Zdravím pánové, prosím o radu. Za studena nemůžu nastartovat, často se stane, že motor jakoby na pár otáček chytne - zlomek vteřiny a pak chcípne a nejde to. Pokud přepnu na LPG, chytne do 0.5 vteřiny. Stačí jednou nastartovat nebo ujet pár metrů a už chytá bez problémů. Vyblikání kódů nic neukáže. Už jsem měnil palivový filtr ale bez výraznějšího efektu. ( No snad to bylo chviilku lepší). Čidlo vačk. hřídele také. Díky.
ttoommaass
Sunday 06 May 2007 - 18:11:48
Host
No, co zkusit procistit palivovy system? Natankovat Zelvi pauvr, nalit do nej citidlo vstriku a jet alespon 100kilometru na benzin?
Nevim, ja bych zatim zkusil tohle.
A nenatankoval jsi v minulosti naftu misto benzinu?
Tom
VB 96 X20XEV 270100km
Derek
Sunday 06 May 2007 - 18:24:06
Host
Áaa ta sklerosa, úplně jsem na to zapomněl. To už jsem taky dělal, včetně nějakého toho carburator cleaneru nebo jak se to jmenuje.
Nafta ?? To ani nevím co je!! Jsem sice blbej ale takhle zase nee !!
Ono jak to už chytne, tak i na ten benzín to celkem dobře jede
Martas_
Sunday 06 May 2007 - 18:28:21
Host
Mozna by stalo za to rict, jakej druh LPG v tom mas, nemuze byt chyba i v "prepinani" Benzin/LPG ?
Derek
Sunday 06 May 2007 - 18:37:50
Host
LPG to nejjednodušší.Je tam od té doby co s tím jezdím (115kkm) , repas před 15kkm. V přepínání to určitě nebude, když nastartuju na LPG, rozjedu se, můžu okamžitě přepnout zpátky na benzín. Pak je to chvilku línější ale max. 100-200m.
Tlumex
Sunday 06 May 2007 - 18:54:06
Host
Derek napsal ...
LPG to nejjednodušší.Je tam od té doby co s tím jezdím (115kkm) , repas před 15kkm. V přepínání to určitě nebude, když nastartuju na LPG, rozjedu se, můžu okamžitě přepnout zpátky na benzín. Pak je to chvilku línější ale max. 100-200m.
Kolik na ten plyn mas najety? Nemas zacpany fstriky? LPG mas nasavany?
Derek
Sunday 06 May 2007 - 19:16:25
Host
Najeto? - vždyť to píšu!. Nasávaný - nevím, je to stejný jako jsem měl na Š125. Problém je ve startování za studena nikoliv v jízdě či startování za tepla.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.