Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jdu koupit Omegu B Caravan 2.0 8V nebo 16V, na co dát pozor? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lhex |
| ||
Host | Legend napsal ... přes kilo najede bez závad každé nové auto jj každej škodofkář to jistě potvrdí !!(a) Legend napsal ... by se mi líbila Toyota Avensis. btw: zrovna benzíny 1,8 a 2,0 do 12/2002 problém se slitinou válců a žerou olej!! | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | a to teda prrr krome toho beckoveho zmetka v6-budiz mu zeme lehka (dodejchal v Anglii) vsechny moje omegy stale jezdi a maji pres 200 tkm slabsi motorizace 2,4i a 2,0i a muj dualram ma dokonce pres 300tkm priznanejch a buhvi kolik doopravdy. Navic pri generalce motoru vypadal vnitrek motoru jako by prave vyjel z fabriky (spalovani lpg motor lesti do zariveho leksu-zadny karbon), teda krome tech pistu co pomlatily ty srouby co tam nalitaly dovnitr z rozpadlyho sani. A samozrejme ze ruzny ty kovovy priruby jsou omlety proudici chladici kapalinou, nicmene pokud se nerozpadne kastle tak az bude mit motor C30se 500tkm bude asi tak prave akorat zajetej a mozna mu dopreji dalsi vymenu rozvodoveho retezu:-) ... ale asistoval jsem ted u vymeny vodni pumpy na starym pasatu a dospel k nazoru, ze udrzovat stary strepy jest nesmysl z 8 sroubu drzici pohromade 2 hlinikove kusy se jich 6 pretrhlo, jak byly zarostly do toho hliniku, pomaly sia si budeme muset zvyknout, za uato je spotrebka s zivoztnosti 5 let ci tech 100tkm, ach jo | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Lhex napsal ... Legend napsal ... přes kilo najede bez závad každé nové auto jj každej škodofkář to jistě potvrdí !!(a) Legend napsal ... by se mi líbila Toyota Avensis. btw: zrovna benzíny 1,8 a 2,0 do 12/2002 problém se slitinou válců a žerou olej!! Tak trojici Škoda-VW-Seat zatím v bliší době neplánuji, je to předražený s nulovou výbavou. Toyotu jsem myslel spíš novější, řádově tak 2004, možná bych zkusil i Vectru C, BMW E60, to je těžké vybrat. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ZdeněkH |
| ||
Host | Chci se zeptat chci si koupit omegu B a často narážím na inzeráty kde je motor 3,0 MV6 a má problém s olejem že teče (prý prasklé těsnění pod hlavou). Je oprava moc náročná na těchto motorech? Nevím jak přesně mají tyto motory udělané chlazení, ale cosi jsem četl, že mají společný chladič voda-olej je tedy pravděpodobné pokud jde olej do vody že je tento chladič asi v háji nebo je možné jen to těsnění? Původně jsem zvažoval i 2,5TD, ale po tom co jsem tu pročetl pár témat to asi nemá smysl v kategorii v jaké vybírám auto i s ohledem na nájezd a servis. Navíc většina těchto aut co se prodává už rovnou inzerent píše problém se teplým startem. | ||
| |||
ZdeněkH |
| ||
Host | Ještě bych chtěl dodat auto jsem si schopen z určité části opravit. 120cu, favo, lancii, xantii vše jsem si spravoval | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Vetsinou tece olej pod vikama ventilu, neni to uplne jednoduche pretesnit protoze je k tomu spatny pristup - tesneni (origo jedine) a vika jako nova jsou dost draha a stara byvaji pokroucena, protoze je to proste z plastu. Ten chladic oleje je ve vode, ale ja s nim problem nemel. Nejvetsi problem IMHO je, ze si to koupi vetsinou typek, co si mysli, ze to kua pojede a dava tomu kour, ale ono je to spis auto pro klobouka a motor vetsi vykon nesnese delsi dobu, protoze mi prijde dost poddimenzovane chlazeni. A pak treba odejde chladic oleje. Myslim, ze neni jednoduche sehnat zachovaly motor a jeste k tomu se zachovalym autem. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ZdeněkH |
| ||
Host | Díky za odpověď. Já právě narazil na auto kde týpek píše: FOUKLÉ TĚSNĚNÍ POD HLAVOU -- OLEJ VE VODĚ.Víka ventilů těsní. Proto mě napadl i ten chladič. Vše se dá samozřejmě spravit otázkou je za kolik aby to bylo i rentabilní. Takže jak to píšeš by to klidně mohlo být to těsnění pod víkem s tím, že to někdo blbě dělal. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ZdeněkH napsal ... Díky za odpověď. Já právě narazil na auto kde týpek píše: FOUKLÉ TĚSNĚNÍ POD HLAVOU -- OLEJ VE VODĚ.Víka ventilů těsní. No tak z tohohle poopisu bych rek ze je to presne naopak, diky prasklymu tesneni pod hlavou jde voda do oleje nebo naopak a vika ventilu jsou v poradku. Jenze to muze bejt zrovna tak praskla hlava nebo chladic. | ||
| |||
ZdeněkH |
| ||
Host | Tak a teď co je horší. Nejhorší je asi ta nevědomost. Je mi jasné, že tato auta jsou už starší a bohužel často v hrozném stavu od předchozích majitelů, ale to v cenové kategorii ze které vybírám bude vše. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | No vzhledem k tomu, že chceš Omegu s V6kou tak ten tvůj rozpočet nebude nic moc. Tyto kočáry se dnes dávaj skoro zadara. Naprd je to, že pokud si to neumíš opravit sám a budeš chtít jezdit, může ti udržení v provozu pěkně provětrat šrajtofli Asi bych se poohlídl po něčem jiným...i když chápu, že dělat machra v zadohrabu s V6 má něco do sebe [ Upraveno Friday 06 August 2010 - 09:44:19 ] Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |