Témata příspěvků | |
kosik plny ovoce | tak jsem s tim byl na technicke a neprosel jsem, protoze mi rucni brzda nezablokuje kola (na posledni zub na parkovani byla bez problemu), tak jsem to dal do servisu a ted mi rucni brzda zabere v pulce, ale kdyz to pomalu rozjedu a zatahnu, tak ujedu tak metr a neco a az pak auto zastavi... kdyz toto udelam na Lagune, tak se mi zhoupne zadek a kola se na fleku bloknou... kde bude chyba? kotouce jsou ok |
Poslední odpovědi | |
drtic hodonin | ono u omegy je ručka celkem unikat problem spociva v tom ze prvne zabere nabezna pakna a potom ubezna a staci sebemensi rozladeni a problem ktery popisuje kolega je na svete osobne to delam tak pokud nemam nove kotouce necham lehce osoustruzit kotouce smerem od rucni brzdy stelovacim sroubem doladim pakny aby byli co nejblize k treci plose a stelovanim pod kardanem doladim aby na 7 zub brzdila na plno v praxi to znamena pokud dam auto na hever kolo uchopim do ruky a zahybu pri zatahle brzde nesmi pruzit musi stat na mistepokud pruzi ubeznam je malo dotahla me osobne za ty leta co mam omegu 3krat vyhodily s stk a vzdy s rucni brzdou tos tak tak Hodne zdaru s tem pertenaxem AT JSE DARI!!!! |
JardaB | Ale tak da se poladit, ze i brutalne brzdi, ale na STK se musi rychle, vydrzi ji to tak tyden |
freez | vrgadaa napsal ... mam popito takze strucne, v knizce jak na to myslim byla nejak veta, ze nejde rozumne udelat parkovaci brzdu u kotoucoveho provedeni a proto tento komplikovany nesmysl, tj. dva v jednom jak bubny tak kotouce. No a kolega ma nisana a jestli se nepletu tak tam to zvladli bez problemu na kotoucich oboje-takze ne ze to nejde, ale opel to sveho casu neumel. A nejen, ze to zkomplikoval, ale jeste se mu to nepovedlo a jso s tim problemy na STK, jinak ne, protoze parkovacka je opravdu k nicemu, snad jen, aby to v zime primrzlo No on Opel umí i ruční brzdu na kotoučích, protože já jí tak u AG mám. Ale pravda je že spojení zadní náhon u OB a bubnokotouč, no to musel vymejšlet d... problematika parkovacích brzd a STK je věc další, je to jen a jen na technikovi do jaké kategorie tu ručku napíše, pokud je to hňup a chce peníze tak tě na ní vyhodí a neuděláš ani prd. |
mates | Jo ruční brzda...co je to? Tuhle debilovinu se snažím nepoužívat...taky proč u automatu, žeano...a navícse snažím parkovat tak abych ju nepotřeboval...ale hlavně mám asi úplně vojetý ty minipakničky a zarezlý lanovody. A výměna je pěkná onanie u V6. Takže za měsíc, až pojedu na STK napíšu na volant "ručku netahat, jinak vyhrožuji násilím" a bude |
vrgadaa | mam popito takze strucne, v knizce jak na to myslim byla nejak veta, ze nejde rozumne udelat parkovaci brzdu u kotoucoveho provedeni a proto tento komplikovany nesmysl, tj. dva v jednom jak bubny tak kotouce. No a kolega ma nisana a jestli se nepletu tak tam to zvladli bez problemu na kotoucich oboje-takze ne ze to nejde, ale opel to sveho casu neumel. A nejen, ze to zkomplikoval, ale jeste se mu to nepovedlo a jso s tim problemy na STK, jinak ne, protoze parkovacka je opravdu k nicemu, snad jen, aby to v zime primrzlo |
JOB | KopA napsal ... vrgadaa napsal ... jo a konstrukce je taky nejuak podivna jsou tam provozni kotouce a pak jeste klasicky bubny parkovacky Jak to myslíš? To jako říkal ten borec na STK? Tenhle systém parkovací brzdy není žádná novinka. Měl jsem jí na Volvu 144 z roku tuším 73´ Tam ale fungovala lépe. |
KopA | vrgadaa napsal ... jo a konstrukce je taky nejuak podivna jsou tam provozni kotouce a pak jeste klasicky bubny parkovacky Jak to myslíš? To jako říkal ten borec na STK? |
vrgadaa | typicke jednani na STK vyhodit za hure fungujici parkovacku, vubec ji k zivotu nepotrebuji, k rozjezdu vubec, v strmem hanku neparkuji (ale mam vyzkouseno, ze se to ani tak nerozjede (kdyz jsem mel jednou pretrzeny brzdovy lanko), ovsem se mne tak ysnazili jednou vyhodit na nestahujici zadni okynko v elektrice. Dodnes si toho idiota pamatuji. Sedl si a zacal mackat cudliky oken a prohlasil, ze je to zavazna zavada, protoze kdyby slo auto na strechu, tak by si vzadu nemohli otevrit okynko a vylezt ven. ... jo a konstrukce je taky nejuak podivna jsou tam provozni kotouce a pak jeste klasicky bubny parkovacky |
JardaB | A jeste se da nastavit zakladni delka lan, primo pod podlahou kousek za pakou brzdy, vyborny pristup.. Menil jsem lana a trvalo mi to pul dne, vyfuky jsem nastesti nakonec sundat nemusel... |