• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
startovani
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PitrsCZ
Sunday 30 March 2008 - 16:08:43 Citovat
Host
Zdravim sice uz nejsem clenem ale potreboval bych poradit.MAm asi uz pul roku problem se startovanim at uz v lete tak v zime.Vyvrcholilo to nedavno kdy se mi pri pokusu startovat totalne vybila baterie.Muj problem je v tom ze kdyz den nebo i pul dne nestartuju tak to nechce chytit az po 3 nekdy i drive a nekdy i na 4 a dokonce nikdy:-(Cetl jsme tady ruzne temata a asi to vypada na prepadove hadicky ale me tojeste premeroval elektrikar a kdyz je motor studeny tak mi ho zhavicich svicek nejde proud muze to byt i timhle?Pry bude vadne relatko nebo pojistka(kde bych nasel to rele a nebo pojistku).Venku bylo asi 6 stupnu tak mozna se nezhavili..A jeste po nastartovani my jde z vyfuku husty bily dym.Mam astru 2.0DTL roky vyroby 1999.
Dekuji za odpovedi a za rady...s pozdravem PitrsCZ
Yper
Monday 31 March 2008 - 10:24:27 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No, kdyby to byla vadná jednotka žhavení, tak po nastartování motoru by se Ti v tomto počasí, při těchto teplotách, rozsvítila alespoň na krátkou dobu kontrolka poruchy motoru, protože pokud je ona vadná a nebo alespoň jen jeden žhavič, tak je to signalizováno touto kontrolkou a to do doby, než se motor po cca 1 km trochu prohřeje - pak dožhavování vypíná a současně vypne-zhasne i tato kontrolka poruchy motoru.
O tom ty ale nepíšeš - ani o žádné kontrolce.
Tak tedy jde o to, jak elektrikář průtok proudu na žhavič měři a zejména čím?! Pokud to chceš tedy objektivně změřit, tak doporučuji před jeden žhavič namontovat do série 12ti voltovou žárovku a po nastartování a nebo i při něm zkontrolovat, zda se rozsvítila.
Dává se před jeden žhavič, když předtím jsi změřil ohmetrem, zda je průchodný. Odpor nižší než 1 Ohm.
Jinak přikládám foto motoru 2,0 Dti, což je stejná dispozice jako u motoru 2,0 Di, jen s tím rozdílem, že je jinak tažen vzduch od turba a nádržka na servokapalinu je posunuta víc vlevo - při pohledu čelně.
Jednotka žhavení je vpravo nahoře - při pohledu čelně.




[ Upraveno Monday 31 March 2008 - 13:25:30 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
PitrsCZ
Monday 31 March 2008 - 17:53:08 Citovat
Host
Diky ale zadna kontrolka se nezobrazuje jen na chvili pri startu zhaveni ale to je asi normalni.Jeste pri kolika stupnich se zapina zhaveni?v garazi jsme mel asi 7 stupnu jestli to neni moc a proto tam nesel proud.
Tak cim by ty starty mohli byt??
Yper
Tuesday 01 April 2008 - 08:45:48 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Kontrolka žhavení se rozsvěcuje až okolo teploty 0°C a teprve po jejím zhasnutí lze startovat a pak ještě nějakou dobu probíhá přižhavování - dokud se motor malinko neprohřeje - je to asi na úseku 1 km.
V teplotách nad 0°C a zhruba tak do 12°C žhavení naplno neprobíhá, ale jen tzv. přižhavování a to signalizováno není - jen při poruše žhavící jednotky či samotného žhaviče se na určitou dobu (zase jen do prohřátí motoru) rozsvítí kontrolka poruchy motoru.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
náhodný
Tuesday 01 April 2008 - 10:43:16 Citovat
Host
Yper napsal ...

Kontrolka žhavení se rozsvěcuje až okolo teploty 0°C a teprve po jejím zhasnutí lze startovat a pak ještě nějakou dobu probíhá přižhavování - dokud se motor malinko neprohřeje - je to asi na úseku 1 km.
V teplotách nad 0°C a zhruba tak do 12°C žhavení naplno neprobíhá, ale jen tzv. přižhavování a to signalizováno není - jen při poruše žhavící jednotky či samotného žhaviče se na určitou dobu (zase jen do prohřátí motoru) rozsvítí kontrolka poruchy motoru.


Pokým trvá prižhavovanie a ja mám jeden žhavič vadný,tak to znamená,že motor pracuje nepravidelne ? __;
Yper
Tuesday 01 April 2008 - 12:17:10 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 náhodný: ..může a nemusí. Já například s vadným žhavičem jezdil více než jeden rok. Znamená to pouze, že může, zejména v teplotách pod 0°C hůře startovat. To znamená, že po chytnutí motoru jde v několika převaleních kliky jen třeba na 3 válce (u 4 válcového motoru).
Nicméně zvýšením otáček pak dojde i k chytnutí toho zbývajícího a ten pak jede.
Pro čistotu chodu motoru a menší namáhání kliky je však vždy vhodné, provést výměnu vadného žhaviče na nový co nejdříve. Šetří se tím motor - klika a lágry.
V létě je to celkem jedno, protože nejde jak žhavení natrvrdo, tak i přižhavování, ale na podzim, na jaře a zejména v zimě to motoru neprospívá - je to přesně to období (toho přižhavování), když začnou chladná rána a na nějakou dobu se rozsvítí ona kontrolka poruchy motoru - tehdy víš, že přižhavuje a něco není v pořádku.

[ Upraveno Tuesday 01 April 2008 - 13:58:49 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
PitrsCZ
Tuesday 01 April 2008 - 15:31:33 Citovat
Host
Takze bych to videl na ty hadicky..kontrolka zhaveni jen problikuje pri startu tak je to asi v poradku no zkusim vymenit hadicky a pak se uvidi
diky za rady
vector
Tuesday 01 April 2008 - 19:46:58 Citovat
Host
Mě Vectra 2.0 DTH startuje v letním období naprosto v pohodě, v zimním období mám problémy taky, pokud je chladno a nerozsvítí se ještě žhavení, tak musím startovat nadvakrát ikdyž je baterie úplně nabitá. Pokud je pod nulou startování se žhavením je o něco lepší. Myslím si, že na start může mít vliv i opotřebení motoru a v mém případě asi jde i o velký odpor ve starteru,motor se otáčí dost těžkopádně. __;
PitrsCZ
Saturday 05 April 2008 - 15:38:27 Citovat
Host
TAk jsem vymenil hadicky(sli krasne) a startuje to porad stejne spatne.JAk se tady da vlozit obrazek me se totiz nezda jeden zvuk v motoru a nevim co to je tak jsem to tady chtel poslat.
legionar
Saturday 05 April 2008 - 15:47:16 Citovat
Legionar kouká

Uživatel #1
Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25
Příspěvků: 1263
PitrsCZ napsal ...

TAk jsem vymenil hadicky(sli krasne) a startuje to porad stejne spatne.JAk se tady da vlozit obrazek me se totiz nezda jeden zvuk v motoru a nevim co to je tak jsem to tady chtel poslat.


Obrázek může vložit jen člen klubu ale když mi ten brázek pošleš, tak ho sem hodím _;



Opel Vectra GTS 2.8 Turbo

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1722 sec,0.1401 z toho dotazů.