• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Astra 1.7 TD - čerpadlo
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Želák
Tuesday 24 July 2007 - 20:37:15 Citovat
Host
Soráč neudělal jsem tečku mezi rv99 a Astra F.. Tak to vypadá zmateně.
Tomáš K.
Tuesday 11 December 2007 - 19:44:09 Citovat
Host
Mám Astru G r.v. 99 1,7TD 50kW a stalose mi to samý - náhlá smrt vstøikovacího èerpadla. Prý se to u tìchto motorù stává dost èasto.
Nemáte nìkdo kontakt, kde by se použitelné vstøikovací èerpadlo dalo sehnat? Samozøejmì NEpotøebuji nové (= cca 50 - 60 000,-) a ani kontakt na znaèkový Opel servis
Díky moc.
Tomas K.
Tuesday 11 December 2007 - 19:46:19 Citovat
Host
Mám Astru G r.v. 99 1,7TD 50kW a stalose mi to samý - náhlá smrt vstøikovacího èerpadla. Prý se to u tìchto motorù stává dost èasto.
Nemáte nìkdo kontakt, kde by se použitelné vstøikovací èerpadlo dalo sehnat? Samozøejmì NEpotøebuji nové (= cca 50 - 60 000,-) a ani kontakt na Opel Servis

Díky moc
dawe
Sunday 20 January 2008 - 14:07:44 Citovat
Host
ahojte chlapci tak ja zase shanim motor bez komponentu pac ostatni mam novy nebo repasovany ale porad neco s motorem nevite o nejakym?mam x17dtl
Yper
Monday 21 January 2008 - 08:23:44 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Tak nějak mi pořád nejde na rozum, že v palivovém filtru je "jen" 1 cm nafty.
Pokud se Ti totiž zavzdušnil celý palivový filtr a v tělese palivového filtru došlo k nasátí vzduchu, tak možná sice, po doplnění paliva ve filtru, dojde k jeho nasátí do čerpadla, ale rozhodně nedojde k průniku paliva z čerpadla až k tryskám!!!!
Každá ten z nás, který v minulosti čistil sání vzduchu na bloku motoru, mi potvrdí, že aby se k němu dostal, tak musel demontovat i potrubí na jednotlivé vstřiky. A když to udělal, tak po zpětné montáži měl tahle potrubíčka bez nafty a není v moci startéru, aby následně motor nastartoval. Jediné řešení jak nastartovat, je buď do sání vstříknout nějakou sračku (ve spreji pro zimní starty - jsou to ale prdy pro kliku) a nebo auto roztáhnout!!!! Palivo od čerpadla se totiž až k tryskám dostane jen při zvýšených otáčkách, protože vzduch v potrubí ke tryskám, funguje vůči naftě od vstř. čerpadla jako trampolína!
Takže mne celkem udivuje, že Ti jednoznačně řekli, že je to porucha el. jednotky na čerpadle. Jen tak z voleje! ?:!:
Na druhou stranu 1000,- kč za zalití palivového filtru naftou a roztažení není nic oproti 12ti litrům za "nějakou" jimi diagnostikovanou závadu na čerpadle.
I když, mohu se mýlit!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
jaczkub
Tuesday 12 June 2012 - 20:13:37 Citovat
Host
máš takouvou tu hezčí G z venku kulatější má víc místa jestli ti v opelu řekli čerpadlo pak si nech vyměnit čerpadlo nic víc ti k tomu asi neřeknu !Pj: bo se v tom nevyznám
jaczkub
Tuesday 12 June 2012 - 20:15:15 Citovat
Host
já mám G a je tam TD 1.7 __;
Anonymní
Wednesday 29 April 2015 - 21:36:39 Citovat
Host
Dobry den, mam podobny problem. Jel jsem 80km/h cuklo to rozsvitily se kontrolky a vubec to neragovalo na plyn a uz nenaskocila. Mam corsu C 1.7dti y17dt. Take jsem rozebral pal. Filtr a moc nafty tam nebylo, tak jsem odpojil vstrik a nafta nejde. Tak prej ridici jednotka vstrik. Cerpadla. Nechal jsem ji diagnostikovat a prej tam byla na ni nejaka zavada, tak jsem ji nechal rovnou repasovat. Nandal jsem ji zpet a zadna zmena. Ani kapka nafty. Jinak na diagnostice to hazelo chybu P0251 prestaveni pocatku vstriku vstrikovaci cerpadlo A porucha funkce. Nevite nekdo co stim?
JardaB
Friday 01 May 2015 - 08:37:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Neznam zrovna tenhle motor, ale pokud nejde nafta do filtru, tak bych tipoval ze nejede podavaci cerpadlo v nadrzi. A ta chyba cerpadla muze byt proste tim, ze v nem nebyla nafta, k vnitrnimu ovladani cerpadla se prave pouziva vetsinou tlakova nafta jako hydraulicka kapalina a pokud neni, nic se nenastavi a ECU pozna chybu.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Wonderboys
Saturday 02 May 2015 - 15:39:06 Citovat
wonderboys

Uživatel #1295
Registrován: Wednesday 24 October 2007 - 06:42:29
Příspěvků: 125
taky mě to psalo tyto chyby a nakonec to byla řídící jednotka motoru

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2239 sec,0.1784 z toho dotazů.