Autor
|
Příspěvek
|
Vlada | Monday 07 November 2005 - 18:50:35 | | |
| |
|
prtka | Monday 07 November 2005 - 19:21:51 | | |
Kluci vždyť v historii vše je......zahřej auto..třeba na 70°C než vyleze na max. vyběhni před auto,otevři haubnu,šáhni na hadici,která vede od termostatu k chladiči a musí být studená.pokud je teplá termostat propouští,vyměnit...jo ještě než vyběhneš před to auto ,tak ho zastav,špatně se vystupuje |
| |
|
Milan | Tuesday 08 November 2005 - 12:05:22 | | |
Měl jsem stejný problém,teplota vyběhla k 80st.,pak spadla k nule,pak to pomalu šlo k 90st.Pořád jsem váhal,ale 28.října jsem jel z Prahy do Opavy a situace se opakovala.po dálnici byla sice 90,ale při zastavení dlouho trvalo,než to vylezlo k 90st.Nakonec jsem se rozhodl,že zajedu z Opavy do Ostravy do Opla.Při cestě byl teploměr neustále na nule.Vyměnili termostat,asi za 1230.-Kč.Výsledek je ten,že při venkovní teplotě 8st.se motor ohřeje na 90st.po ujetí necelých 3 Km.To se mi nestalo ani při letních teplotách.Zdá se mi,že auto jede podstaně líp a má i menší spotřebu.Posuzuji to podle jízdy do Opavy a pak jízdy zpět do Prahy. |
| |
|
Milan | Tuesday 08 November 2005 - 12:08:46 | | |
Myslel jse při zastavení cca na půl hodiny a pak pokračování v jízdě. Teď je to o něčem jiném,jsem max spokojený. Motor 1,6 SZR |
| |
|
DAF | Tuesday 08 November 2005 - 13:31:14 | | |
kluci dotaz: za jak dlouho mate normalni teplotu 85 stupnu u 2,0 Di? Bezny provoz, zadne vytaceni, stani v noci mimo garaz.Diky |
| |
|
|