• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výfuková soustava
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry
Saturday 13 January 2007 - 15:45:46 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Omlouvam se sem se zapomel prihlasit (

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
VGT
Saturday 13 January 2007 - 20:18:43 Citovat
Host
Jerry napsal ...

....následovala výmena (PODPALENYCH) vyfukovych ventilu.... Pak jsem zjistil ze je ucpany (rozsypany) kat.

No a jestli ještě můžeš napsat, že používáš benzín 100 oktanů, tak jsme u jádra pudla.
Ty tvoje výfukové svody mají přírubu na průměr 50 mm?
Jerry
Sunday 14 January 2007 - 12:52:32 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
No práve. Pùvodni majitel udelal sportovni svody a nasypal je do 50 mm trubky tak ze zase vlastne vonicem. No a co se tyka paliva jezdim jenom k shellce no a dost casto tam sypu ten V-POWER RACING.
Vono to líp jede (teda jezdilo)

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Jerry
Sunday 14 January 2007 - 13:11:52 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Takhle dopadly ventily v Calibre. Ten první je z potkaný Omegy.

Odkaz

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
VGT
Sunday 14 January 2007 - 22:47:13 Citovat
Host
Jerry napsal ...

A radte
KAT ano - ne ?
STREDNÍ TLUMIC (ted nemam) ano - ne ?
KONCOVY DIL LADENY ano jaky ?
SPOJ MATERIAL (trubky ,priruby) koupit - udelat ?

Těžko veřejně seriózně radit ve smyslu - poruš zákom - víš snad, co myslím ....
Odkaz
No a pak bych asi ten výfuk nechal udělat z většího průměru trubky (půjdou ty svody předělat ?), střední tlumič použít (je to v podstatě průchozí perforovaná trubka, odpor plynům neklade a přesto sníží hluk), zadní tlumič nějaký průchozí typ.
Nevím, co se stalo na tvém autě, ale jedna z možností jak podpálit ventily a zničit katalyzátor je použít vysokooktanový benzín do motoru, který na to nebyl zkonstruován (co lambdasonda, přežila to?). Pokud má motor vysoký kompresní poměr (řádově tak 13:1) a k tomu naprogramové zapalování (a jiné věci), tak je to OK. To ale tvůj C20XE, byť nějak upravovaný,řekl bych, nebude.

Yper
Monday 15 January 2007 - 08:15:03 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No, VGT má pravdu, protože vyskooktanový benzín dělá tohle s oblibou - ty podpálené ventily.
Jinak si nemyslím, že 50ky svody by byly špatné. Řekl bych, že původní litinové byly mnohem užší - ony se tváří jako široké, ale ve skutečnosti tam jsou světlosti mnohem menší.
Svody se předělávají přeci hlavně proto, aby všechny výfuky od válců byly stejné - tím se zaručí stejné namáhání všech pístů.
Jiná věc pak je, jakou světlost má trubka od nich k vlnovci!?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
VGT
Monday 15 January 2007 - 11:24:32 Citovat
Host
Já jsem Jerryho popis pochopil tak, že svody od hlavy motoru (parohy) má svedeny do trubky průměru 50 mm (C20XE neměl na výfuku vlnovec) Odkaz Jestli tomu tak je, tak se ptám, půjde-li to předělat na větší průměr? Mělo by. (už jen změna na 55 mm přinese zvětšení průřezu o 20%, 60 mm = 40%).
Střední díl výfuku, jak koukám do katalogu, se pro Calibru dělal jak průchozí typ, tak typ s přepážkami. Takže použít (nechat vyrobit) průchozí typ!
Zadní díl = hrozný hrnec v originálu. Nechat vyrobit něco méně monstrózního (též vyrobit průchozí typ). Je jasné, že takováto soustava bude hlučnější než originál.
Pokud bys nepoužil katalyzátor, je možné, že by ti při deceleraci mohl šlehnout plamen z výfuku. Ten katalyzátor v tento okamžik, kromě své základní funkce), působí též jako zhášeč plamene. (Do vozů bez katalyzátoru se dříve z tohoto důvodu montovaly tzv. zhášeče plamene, vypadaly přibližně takto Odkaz )
Jerry
Wednesday 07 February 2007 - 23:51:54 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Tak konecne je to hotové. Nechal jsem to predelat komplet. Zustaly mi jen svody. Nechal jsem oddelat okapové roury a dal tam (podle me) neco elegantnejšího. Doporucuji všem aby s výfukem (pokud k tomu nemají jiné možnosti než já) vubec neexperimentovali. Po radách zde i jinde jsme zkoušeli ruzné varianty (napr. bez katu) a úspechem bylo rozsvícení kontrolky motoru, jeho následný nepravidelný chod a posléze chcípání. Po nainstalování katu a pár protocení kontrolka zhasla a motor se uklidnil. Celá soustava od svodu až po zadek vyšla na 12.850,-. Myslím, že je to cena velice rozumná.

Ahoj Jerry _;

[ Upraveno Saturday 03 November 2007 - 13:41:17 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3695 sec,0.3141 z toho dotazů.