Autor
|
Příspěvek
|
nero | Monday 20 November 2006 - 20:59:32 | | |
| |
|
Martas | Monday 20 November 2006 - 21:03:51 | | |
nero napsal ...
Pánové mám dotaz, nedávlo jsem koupil VB 1,6,16V s motorem X16XEL, při vyřazení rychlostí se otáčky malínko zvýší tak 2500 a pomalu poté padají tak na 1100 až po chvilce spadnou na cca 800, jeto normální stav nebo někde chyba.Byl jsem zvyklý u jiných, že otáčky motoru ihned klesly.
Uz se to tu resilo, otacky maji byt mirne vetsi nez volnobezne ale 2500 je opravdu moc. |
| |
|
nero | Monday 20 November 2006 - 21:27:12 | | |
Nevíš v čem je příčina |
| |
|
prťka | Tuesday 21 November 2006 - 06:56:30 | | |
Jako první zkus vyčistit volnoběžný ventil
1.Postup na vyčištění : krokový motorek volnoběhu Zaprvé sundáme sání a vyčistíme prostor kolem klapy...nejlepší je carburatte cleaner..který se používá jako přísada do benzínu.Nejlepší je ho nálít do rozprašovače. Postříkáme, necháme působit a štetečkem umyjeme Krokáč je přišroubovaný na sání dvěmi šrouby torx,myslím 25 nebo 20.Při demontáži vypneme klíček a vytáhneme jej.Odpojíme svorku od motorku a opatrně vytáhneme krokáč.Krokáč připojíme zpátky na kontakty,zastrčíme klíček a otočím...jehla musí vyjet a při vypnutí zajet.Opět vytáhneme klíček.Odpojíme konektor a postříkáme jehlu s pružinkou cleanerem..necháme působit..vememe štěteček a jehlu s pružinkou vyčistíme..postříkáme a opakujeme až se jehla svítí čistotou.Pak vyfoukáme vzduchem a prostříkneme WDčkem.Namontujeme zpátky připojíme konektor..otočíme klíčkem až se rozsvítí kontrolky a vypneme a vytáhneme klíček...ještě jednou to zopakujeme a tím zrestartujeme krokáč...pak startujeme. |
| |
|
nero | Wednesday 22 November 2006 - 19:24:56 | | |
Krokáč jem vyndal (mimochodem strašná práce málo místa) vyčistil jak popisuješ, ale nevím jak se mám dostat k té klapce.Nemůžeš mi nějak tu demontáž popsat.Díky |
| |
|
nero | Tuesday 05 December 2006 - 21:22:17 | | |
Ještì jednou prosím o radu, ja se dostat k èíštìní té klapky v motoru VB 1,6,16V, X16XEL. |
| |
|
prťka | Wednesday 06 December 2006 - 06:52:30 | | |
No tomu nerozumím...jak jsi probůh sundával ten krokáč,když jsi neměl dole tu umělhmotnou hubici od vzduchového filtru...a pod ní je klapa
[ Upraveno Wednesday 06 December 2006 - 07:45:51 ] |
| |
|
nero | Tuesday 12 December 2006 - 21:11:59 | | |
Jak již jsem uvedl mám motor X16XEL, je to jinak uspoøádaný motor než 1.8 a výš.Když u tohoto motoru odpojím hadici sání, tak se k vyèištìní klapky zásadnì nemùžu dostat když pøístup je ze spoda.Potøeboval bych radu jak se k ní dostat. |
| |
|
prťka | Wednesday 13 December 2006 - 06:51:01 | | |
nero napsal ...
Jak již jsem uvedl mám motor X16XEL, je to jinak uspoøádaný motor než 1.8 a výš.Když u tohoto motoru odpojím hadici sání, tak se k vyèištìní klapky zásadnì nemùžu dostat když pøístup je ze spoda.Potøeboval bych radu jak se k ní dostat.
No když myslíš...k tomu už nemám co dodat...myslím si ,že jsem si XEL dost užil |
| |
|
mautin | Tuesday 30 January 2007 - 14:31:02 | | |
Me to delalo take plus jeste kdyz jsem vzal plnou a zastavil cca po 2km jizdy, tak byl trochu problem s nastartovanim. Nevenoval jsem tomu moc pozornost, ale jednou na dovolene, kde jsem jezdil hodne casto v kopcich se me rozvitila kontrolka, ze je elektronika motoru jede v nouzovem rezimu ci co. Tak jsem to dal do servisu a ty me vymenily skrtici klapku a od te doby uz je to v poradku. |
| |
|
|