• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Přejít na stranu  1 2 3 ... 8 [9] 10 ... 49 50 51
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Tuesday 08 April 2008 - 08:27:53 Citovat
Host
Jasně, úplně blbej zas nejsem, a sebevrah taky ne. Jinak ta dlouhá pětka fachá supr! Konečně můžu jet rychle hodně dlouho aniž by mě z toho hluku hučelo v hlavě, akorát mi zas začly házet gumy, jsem na plátně tak se poohlídnu po novějších. A jak to jezdí teď Tobě Vašku?
JardaB
Tuesday 08 April 2008 - 08:52:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
VGT napsal ...

No bodějť by to neběželo tiššeji! Ten viskóznější olej tlumí klepání klikových a ojničních čepů "o šály" a klepání pístů o válce (ony i vačkové hřídele pracuji tiššeji). A že to to má vliv na životnost motoru je snad nasnadě.


Ale zas to tak o pul-litr vic zere ne?
Ja ted zkusim do V6 5W40 a jsem zvedavy (no asi tam byl, tak zadny prekvapeni) Spis by me zajimalo, jestli ten zvysovac viskozity zpusobi mensi zravost oleje? Mam dojem, ze mi olej zere Pontiac a na emisich se zda velky obsah CO, HC byly tak na hranici, tak babo rad, jestli je jen nefunkcni kat, lambda nebo moc oleje (ale nehuli, olej nejak neubyva, je tam 10W40, ale zere 20l po meste v LPG...) Tak na zkousku?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Yper
Tuesday 08 April 2008 - 10:58:56 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 JardaB: ..víš co Jardo, v Tobě aby se jeden vyznal.
Takže raději budeš do svého auta rvát za každou cenu olej 5w40, aby jsi ušetřil cca 15 kč na každých 100 ujetých kilometrů!
Takže co ušetříš na palivu už můžeš zase rvát do štrůzoku, protože se Ti to pak bude hodit na generálku motoru, kterému odrovnáš lágry a jánevímcoještě, když předtím ještě budeš mít zvýšené náklady za dolévání spotřebovaného oleje v intervalu mezi výměnami.
Takovouhle matematiku nechápu. __;

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jiřik
Tuesday 08 April 2008 - 10:59:30 Citovat
Host
Jasně že po městě krátký pojížďky a v zimě to bude žrát trochu víc, ale asi zanedbatelně. Udělal jsem zkušenost že pokud máš motor dobrej a olej nežere, je lepší ho mít max. v polovině mezi min a max. měrky, čím míň( pouze k rysce min! ) tím menší spotřeba a rychlejší zahřátí. Jinak V6 bych nechtěl ani kdyby mě milovali!Je těžkej žere a jede stejně jak můj 20xe.
JardaB
Tuesday 08 April 2008 - 11:38:32 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Yper: 5W40 A3 je IMHO presne to, co tam podle manualu patri a co tam bylo doposavad. Pokud se to neosvedci, dam tam jako obvykle 10W40 A3. IMHO za tepla bez rozdilu, stejna trida, stejne je to tam na proplach tak 3tkm... Od A1 jste me uz odradili, i kdyz si stale myslim, ze by ten motor sel radostneji a se znatelne nizsi spotrebou, ale na zivotnost to kladny vliv mit nebude. I kdyz zrovna V6 asi pojede vetsinu casu hluboko pod jmenovitym vykonem a namahani bude relativne male (vacky mi prijdou dost robustni a jak jsem se ted koukal, bez znatelneho opotrebeni po 220tkm). To auto mam chvili, predpokladam, ze ten motor nema zadny problem (jj, optimista, Vrgada pomlci ) a ze s nim najedu tak dalsich 50-80tkm, to snad prezije s jakymkoli olejem.
Jasne, jednoducha cesta je dat tam 10W40 a nic neresit, ale pohybuju se ve vedeckych kruzich a vyzkum je moje hobby !!(a)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Wednesday 09 April 2008 - 13:50:45 Citovat
Host
Jestli vědecký kruhy myslíš jako nás, tak díky za kompliment. Za kompliment děkuju i Vaškovi, který mě nazval pořádným tunerem a to už tady něco znamená. Zatím jsem byl pro každýho jen pokustón, který ničí svoje auto. Lidi pište, kdo má zkušenosti s upravenýma či tuningovýma vačkama v motorech Opel ( škodovky vynecháme). Kromě toho že to líp točí a hůř táhne odspoda(to už všichni víme) by mě zajímal nárůst spotřeby- popiš třeba konkrétní motor před a po úpravě. Zkoušel jsi Lexmaul, Pipercams, Schrick nebo Mantzel? Napiš dojmy!
Jiřik
Thursday 17 April 2008 - 10:31:45 Citovat
Host
Tak mám gumy 185_60-15 a mají o 10cm delší obvod než původní sjetý 195/50-15. Tudíž motor s dlouhou pětkou přestal stíhat, tento přev. poměr(0.71) jsem tedy opět stáhnul a dal původní(0.89) už to zvládnu za hodinku, až namontuju zimáky 175/65-14 tak dám zas pětku dlouhou.Budu tomu říkat sezónní tuning! Mimochodem spotřeba proti očekávání dolů moc nešla, tomu jsem se divil.
Čelda
Friday 18 April 2008 - 20:53:45 Citovat
Host
Tak jsem na Aukru narazil na toto:
Odkaz

Dost lidí si to už objednalo,tak by mě zajímalo co je to za zázrak.
Bobik
Saturday 19 April 2008 - 11:38:22 Citovat
Host
No je to normální odpor (nebo odpory), který když zapojíš, tak řídící jednotka
dostane jiné informace ( napětí ) z váhy vzduchu a namíchá směs "jinak".
Fungovat to může, protože ty řídící jednotky jsou nastaveny dost konzervativně", takže nějaký prostor pro "úpravu" tam asi bude, ale pochybuju o tom, že existuje nějaká univerzální hodnota toho odporu pro všechny auta.
Pokud by sis chtěl s tím pohrát, kup si potenciometr ( pár kč ), a můžeš si vyzkoušet, jak se to chová.
Otázka je, jak je to zapojené s tou váhou vzduchu - jestli do série nebo
jako dělič napětí. A samozřejmě jak velká je hodnota odporu.
VGT
Saturday 19 April 2008 - 19:49:19 Citovat
Host
Čelda napsal ...

Dost lidí si to už objednalo ......

Hmm . asi dost lidí reaguje na reklamu jak pětileté děti (vidí barevný obrázek a hned po mamince chtějí to lízátko z obrázku koupit).
Na tom odkazu od Čeldy vidím graf výkonu motoru -- bez "zázraku" výkon 120 koní - se "zázrakem za 390,-Kč" výkon vzroste 200 koní !!!!! A to se vyplatííí Čeldo, člověče, vždyť jsi řidič profesionál ..... Odkaz
Jestli to chceš vyzkoušet, tak ti to do auta i namontuji - a jen za 50,-Kč (nabídka platí jen pro Čeldu, event. pro Jiříka).

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 8 [9] 10 ... 49 50 51  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1925 sec,0.1516 z toho dotazů.