne . Při jízdě najednou stratila výkona spadly otáčky až se motor zastavil . Diagnostika ukazala závadu PO340 čidlo vačky , to jsem vyměnil za nové a PO130 O2senzor vysoké napětí tato závada se objevuje delší dobu ale auto jezdilo . Ještě jsem vyměnil čidlo kliky a pořád to nejde . Ještě mě napadla zapalovací lišta ale nevím jak jí vyskoušet . Doufám že to nebude řídící jednotka , ta snad ne protože se to stalo při jízdě na plyn . Diagnostika ukázala další závadu PO110 . Už nevím co dál . Nevíte o někom vokolí Plzně kdo by to opravil , nechci to dávat do Opla mám špatné skušenosti s opravou Kadeta a ptom Astry . Ještě mě napadl imobilizer protože mě vůbec nesvítí a nikdy nesvítila kontrola autíčka s klíčem na polubce . Děkuji |
Host | Tak už Zafira jede , vše bylo vyřešeno k mé naprosté spokojenosti panem Lešákem . Byla to řídící jednotka . Ještě jednou bych mu chtěl poděkovat za rychlost a perfektní přístup . |
lesak | Ano jiná řj a přeprogramování aby to fungovalo s imobilizérem (jak se mě neptej dělali to odborníci kam dávám na opravu řj)a řemenici mi prodal Prazdroj.Proč se to stalo netuším na autě se nic neopravovalo. |
KopA | A jak bylo tedy opraveno Lesaku - jiná ECU? X18XE1 - to celkem napoví že může být vadná ECU speciálně tento typ trpí na vady jednotek Simtec. Oproti tomu X18XE, X20XEV a Zetkové motory jsem neslyšel nikdy o vadné ECU. |
lesak | Tak zafira už jede hráblo řj proč se tak stalo nedokážu říct.Ale docela pakárna to zjistit a být si jist že to není něčím jiným.Ještě navíc byla utržená řemenice na klice (silenblok dvouhmota)a vydávalo to takový vysoký zvonivý zvuk. |
Martas | Uz mockrat u zaznelo ze tyhle cidla neni tak divnyho ze i novy je spatny ... ale samo chybu RJ nelze vyloucit. |
lesak | Takže po čtyřhodinovém zkoumání a podrobném diagnostikování všech závad musím konstatovat že asi hrabe řj protože vyhazuje chyby všech čidel a váhy nebo palivového čerpadla a to bud dohromady nebo jednotlivě a při opětovném načtení vyhodí pokaždé něco jiného dokonce i párkrát teplotní čidlo.Je zajímavé že při vymontovaném čidle kliky (ale elektricky zapojeném)motor chytne ale jen na dva válce,jak ho tam fizicky vrátím motor nejde.Kabely vedoucí od čidel k řj jsem fizicky kontroloval a nejsou poškozené.Nejčastěji to háže chybu čidla vačky ale to je fungl nové.Nakonec mě to (12 krát najednou)vyhazovalo chybu P0000.Dnes jsem to vzdal zítra pokračování.Napadá někoho co jsem ještě nevyzkoušel. |
lesak | Ozvi se mi na tel:607 157 502 .podívej se do -slevy pro členy jsem jako první. |