Autor
|
Příspěvek
|
Strejda | Monday 05 January 2009 - 10:17:42 | | |
| |
|
Anonymní | Monday 05 January 2009 - 16:55:13 | | |
dělal sem to v letě na astře g což je v podstatě to samý auto.přístrojovku sundavat nemusíš.výměník stojí v elitu něco přes 2000kc a je to práce tak na 4hodiny(3hodiny hledání a zkoumání a zbytek na práci) |
| |
|
Strejda | Monday 05 January 2009 - 17:14:30 | | |
Dik, uz jsem trochu klidnejsi. Nevim, proc mi rikali v servisu 2 dny. Asi potrebujou vydelat. Muzu poprosit aspon o priblizny pracovni postup, hlavne s cim zacit? |
| |
|
Anonymní | Monday 05 January 2009 - 19:02:54 | | |
nejdřív vypusť vodu(na chladiči je vypouštěcí šroub)potom vyndej středový tunel,asi 6 šroubků po obvodu a pod ruční brzdou a řadičkou,a plastový dekly zaspodku přístrojovky,potom z tělesa topení sundej úplně tu spodní vaničku,myslím že tam byly plechový spony.až se ti to povede vykroutit tak už uvidíš radiátor topení,je tam zajištěnej pjistkama z drátu(úplně u motorové stěny) a je to utěsněný gumovejma o kroužkama.montáž je přesně opačně,ale než to zadekluješ radši si nalej vodu a ohřej to kdyby to náhodou teklo |
| |
|
Strejda | Monday 05 January 2009 - 21:22:04 | | |
Díky |
| |
|
|