• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kontrolka svetiel
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
ronin44
Thursday 17 February 2005 - 13:22:30
Host
Nechyba vam na Astre kontrolka svetiel? Samozrejme myslim stretavacky. Nebolo by mozne ju tam pridat? Od tohoto roka sa na SK bude musiet svietit celorocne a aj napriek tomu, ze mam automaticke zapinanie by som bol rad, ak by som si to mohol overit aj vizualne...
Yper
Thursday 17 February 2005 - 14:06:08
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Obávám se, ľe Astra je to samé co Vectra. Na sdruľené konzoli prostě kontrolka obrysových a kontrolka potkávacích (tlumených) světel vůbec není. Je na to dokonce vyjímka ve velkém TP-alespoň ja ji tam mám. Zcela jistě by nebyl problém tam dodělat kontrolku obrysových světel - stačilo by jen vytáhnout kontrolní ľárovičku (nebo zelenou diodu přes odpor) z podsvícení palubky. Horąí to ale je s kontrolkou těch potkávacích světel. Vzhledem k tomu, ľe je třeba dodrľet jakousi čistotu provedení, tak se obávám, ľe na centrálním konektoru do palubky nebude volné místo, kam by se tenhle kabel od světel dal připojit a pak na tom plastovém tią»áku jak jej odebrat? Řeąení mne napadlo jedno - já mám v palubce kontrolní okénko pro zadní taľné zařízení - ten symbol vypadá jako nahoru zahnutý výfuk - vyměnit symbol, kdyby ąel, a tenhle nebo i nějaký jiný nepouľívaný a sem svést "+" od potkávacích světel.
Jo a jak bylo těľké zapojit tu automatiku na světla? Já ji mám, ale jeątě jsem se do toho nepustil.
Moľná by s nějakým nápadem mohl přijít "Astra dráteník" Klubo - ten uľ si do své Astry dodělal spoustu hejblat. Nic ve zlém Klubo. Je to spíą z mé strany poklona.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
klubo
Thursday 17 February 2005 - 22:26:13
Host
2Yper: tak zrovna automatiku na světla nemam ani ji neplánuju, origo spínání stojí asi 1200 a to za to teda určitě nedám a nějaký neorigo tam nechci...
ronin44
Friday 18 February 2005 - 07:37:10
Host
2Yper

No, ani s tymi pakovackami by to nebolo az tak jednoduche. Ta automatika svetiel (montovane v Opel servise - orig. Opel)totiz funguje tak, ze zapne svetla pri zopnuti olejoveho cerpadla (uz som to niekde pisal - je tam relatko) ale nezopne osvetlenie palubky (sak naco aj - v lete je vacsinou nepotrebne) Osvetlenie palubky sa zapne klasicky otocenim vypinaca. Funguje to celkom fajn, zhruba tak som si to predstavoval... Mohol by tam byt este vypinac, ktorym vy sa dala automatika vyradit, ale nie je Vadi to len pokial chcem napr. len preparkovat, ale i tak to len znizi zivotnost ziaroviek, nic ine...
Ja som myslel presne tie iste kontrolky ako Ty. Prakticky vobec nepouzivam policka, kde je tazne, alebo TC a ani sadu, ktora je k nej zrkadlovo z druhej strany. Aka by tam bola kontrolka je vlastne jedno a pred technickou by som to odpojil, aby nemali s tym problem... Ako tam ale dotiahnut kabelaz a ako zrazit napatie (LED by bola zrejme idealna, tz. zrazit napatia z 12V na cca 3V), pokial to zapojim paralelne na povedzme jedenu zo ziaroviek? A nezacal by blbnut palubny pocitac (nie som si isty, ako funguje ta jednotka kontroly ziaroviek - meria odber?
Yper
Friday 18 February 2005 - 12:27:28
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud bys pouľil jedno, či dvě nepouľívaná políčka na sdruľené konzoli v palubce, tak by to bylo jednoduąąí, neľ tam dávat nějakou diodu, před kterou musíą předřadit odpor o hodnotě min.750 Ohmu. Navíc diodu pak musíą mít správně polarizovanou, aby svítila. Je proto jednoduąąí tam dát origo ľárovičku s objímkou (i ze ąkodovky -Felicia). Na onom tią»áku si pak najdeą kudy vede (+) a na který pin v centrálním konektoru. Ten původní přívodní drát do samce, do které se pak nasouvá celá palubka pak odpojíą a napojíą na něj odbočku z plusu pro obrysová světla - je to mnohem čistąí. Tímhle samým způsobem bys pak udělal i připojení z potkávacích světel. Jen ty symboly by to chtělo vyměnit za správné - třeba z nějaké jiné palubky. Vyříznout by to ąlo a nebylo by to ani vidět, protoľe ony řezy by byly schované pod krycí liątou, která je přímo na budících.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
ronin44
Friday 18 February 2005 - 12:48:32
Host
Napajanie ziaroviek palubky je tiez 12V?
Yper
Friday 18 February 2005 - 13:10:19
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ano, celá palubka je pod 12V a navíc je tam nějaký stabilizátor, který dbá na to, aby to bylo pořád stejné a nekolísalo to v závislosti na stavu nabité baterie a schopnostech altíku - jinak by vlastně údaje z ručičkových budíků byly zkreslené s proměnným napětím.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1828 sec,0.1354 z toho dotazů.