Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Ascona :: ASCONA :: Ascona motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ascona C 1.8i LS - bez jiskry |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lhotas |
| ||
Host | Zdravim. Mam maly trabl. Tuhle asconu jsem dostal vpodstate jako dar s tim, ze ma v haji elektriku. Nakonec to byl jen spalenej alternator - s novym to okamzite naskocilo a jelo. Zcistajasna ale prestala davat jiskru a ja vubec nevim, kde hledat. Civka se zda byt v poradku, vsechny kably jsou zapojeny tak jak maji - nemel by nekdo tuseni, co by to mohlo byt? Diky | ||
| |||
JOB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Moc ti nerozumím.Co znamená že cívka se zdá být v pořádku ? Zkoušel jsi proměřit kabely co do ní vedou ? CO čidlo otáček ? Jakej tam máš motor ? 18E,18SE,C18NE,E18NV,S18NV [ Upraveno Sunday 24 February 2008 - 16:25:34 ] Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Tak přesné schema zapojení k těmto motorům nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl přerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatě to byl tranzistorový přerušovač - obdoba mechanického přerušovače= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštěcí impulzy buď z ECU anebo z generátoru umístěného v rozdělovači - to byl jeden pin na modulu. druhý = +12 Volt třetí = - 12 Volt (kostra) čtvrtý = kablík od cívky V tento okamžik bych pátral tímto směrem (prověřil zapojení a funkci zapalovacího modulu). | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | VGT napsal ... Tak pøesné schema zapojení k tìmto motorùm nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl pøerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatì to byl tranzistorový pøerušovaè - obdoba mechanického pøerušovaèe= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštìcí impulzy buï z ECU anebo z generátoru umístìného v rozdìlovaèi - to byl jeden pin na modulu. druhý = +12 Volt tøetí = - 12 Volt (kostra) ètvrtý = kablík od cívky V tento okamžik bych pátral tímto smìrem (provìøil zapojení a funkci zapalovacího modulu). Diky moc. Prestalo to jet zniceho nic - bez nejake zavazne priciny. Tenhle modul najdu kde? K predchozimu dotazu - meril jsem odpor 1~15 a pakv vysokonapetovej~1 nebo 15. Vse ukazuje spravne hodnoty. Presny typ motoru je C18NE | ||
| |||
Michal |
| ||
Host | Dobry den,mam Opel Ascona C r.v.86 1.8 automat a mam dotaz mam doma vyztuhy podvozku a netusim jak tam maji presne byt namontovany.Chci se zeptat da se nekde sehnat schema podvozku a nebo komplet schema dekuji za info | ||
| |||