• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
odhad ceny za opravu zacinajici koroze dveri a vystrikani dutin
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 14:24:36 Citovat
Host
no docela "nadaval", ze nekdo nastrikal ty plastove listy, ze se strikat nemaji... dela se mi malej puchyrek na strese a na zadnim blatiku, jale jde videt jenom pod urcitym uhlem, zatim je to takova "vada" laku... hadal polovicni cenu, nez jsem za ni dal, tak jeste uvidim, co rekne mechanik na motor a podvozek a jestli to bude spatne i tam, tak ji po tydnu poslu zas do sveta...
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 14:26:00 Citovat
Host
blbost, ne polovicni, ale ja za ni dal polovinu toho co hadal
Martas
Friday 01 August 2008 - 14:31:10 Citovat
Host
Puchyrek vzdy znamena diru zkrz !!!
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 14:37:12 Citovat
Host
Yper napsal ...

Ctělo by to sem dát foto, aby se dalo poznat, nakolik je to "hloubkové". Každopádně to, že Ti to nechtějí dělat neznamená, že se s tím nedá NIC dělat. Jejich poplitika je si vydělat co nejvíc a já pochybuju, že oni by kvůli vnitřnímu lemu dveří, kde se odchlípla těsnící hmota (já to mám taky) a dostala se tam voda, že by si kvůli tomu nechali měnit všechny dveře a ještě nechali stříkat celé auto. Navíc stříknutí lišty a k tomu ještě nové, která je třeba mimo auto, je celkem pohoda práce. A i kdyby nebyla mimo - dá se to udělat.
Lak a metalýza jsou sice drahé, ale vzhledem k tomu, že v lakovnách se ze zásady stříká tak, že se nemusí šetřit (vše platí zákazník), tak 1/5 objemu spotřebované barvy jde do ventilace.
U mne jsou lakýrové vychcaná cháska. Sobě např. rozstřik s broušením a rozleštěním udělají, ale druhému ani náhodou.
Ale oblepit skla a gumu páskou a stříkat až se hory zelenají za 30 litrů, tak na to jsou kabrňáci.



foto udelam, az bude doma fotak mobil docela maluje

on rekl, ze by to klidne udelal, ale ze to tam za par mesicu bude zase, ze by se to muselo vyrezat az do "ziveho"... nekde je to docela fajn, ale nekde se to uz rozpada, ale z venku jeste nic videt neni... rikal, ze by se to muselo uriznout a navarit novej pruh, ale to ze nikdo uz delat nebude, ze je levnejsi jine dvere... kdyz jsem se dival, tak za ne chteji +-1100kč... listu samostatne odhadl tak na 500-600 bez papiru...

byl tam kluk s predposledni generaci BMW M5 a mel to to same


cele to strikat napadlo me, pac drat co vede do dveri prodrel misto a taky to tam rezne, pac tam neni barva a navic ty "puchyrky" na blatniku a strese ... navic si rikal, ze kdyz jsou lemy uz opravovane taky, ze bych je vymenil taky, kdyz uz to pujde vsechno do laku... ale to zas zalezi co rekne mechanik na motor a podvozek, jestli ma cenu do toho cpat prachy nebo se to poslat dal, proste v rezavem aute jezdit nechci

ale
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 14:39:08 Citovat
Host
Martas napsal ...

Puchyrek vzdy znamena diru zkrz !!!



osahaval jsem to na druhe strane a tam je rovny plech, naprosto bez koroze, teda pod tapec na strese jsem nesahal, ale na blatniku jo, je vedle rezervy... to auto je strikane, tak mozna jenom spatnej a tenkej lak
Martas
Friday 01 August 2008 - 14:44:16 Citovat
Host
Ach jo ....

Prorezly skrz to je vzdycky kdyz uz se na laku udela puchyr. Opravitelny to je obvykle jenom kdyz na vrchu laku je rezavej povlak ale jakmile je lak uz poskozen (az na vyjimky jako spatny lak apod...) tak uz 1cm ctverecny poskozeneho laku je treba 10x10cm co se musi prebrousit a jakmile na neco sahnes plamenem nebo svareckou tak pokud se to nalezite okamzite neosetri coz uz umi malokdo tak to mas za 2 roky zase rezavy. Proste dneska uz se nevyplati cokoliv zejmena na dverich opravovat tak abys se muselo neco varit s vyjimkou lemu blatniku tam to jinak nejde.
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 14:52:48 Citovat
Host
ja ti verim, ja to nikdy jeste neopravoval, nafotim to a ukazu neni to ani moc vystouple, tak 0,1mm, ani to ne... rezavej flicek taky ne, mozna to je jenom prach pri strikani, cemuz bych se ani moc nedivil


dik za odpovedi
Legend
Friday 01 August 2008 - 14:58:35 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Kdyby ses rozhodnul pro kupování dveří, tak mám oboje levé dveře ze sedana rok 2000 bez koroze, byly by 500 za kus.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Anonymní
Friday 01 August 2008 - 15:03:04 Citovat
Host
uvidim co rekne mechanik, jestli ma cenu si to auto nechat, tak bych je urcite vzal
Anonymní
Thursday 14 August 2008 - 14:51:51 Citovat
Host
Legend: z ktere casti CR jsi? pravdepodobne je vezmu, nemel bys tam jeste tu kozenku okolo radicky na manual? pripadne i k rucni brzde, ale musi byt neprosoupane...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2460 sec,0.2022 z toho dotazů.