Témata příspěvků | |
Desert | Zdravim,mam s moji omegou problem.Za studena startuje dobre,ale staci,aby se motor trochu ohral(podle teplomeru staci pod 90°C)a nekde zastavil(pumpa) a nemuzu nastartovat.Starter toci,ale nechyta vubec.Musim pockat asi 20-30 minut,nez motor schladne a potom opet nastartuji.Stalo se uz i,ze motor,nastesti ne v krizovatce,ale pri nejakem stani zhasnul a taktez sem musel cekat. Mel jsem ji napichlou u mechanika na pc a nic,krome snimace otacek kliky to nehlasilo. Projel jsem poradnu a myslim,ze je spatne to cidlo na klice. Chci se vas zkusenych zeptat,jestli je tam jeste neco,nejaka elektronika,ktera by tenhle problem mohla zpusobovat,nebo jestli je to skutecne to cidlo kliky,kvuli kterymu to za tepla nenatocim. Menil bych ho sam,mechanik by mi ho objednal.Jen je problem,ze jakmile ho namontuji,nemuzu ho vratit,kdyby to nebyla prava pricina. Tak prosim potvrdte,nebo navrhnete neco jineho. |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Řeč je o benzínovém šestihrnku... |
DAvid Bokol | ZDravím panove je řeč o Omega 2.5TD?? nebo benzín 2.0 |
Motýlek | Tak konektor jsem vystrikal a cidlo zmeril,pri teplym motoru cca 70stupnu melo 625Ohm,tak uvidime jak se to bude chovat. |
McJOHN | Motýlek napsal ... mohl by nekdo poslat foto kde najdu konektor od toho cidla kliky,zkusil bych ho nejdriv vycistit jestli neni zaoxidovany,nez necham vymenit cidlo. konektor od čidla je na pravé straně od saní. Čidlo samotné je u olejového filtru. Něco jsem psal třeba tady: Odkaz |
ciba | o cidlu kliky je tu nekde samostatne tema dokonce i s hodnotama ale je vedle olejoveho filtru jestli si to dobre pamatuju... |
Motýlek | mohl by nekdo poslat foto kde najdu konektor od toho cidla kliky,zkusil bych ho nejdriv vycistit jestli neni zaoxidovany,nez necham vymenit cidlo. |
ciba | wisastrar vectra B 2.5V6 hlinikove:) |
McJOHN | Motýlek napsal ... A muze to byt cidlo kliky,i kdyz diag.nic neukaze a u beziciho motoru se kontrolka nerosviti? Ano, může. Na první stránce jsem psal jak změřit to čidlo. Pokud bude na mezních hodnotách už na něj není spolehnutí. Taky ho můžeš vyndat a očistit od kovových špon, které se v motoru vyskytují. Na nějaký čas to může pomoci. |
wisastar | ciba napsal ... jasne ze muze nemusi se to teoreticky ukazat... u toho studeneho motoru mi to delaly svicky v oleji presne tohle ale ted se mi taky stava ze kdyz mi dlouho na kapotu sviti slunicko a je treba 25stupnu tak se mi to taky dusi tenhle problem sem jeste neodhalil:)kdyz nesviti slunicko ok:D jedna svicka je total v oleji no.... asi me ceka tesneni pod vika... z jakyho auta se davaj ty vika aby se nekroutily? |