Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba klimatizace |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 8 [9] 10 11 12 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Pro zajímavost já jsem včera dokončil instalaci klimatizace do Golfu III 1.9TDi, ve kterém klima vůbec nebyla, dnes jedeme naplnit chladivo tak jsem zvědav na výsledek. Taky už bych se do toho podruhé jen tak nepustil. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Anonymní napsal ... No já jsem se právě bavil s borcem od kterého beru tu klimu že jeho brácha to už dělal na 2 autech ...Ještě mi říkál že mu to trvalo jeden den. Dnes již bez komentáře | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Zdravím Oskare bavil jsem se snim v sobotu a říkal mi něvo o 1500,-/1 tapec čili kus/dveře,ale říkal at se zastavím začátkem týdne že mi řekne přesně že neví takže to jen tak střelil ,dneska jedu okolo tak se tam zastavím at už to máme dořešene!!! _; | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | ahoj tak uz vis co ty tapecaky??? | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | Ahoj ty tapecaky asi nic ze???Nevite nekdo jiny o nejakych? | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Kucí, prosím ještě jednou - pro Tatary (jako jsem já) ... "odkud a kam" vede ten kabelovy svazek ktery se musi vymenit ??? Mam 2kusy OB 2,5 V6 a z automatu(umrel motor) chci tu digiklimu prendat do manualu. Puvodne sem chtel menit motor v tom automatu ale po tom co sem si tady precetl na to asi kaslu - auto melo 160 000 a neverim tomu ze by to dlouho dobre fungovalo ... Kazdopadne díky moc predem! | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Z hlediska pracnosti přestavby by se dalo zvážit, že bys do automatové omegy přendal motor i s manuální převodovkou. Každá přrstavba má něco do sebe, motor s převodovkou má asi 250kg a měnit klimu, to je rozebrat úplně půlku interiéru. Ale jde obojí. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak pozor, pokud by se zmenila AT za MT, muze byt problem na STK, v papirech je automat vetsinou zapsany. Jinak kdybys nevedel co s automatem a zbytkama motoru, tak dej vedet Ja bych stejne opravil ten automat - co se motoru vubec stalo? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | já to koupil původně se záměrem na ND - motor sel tak na 4 - 5 valcu a neco v nem mlatilo - myslel sem ze je to nejakej hydrostel.Jel sem s tim cca 120 km domu a vicemene to lehlo - tlaci to do oleje jako krava ze to vicko nadzvedava - krouzky, deravej pist nebo jen tesneni - nevim, neresim ... Automat redil pekne, ciste - nahoru i dolu a puvodne sem ho tam chtel davat ale kdyz sem si prolezl tady forum a jeste opelclub tak bych nerad aby mi ve 200tis km zabouchal a ja opet menil prevodovku tak se na to asi vykaslu a necham tam manual, nevim jeste sam ale moc peknyho tady o automatu nepsal nikdo a ja chci Omu na denni dojizdeni do prace - na zadny zavodeni ale rozhodne se k tomu nehodlam chovat jako k mazliklovy - pro me je to jen dopravni prostredek tak mi jde o to abych se s tim nemusel srat, na to tu mam stroju dost ... No ta s tou digiklimou(automat) ma komplet cernej vnitrrek a ta do kery to chci je vevnitr bezova a ta palubka se mi neliby takze chci vymenit tu palubku a rovnou i tu klimu, ja se sral doted jen se samyma Fordama tak je pro me zatim opel vicemene cizi, i kdyz teda u pritelkyne OB Caravan (taky X25XE) sem mel uz dole i obe palice a rozvody sem taky absolvoval ... Chapu ze na jezdny sterane bude el svazek k digiklimet koncit konektorama ktzere se zasunuji prave do ni - ale kde a jakyma konektorama ten svazek konci - pokad se to ma vytahnout ???? V motorovym prostoru je jeste nejaky ventil/motorek na hadicich od radiatoru . k tomu jde elektrika odkud??? No otazek mam moc - je mi jasny ze vetsinu poznam az v praxi, jde mi ale o to abych vedel co a kam az mam rozdelavat ... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | To Jarda B: automatu neni nic tudiz neni treba ho opravovat, jen mi mistni diskuze asi prevedcily o tom ze to neni ta spravna volba pro bezstarostne uzivani, jestli ale ano tak me docela nastve jestli ho tam nedam neb bych automat mooooc chtel ... papirovou stranku veci ted neresim, to se vzdy nejak podchyti ... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 8 [9] 10 11 12 | |