• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Krokáč v OB X25XE 2,5 V6-poloha , čištění , fotky , atd
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
tomino
Tuesday 03 April 2007 - 00:32:08 Citovat
Host
Prosím o radu kde najdu krokáč v OB X25XE 2,5V6. Potřeboval bych ho vyndat a vyčistit ale nevím kde je ani jak na to prosím o radu nebo odkaz. Já našel jsem v odkazech jen na Vectru Díky moc Email 774124784
Legend
Tuesday 03 April 2007 - 07:42:42 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Je to ta věc na obrázku označená šipkou. Čistil jsem ho jen na 2.0, ale mělo by to jít něčím co rozpustí karbon, konkrétní přípravky lze vyhledat v poradně.


Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Astra G kombi 1.4 16V 55kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Tomin
Tuesday 03 April 2007 - 11:53:52 Citovat
Host
Ted jsem to resil take a rozhodl jsem se pro radikalni reseni. Zadne cistici spreje, ale rozebrat "nerozebiratelny" ventil.
Jen pro info, neni to krokovy motor, ale jenom elektromagnet. Podle velikosti proudu se nataci
klapka vracena do klidove polohy pruzinou.

Ventil se da docela v poho rozebrat, musi se jen odbrousit prolisy ktere drzi zadni plastove vicko a pak
odvrtat prolisy ktere drzi takovou kovovou prepazku co drzi telo elektromagnetu. Pak uz se vynda cela civka elektromag. a dostanete se k telu klapky.

Tady jsou odkazy na nejake fotky:
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz

Operace dopadla ok, pacient nezemrel a znovu reguluje co ma
Jedine co me zarazilo, ze ventil ma v klidove poloze pootevrenou klapku, ale co vic - na druhou stranu. Pri asi 0.5A se pak uzavre na 0 a pri dalsim zvedani proudu se zacne otevirat na druhou stranu nez je pootevren v klidove poloze. Ale asi to tak ma byt, protoze je tam staveci sroubek a ten vypadal v poho.
VGT
Tuesday 03 April 2007 - 15:20:10 Citovat
Host
2 Tomin: dobrá práce!! _; Uděluji ti pašáka (vyznamenání za vynikající práci, event.foto před nastartovanou Omegou - ale to mladším asi už nic neříká).
Jen bych k té funkci v autě měl doplnění. ECU pouští skrz vinutí regulátoru volnoběhu plné palubní napětí (12-14 Voltů). Množství vzduchu (míra otevření) se řídí frekvencí těchto pulsů.
Tomin
Tuesday 03 April 2007 - 15:23:40 Citovat
Host
Tak to ja mam taky doplneni
Nebude to frekvenci, ale stridou, tedy PWM (pulse width modulation). Kdyby to bylo frekvenci, tak by to bylo pri malych kmitoctech slyset. Vetsinou se pouziva PWM.

Ohledne "nastoupene jednotky" me to bohuzel jeste neco rika.
Martas
Tuesday 03 April 2007 - 16:16:48 Citovat
Host
Jeste se nabizi velmi oblibena Fotografie pred rozvinutou bojovou zastavou _;
tomino
Tuesday 03 April 2007 - 16:38:00 Citovat
Host
supr taky bych ho rozdělal jen se bojím abych ho pak i složil? není tam nějaký pérko co vystřelí, atd? jo a jak jsi prosím tě to pak zas zadělal aby ti to drželo když jsi ubrousil ty packy? díky za info
VGT
Tuesday 03 April 2007 - 16:56:42 Citovat
Host
Zpětnou montáž tuším tuto Odkaz . Což, Tomine? Řekl bych, že je to práce jen pro hodně zručné výzkumníky.
Těm ostatním bych doporučil rozpouštěč karbonu a Odkaz (na té stránce dole)
Tomin
Tuesday 03 April 2007 - 17:05:35 Citovat
Host
Presne tak, lepidlo. Jak do tech odvrtanych direk, tak i to zaviraci vicko z umele hmoty.
Nezda se mi to nejak moc narocne, ale mam takovou tu malou vysokootackovou vrtacku a frezky od zubarky (neverili byste kolik ty frezky vydrzi, ten hlinik to kraji jak maslo ) Bez tech frezek by to slo taky, ale vic bych poskodil ten plast.
To cisteni jsem vyhodnotil jako "ne moc ucinne", protoze ta samotna klapka ma takove osazeni a to je to hlavni co se pak pridira o stenu ventilu. A tohle osazeni nikdy poradne nevycistite protoze je za krajem dostupne diry.
Perko tam je, vraci ventil do klidove polohy, ale neni s nim problem. Nasazuje se az nakonec pod plastovy deklik a jde to v poho. Skoro bych rek, ze Bosch to dela skoro (ne?)rozebiratelny
Carlos
Sunday 20 January 2013 - 22:04:11 Citovat
Host
Zdravím, bylo by možné znovu nahrát foto s jednotlivými kroky, jak se ten motůrek rozebírá?
Ty odkazy od Tomina už nefungují.
Předem moc děkuji!

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2053 sec,0.1751 z toho dotazů.