• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VECTRA všeobecně
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
qpc
Monday 29 December 2008 - 17:20:01 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
VECTRA A


Vectra 1.6i
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1598 cmł, vrtání 79 mm a zdvih 81,5 mm, komprese 10,0, výkon 52 kW (71 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 128 Nm při 2800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor pro C16NZ c C16NZ2 i pro E16NZ a X16SZ (F13WR) ,
2600 mm, rozchod 1420/1423 mm, vnější rozměry 4432x1706x1400 mm, hmotnost 1080 kg, maximální rychlost 176 km/h a zrychlení na stovku za 14,5 s. Model Vectra první generace (Vectra "A") byl vyráběn v letech 1989 až 1995

Vectra 1.8i,
řadový čtyřválec OHC,objem1796ccm,vrtání79,5mm,zdvih84,8mm,komprese9,2:1 ,výkon 66kw/5400ot/min,točivý moment 145Nm při3000ot/min.,převodovka pro motor C18NZ F16WR/CR, F18WR/CR, AF20,pro motor 18SV(F16WR/CR, F18WR/CR, AF20)


Vectra 2.0i
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1998 cmł, vrtání i zdvih 86 mm, komprese 9,2, dvouventilový rozvod, výkon 85 kW (115 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 170 Nm při 2600 ot/min. Pětistupňová převodovka pro motor 20NE (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20), pro motor 20SEH (F16WR/CR, AF20) ,pro motor 20XEJ (F20CR) ,rozvor 2600 mm, hmotnost 1115 kg, maximální rychlost 198 km/h a zrychlení na stovku za 10,5 s. Model Vectra první generace byl vyráběn v letech 1989 až 1995

Vectra 2.0 GT 16V
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1998 cmł, vrtání i zdvih 86 mm, komprese 10,5, výkon 110 kW (150 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 196 Nm při 4600 ot/min. Pětistupňová převodovka pro moto C20XE (F18+CR, F20CR) , rozvor 2600 mm, hmotnost 1205 kg, maximální rychlost 220 km/h a zrychlení na stovku za 8,5 s. Model Vectra první generace byl vyráběn v letech 1989 až 1995
Standardní verze měla pohon předních kol,
Opel dodával také uvedenou verzi 4x4 s pohonem všech kol.
V poslední fázi byla uvedena i verze 4x4 turbo.,výkon150kw/5600ot/min,max rychlost 236km/hod,převodovka (F28)

Model A se dodával i s licenčně vyráběnym turbodieselem 1.7TD.obsah motoru 1668ccm,výkon 60kw,max rychlost186km

silná verze byla V6,obsah 2498ccm,výkon 125kw/6000ot/min, 5ti rychlostní převodovka pro motor C25XE (F25, AF22)
,max rychlost 228km/hod

V poslednim roce výroby se začaly montovat motory x18xe a x20xe ,které se posléze začaly dávat do verze VectraB





[ Upraveno Saturday 03 January 2009 - 22:37:49 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Monday 29 December 2008 - 17:29:04 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
VectraB

Vectra 1.6 16V
Čtyřdvéřový pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Model Vectra B ve vyobrazeném provedení byl vyráběn v letech 1995 až 1999. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1598 cmł, vrtání 79 mm a zdvih 81,5 mm, komprese 10,5, výkon 74 kW (100 koní) při 6200 ot/min, točivý moment 148 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, pro x16xel(F15WR, F17WR/CR, AF13),a pro Y16xe (F17WR/CR, AF13) ,pro x16szr(F13WR),
rozvor 2637 mm, hmotnost 1280 kg, maximální rychlost 188 km/h a zrychlení na stovku za 12,5 s

Vectra 1.8 16V
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1799 cmł, vrtání 81,6 mm a zdvih 86 mm, komprese 10,8, výkon 85 kW (115 koní) při 5400 ot/min, točivý moment 170 Nm při 3600 ot/min. Pětistupňová převodovka,prox18xe1,z18xe a z18xelje to(F17WR/CR, AF17),a pro motorx18xe je to(F18WR/CR, AF20), rozvor 2637 mm, hmotnost 1265 kg, maximální rychlost 203 km/h a zrychlení na stovku za 11,0 s. Model Vectra B byl vyráběn od roku 1995, v roce 1999 prošel faceliftem.

Vectra 2.0 16V
Čtyřdvéřový pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Model Vectra B ve vyobrazeném provedení byl vyráběn v letech 1995 až 1999. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1998 cmł, vrtání 86 mm a zdvih 86 mm, komprese 10,8, výkon 100 kW (136 koní) při 5600 ot/min, točivý moment 188 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová převodovka, (F18WR/CR, F23SR, AF20) rozvor 2637 mm, hmotnost 1370 kg, maximální rychlost 215 km/h a zrychlení na stovku za 10,0 s

Opel Vectra 2.0 DI
výkon 60kw


Vectra 2.0 DTI
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1994 cmł, vrtání 84 mm a zdvih 90 mm, komprese 18,5, přeplňování turbodmychadlem, výkon 74 kW (100 koní) při 4300 ot/min, točivý moment 205 Nm při 1600 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2637 mm, hmotnost 1435 kg, maximální rychlost 187 km/h a zrychlení na stovku za 14,0 s.

Vectra 2.2 DTI
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 2172 cmł, vrtání 84 mm a zdvih 98 mm, komprese 18,5, přeplňování turbodmychadlem, výkon 92 kW (125 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 1500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2700 mm, vnější rozměry 4596x1798x1460 mm, hmotnost 1503 kg, maximální rychlost 206 km/h a zrychlení na stovku za 10,8 s

Vectra 2.5 V6 CDX
Čtyřdvéřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec V6 s rozvodem DOHC, objem 2498 cmł, vrtání 81,6 mm a zdvih 79,6 mm, komprese 10,8, výkon 125 kW (170 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 230 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová převodovka,(F23SR, F25, AF22) rozvor 2637 mm, hmotnost 1370 kg, maximální rychlost 230 km/h a zrychlení na stovku za 8,5 s. Model Vectra B byl vyráběn od roku 1995, v roce 1999 prošel faceliftem a výroba byla ukončena roku 2002

Vectra i500
Čtyřdvéřový pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Motor V6 s rozvodem DOHC a objemem 2498 cmł, vrtání 81,6 mm a zdvih 79,6 mm, komprese 10,8, výkon 143 kW (195 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 240 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka,(F23SR, F25) rozvor 2637 mm, hmotnost 1490 kg, maximální rychlost 236 km/h a zrychlení na stovku za 7,9 s. Nejvýkonnější model Vectra B V6 byl upraven firmou Irmscher a zařazen do nabídky firmy Opel.



[ Upraveno Saturday 03 January 2009 - 12:23:29 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Monday 29 December 2008 - 17:42:50 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
VECTRA C

Vectra 1.8i
Čtyřdvéřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1796 cmł, vrtání 80,5 mm a zdvih 88,2 mm, komprese 10,5, výkon 90 kW (122 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 167 Nm při 3800 ot/min. Pětistupňová převodovka,(F17(+)WR/CR, VT 20-E), rozvor 2700 mm, rozchod 1536/1525 mm, vnější rozměry 4596x1798x1460 mm, hmotnost 1375 kg, maximální rychlost 203 km/h a zrychlení na stovku za 11,2 s. Model Vectra třetí generace byl představen na jaře 2002, v ČR proběhlo jeho uvedení na trh v červnu 2002

Vectra 2.0Turbo
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC,objem1998ccm,turbo,vrtání86mm,zdvih86mm,komprese8,8:1,výkon129kw / 5500ot/min,kroutící moment 265 Nm/ 2500 ot/min,převodovkaF40CR

Vectra 2.2i
Čtyřdveřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 2198 cmł, vrtání 86 mm a zdvih 94,6 mm, komprese 10,0, výkon 108 kW (147 koní) při 5600 ot/min, točivý moment 203 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka F23SR, AF23,M32WR , rozvor 2700 mm, rozchod 1536/1525 mm, vnější rozměry 4596x1798x1460 mm, hmotnost 1435 kg, maximální rychlost 216 km/h a zrychlení na stovku za 10,2 s


Vectra GTS 3.2i V6
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec V6 s rozvodem DOHC, objem 3175 cmł, vrtání 87,5 mm a zdvih 88 mm, komprese 10,1, výkon 155 kW (211 koní) při 6200 ot/min, točivý moment 300 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka,F35WR, AF33, rozvor 2700 mm, hmotnost 1503 kg, maximální rychlost 248 km/h a zrychlení na stovku za 7,5s



Vectra OPC

Méně známou verzí je pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1910 cmł, vrtání 82 mm a zdvih 90,4 mm, čtyřventil, výkon 156 kW (212 koní) při 3500 ot/min, točivý moment 400 Nm při 1400 ot/min. Vpředu závěsy McPherson, vzadu víceprvkové zavěšení, vpředu i vzadu vinuté pružiny. Šestistupňová převodovka, rozvor 2700 mm, vnější rozměry 4596x1798x1460 mm, hmotnost 1600 kg, maximální rychlost omezena na 250 km/h, zrychlení na stovku za 6,5 s, udávaná spotřeba 8,2 l/100 km. Opel Vectra OPC byl představen v listopadu 2003. Sportovní oddělení OPC (Opel Performance Center) vyvinulo nové plnění naftového motoru Fiat/GM 1.9 CDTI. Motor byl přeplňován dvěma turbodmychadly, menším vysokotlakým při nižších otáčkách a větším při vyšších otáčkách. Motor "twin-turbo" tak lépe reagoval na přidání plynu a zůstala zachována příznivá spotřeba paliva, přestože motor byl vyladěn na maximální výkon. Předpokládaná základní cena vozu v Německu byla 38 000 euro. Vůz měl vpředu pneumatiky 235/40ZR18, vzadu 205/40ZR18 a podle časopisu Auto Zeitung byly jízdní vlastnosti prototypu a jeho ovladatelnost dobré i při maximální rychlosti 250 km/h. Interiér byl proveden v modré kůži.

Známější je jistě benzinový 6ti válec o objemu 2.8,osazený turbodmychadlem.jeho výkon začínal na 188kw a konečnou verzí je 208kw.Šestistupnová převodovka,F40CR, AF40.


Vectra Caravan 1.9 DTH
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1910 cmł, vrtání 82 mm a zdvih 90,4 mm, komprese 18,0, čtyřventil, přeplňování turbodmychadlem, výkon 110 kW (150 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 320 Nm při 2000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2830 mm, rozchod 1536/1525 mm, vnější rozměry 4839x1798x1500 mm, hmotnost 1580 kg, maximální rychlost 210 km/h, zrychlení na stovku za 10,3 s. V roce 2005 prošel model Vectra faceliftem a byla obměněna nabídka motorů. Nabídku naftových motorů tvořil turbodiesel 1.9 ve třech výkonových stupních (100, 120 a 150 koní). Kombi Caravan mělo prodloužený rozvor, sedany a hatchbacky měly rozvor 2700 mm, délku 4611 mm a výšku 1460 mm, šířka všech verzí byla shodná (1798 mm).

Vectra GTS 2.2 DTI
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 2172 cmł, vrtání 84 mm a zdvih 98 mm, komprese 18,5, přeplňování turbodmychadlem, výkon 92 kW (125 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 1500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2700 mm, vnější rozměry 4596x1798x1460 mm, hmotnost 1503 kg, maximální rychlost 206 km/h a zrychlení na stovku za 10,8 s


I v této modelové řadě vznikla verze i500,ale bylo jí pouze několik kusů a tudíž se asi stane sběratelskou raritou.Poháněl ji motor 3.2 V6 z verze GTS,který měl upravené vačky,ventili,řídící jednotku,a podvozek.




[ Upraveno Saturday 03 January 2009 - 22:38:32 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Monday 29 December 2008 - 17:45:58 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
V8

Vectra GTS V8 DTM
Dvoudveřový jednomístný závodní vůz, okruhový speciál pro závody DTM, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC, objem 3998 cmł, výkon 350 kW (476 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 510 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2800 mm, rozchod 1600/1550 mm, vnější rozměry 4883x1850x1250 mm, hmotnost 1080 kg, maximální rychlost přes 250 km/h. Závodní speciál pro závody DTM, řada dílů pocházela ze stavebnic předepsaných pravidly DTM (převodovka, brzdy atd.)



Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


pepik
Tuesday 30 December 2008 - 21:07:20 Citovat
Host
Oprava k Vectra C 2.2i
Jse již dával Direct Ecotec se zvíšeným výkonem oproti Vectre B.
Odkaz
RRAAFF
Tuesday 30 December 2008 - 21:16:14 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Ta 2,2 114kw byla ve Vectrách C až později, zpočátku byla jen ta 108kw z Vectry B. Tento motor (108kw) se dodnes používá například ve Fiatu Croma.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
qpc
Wednesday 31 December 2008 - 10:41:47 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
doplnující info vítám,přechodové motory samozřejmě toliko neřešim a k těm málo napsanejm mam už z Dojčlandu nějaké podklady,tak to pak doplnim,ale děkuji

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


steve
Wednesday 31 December 2008 - 11:46:20 Citovat
Vectra GTS
Uživatel #1288
Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05
Příspěvků: 555
Motor 2,2 108kw byl ve Vectře C celé dva roky,motor direct se 114kW byl od roku 2004.
Jinak bych ještě podotknul že Vectra B měla také v omezeném množství motor 1,6 8V 55kW. _;

Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno
Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno
Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno

Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano
Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano
Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano
Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano
Opel Astra J OPC 2015
Opel Insignia A OPC 2014
Opel Astra G Bertone 2000
RRAAFF
Wednesday 31 December 2008 - 11:51:31 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Dokonce dle elitu byl i ve Vectře B 2,0 8V (20NEJ) s 82kw, asi jen pro východní trhy. A ty 1,6 55kw byly 2 druhy X16SZR a 16LZ2.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
qpc
Saturday 03 January 2009 - 12:40:56 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
doplněny nějaké typy převodovek..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1541 sec,0.1046 z toho dotazů.