Témata příspěvků | |
host | Ahoj, rád bych připojil HF Parot CK3100 k rádiu Car400, bohužel nemám kompletní originální MUTE kabel (HF je vymontovaná z jiného auta). Napájení je bez problémů. Ve zbytku kabelu jsou tyto vodiče: červený a bílý - byly asi zapojen do audio vstupu rádia modrý - asi byl zapojen do Mute vstupu žlutý a černý - nebyly asi zapojeny hnědý a zelený - ustřiženy v konektoru Při pokusech jsem zjistil, že při telefonování se objeví napětí mezi modrym a žlutým, mezi žlutým a černým je trvale 12V, mezi modrým a černým je trvale 0V, mezi bílým ačerveným je zvukový signál, stejně tak mezi hnědým a zeleným(tam je slabší). Rádio jsem zatím nevytahoval, nějaké zapojení konektorů v rádiu mám. Nemáte někdo představu, jak je zapojen originální Mute kabel, případně jak to zapojit i bez něj? Děkuju za každou radu. |
Poslední odpovědi | |
McJOHN | Tohle by ti už mohlo pomoci Opel modele Philips CAR400 viz. Odkaz A: Zasilanie B: Głośniki C: Zmieniacz / Wyjścia liniowe 1. SDV 1. RR 1. SDL 2. SWC 2. RR - 2. SCL 3. Tel mute 3. RF 3. TIS 4. +12 V po stacyjce 4. RF - 4. MRQ 5. Sterowanie anteną automatyczną 5. LF 5. brak złącza 6. Podświetlenie (+12 V) 6. LF - 6. DDL 7. +12 V z akumulatora 7. LR 7. brak złącza 8. Masa (-) 8. LR - 8. masa W wykazie podano angielskie skróty oznaczeń: pierwsza litera oznacza kanał R – prawy (right) L – lewy (left) druga litera oznacza położenie R – tył (rear) F – przód (front) - oznacza ujemny zacisk głośnika 9. brak złącza 10. brak złącza styki 1-4 służą do podłączenia z wyświetlaczem montowanym fabrycznie w samochodzie. Podłączenie SCV to kontrola głośności w zależności od prędkości jazdy. SWC to złącze pilota umieszczonego na kierwonicy. Więcej opisu poszczególnych sygnałów już niedługo w osobnym dziale temu poświeconym. |
host | Dík, zkusím to porovnat s reálem, ale bojím se, že popisované rádio toho umí výrazně víc, než moje. |
McJOHN | Tady je popis konektorů rádia. Snad Ti to pomůže sound_procesor.pdf |