• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: X25XE teplá nestartuje
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Desert
Odeslal: Thursday 11 March 2010 - 18:20:47
Zdravim,mam s moji omegou problem.Za studena startuje dobre,ale staci,aby se motor trochu ohral(podle teplomeru staci pod 90°C)a nekde zastavil(pumpa) a nemuzu nastartovat.Starter toci,ale nechyta vubec.Musim pockat asi 20-30 minut,nez motor schladne a potom opet nastartuji.Stalo se uz i,ze motor,nastesti ne v krizovatce,ale pri nejakem stani zhasnul a taktez sem musel cekat. Mel jsem ji napichlou u mechanika na pc a nic,krome snimace otacek kliky to nehlasilo. Projel jsem poradnu a myslim,ze je spatne to cidlo na klice. Chci se vas zkusenych zeptat,jestli je tam jeste neco,nejaka elektronika,ktera by tenhle problem mohla zpusobovat,nebo jestli je to skutecne to cidlo kliky,kvuli kterymu to za tepla nenatocim. Menil bych ho sam,mechanik by mi ho objednal.Jen je problem,ze jakmile ho namontuji,nemuzu ho vratit,kdyby to nebyla prava pricina. Tak prosim potvrdte,nebo navrhnete neco jineho.
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Monday 28 July 2014 - 23:04:37

Řeč je o benzínovém šestihrnku...
DAvid Bokol
Odeslal: Monday 28 July 2014 - 22:29:21

ZDravím panove je řeč o Omega 2.5TD?? nebo benzín 2.0
Motýlek
Odeslal: Monday 16 May 2011 - 21:13:17

Tak konektor jsem vystrikal a cidlo zmeril,pri teplym motoru cca 70stupnu melo 625Ohm,tak uvidime jak se to bude chovat.
McJOHN
Odeslal: Sunday 15 May 2011 - 19:34:59

Motýlek napsal ...

mohl by nekdo poslat foto kde najdu konektor od toho cidla kliky,zkusil bych ho nejdriv vycistit jestli neni zaoxidovany,nez necham vymenit cidlo.

konektor od čidla je na pravé straně od saní.
Čidlo samotné je u olejového filtru.
Něco jsem psal třeba tady: Odkaz
ciba