• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Cyklovac steracu do Vectry B
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Miky
Wednesday 01 November 2006 - 17:18:22 Citovat
Host
Jelikoz ve vlakne s nazvem "Rele K 124" doslo k nekolika chybam v zapojeni, pozadal jsem o smazani a zde vse popisi znova.
Pokud chce nekdo do sve vectry zapojit programovatelny cyklovac steracu pouzivany ve vozech Favorit a Felicie, ktery se da primo pomoci packy nastavit v rozmezi priblizne 0,5-50s tak pro nej uvadim jak sem to vyresil ja.
Nejprve doporucuji precist tento clanek : Odkaz

V prvni rade tento cyklovac nejde zastrcit primo do patice misto stavajiciho rele K124 jelikoz zapojeni neodpovida a u vectry ridi sterace tzv.multimetr ,ktery plni tuto funkci a ovlada pouze spinaci rele (K 124).
Muzeme pouzit nasledujici cyklovace AEV 2012 -zakladni cyklovac, kteremu chybi funkce "setri okno po ostriku", AEV 2052, AEV 2062 -cyklovace, ktere tuto funkci jiz maji.Zapojeni bude na prilozenem obrazku.Pro pripojeni cyklovace musime zhotovit dratove propojky mezi cyklovac a stavajici patici po vyndanem rele K124 a dratove propoje k prepinaci steracu.Toto rele najdeme v pojistkove a releove skrince v prostoru nohou ridice,dle vybavy se muze menit pozice jeho umisteni,u meho vozu je v prostredni rade treti z leva.V kazdem pripade je umisteni vylisovano na plastovem krytu teto skrinky.
Zapojeni kontaktu chytrejsiho cyklovace AEV 2052,2062 :
cyklovac AEV / konektor ve vectre
15 -87
53S - 87a
53M - 30
31 - propojit na kostru vozu cili minusovy pol baterie
T - pripojit paralelne k cernocervenemu vodici na prepinaci steracu
I - pripojit paralelne k cernozlutemu vodici na prepinaci steracu (ten ve stejne rade s cernocervenym vodicem)

Cyklovac sem umistil primo do pojistkove skrinky pomoci oboustrane lepici pasky,krasne se tam vejde mezi rele a pojistky,udelal dratovy propoje s konektory a natahl zbyle draty od prepinace steracu a kostru...maka to na jednicku!

Funkce:prepneme packu kratce do polohy cyklovac,sterace jednou setrou,po urcite dobe kdy chceme opet setrit okno prepneme packu na trvalo do polohy cyklovac,ten si tuto prodlevu zapamatuje a v te pak stira.Pro opetovnou zmenu casu cyklu postupujeme obdobne.Pokud ostrikneme okno sterace automaticky 2x az 3x setrou okno.
Ceny cyklovacu se znacne lisi dle prodejce od 180 Kc do 380 Kc.
Tot asi vse.Miky
Martas
Wednesday 01 November 2006 - 18:16:44 Citovat
Host
Vzhledem k tomu, ze MIKY neni clen a nemuze vkladat obrazky tak je za nej vkladam ja, 5 obrazku celkem nepotrebuje komentar a jeste prikladam zazipovany dokument ve formatu pdf kde je vse v jednom.












1162401404_561_FT65676_cyklovac_do_vebe.zip
Miky
Sunday 05 November 2006 - 19:27:41 Citovat
Host
Dostal se mi do ruky dalsi cyklovac,je shodne zapojen jako AEV 2052 ci 2062,jeho oznaceni je :
VW Audi Seat
431 955 531
SJR 12
25.0600.00
Martas_
Monday 10 December 2007 - 14:14:59 Citovat
Host
Jen upresneni pro stouraly jako jsem ja, vznesl jsem na vyrobce Odkaz dotaz jaky je rozdil mezi 2052 a 2062 a zde je odpoved :

Rozdíly v cyklovačích AEV2052 a AEV2062 jsou v tom, že u AEV2062 je přednastavený interval cca7sec při prvním zapnutí, při naprogramovaném čase a přepnutí do polohy rychlého stírání 1 nebo 2 je po návratu do polohy cyklovač opětovně nastaven původně naprogramovaný interval stírání.

Díl AEV2052 tyto funkce nemá a ikdyž po prvním zapojení rozdíl ihned nezpozorujete, komfort obsluhy cyklovače AEV2062 vás přesvědčí o opaku.
George106
Sunday 23 December 2007 - 18:10:57 Citovat
Host
Zdravim panove, tak jsem se dnes pokusil o montaz cyklovace model 2062 do me Vectry B 2001 a bohuzel jsem to nerozchodil. Rozdelal jsem plasty okolo volantu, vypojil packu na ovladani steracu a PC a na patici nasel ve spodni rade (pohled ze predu na konektor jak je zasunuty v drzaku) tri draty (cervenocerny, bily a zlutocerny). Tak jsem na cervenocerny a zlutocerny pripojil dva draty a svedl k pojistkove skrini. Promeril jsem je a jsou spojene v poradku s konektorem u prepinace. Napojil jsem postupne vsechny draty (3 do puvodni patice v pojistkove skrini; dva draty od prepinace a jeden od kostry) a pri prepnuti do polohy cyklovac se vubec nic nedeje. V poloze I a II funguji sterace normalne.


Mam spravne zapojene vodice na konektoru prepinace steracu? Netusim, kde muze byt chyba. Podotykam, ze jsem cervenocerny a zlutocerny vodic nechal propojeny jak byl puvodne, jen jsem pripojil dalsi vodice k nim.

PS: ted kdyz se divam na navod na webu astra G Odkaz] tak mam pocit, ze musim cervenocerny a zlutocerny vodic prerusit a misto nej pouze napojit novy vodic ktery se napoji cyklovac 2062. Je to tak spravne?

Diky za jakoukoliv radu
George

[ Upraveno Sunday 23 December 2007 - 18:19:07 ]
Martas
Sunday 23 December 2007 - 18:31:05 Citovat
Host
Nic se neprerusuje ...

Spise si voltmetrem promer, jestli jsi zvolil spravny drat .. pri prepnuti do polohy cyklovac v nem musi byt 12V.

Tady Odkaz je upraveny dokument kde je to napojeni i videt.

Aha, ja uz to v tomhle vlakne upravoval pred jeho zredukovani (puvodne mel vice stranek), zlutocerne drarty jsou v tom konektoru dva je potreba viz vyse promerit ktery je ten spravny (myslim ze je to ten tenci) - ja to napoprve taky pripojil na ten druhej.

[ Upraveno Sunday 23 December 2007 - 19:10:04 ]
George106
Sunday 23 December 2007 - 21:48:00 Citovat
Host
to Martas,

dik za pomoc, tak jsem to prehodil na druhy zlutocerny vodic v konektoru a uz to funguje.

Diky jeste jenou za pomoc
George
Danyn
Thursday 16 July 2009 - 09:57:43 Citovat
Host
Miky napsal ...

Jelikoz ve vlakne s nazvem "Rele K 124" doslo k nekolika chybam v zapojeni, pozadal jsem o smazani a zde vse popisi znova.
Pokud chce nekdo do sve vectry zapojit programovatelny cyklovac steracu pouzivany ve vozech Favorit a Felicie, ktery se da primo pomoci packy nastavit v rozmezi priblizne 0,5-50s tak pro nej uvadim jak sem to vyresil ja.
Nejprve doporucuji precist tento clanek : Odkaz

V prvni rade tento cyklovac nejde zastrcit primo do patice misto stavajiciho rele K124 jelikoz zapojeni neodpovida a u vectry ridi sterace tzv.multimetr ,ktery plni tuto funkci a ovlada pouze spinaci rele (K 124).
Muzeme pouzit nasledujici cyklovace AEV 2012 -zakladni cyklovac, kteremu chybi funkce "setri okno po ostriku", AEV 2052, AEV 2062 -cyklovace, ktere tuto funkci jiz maji.Zapojeni bude na prilozenem obrazku.Pro pripojeni cyklovace musime zhotovit dratove propojky mezi cyklovac a stavajici patici po vyndanem rele K124 a dratove propoje k prepinaci steracu.Toto rele najdeme v pojistkove a releove skrince v prostoru nohou ridice,dle vybavy se muze menit pozice jeho umisteni,u meho vozu je v prostredni rade treti z leva.V kazdem pripade je umisteni vylisovano na plastovem krytu teto skrinky.
Zapojeni kontaktu chytrejsiho cyklovace AEV 2052,2062 :
cyklovac AEV / konektor ve vectre
15 -87
53S - 87a
53M - 30
31 - propojit na kostru vozu cili minusovy pol baterie
T - pripojit paralelne k cernocervenemu vodici na prepinaci steracu
I - pripojit paralelne k cernozlutemu vodici na prepinaci steracu (ten ve stejne rade s cernocervenym vodicem)

Cyklovac sem umistil primo do pojistkove skrinky pomoci oboustrane lepici pasky,krasne se tam vejde mezi rele a pojistky,udelal dratovy propoje s konektory a natahl zbyle draty od prepinace steracu a kostru...maka to na jednicku!

Funkce:prepneme packu kratce do polohy cyklovac,sterace jednou setrou,po urcite dobe kdy chceme opet setrit okno prepneme packu na trvalo do polohy cyklovac,ten si tuto prodlevu zapamatuje a v te pak stira.Pro opetovnou zmenu casu cyklu postupujeme obdobne.Pokud ostrikneme okno sterace automaticky 2x az 3x setrou okno.
Ceny cyklovacu se znacne lisi dle prodejce od 180 Kc do 380 Kc.
Tot asi vse.Miky

Anonymní
Thursday 16 July 2009 - 10:49:38 Citovat
Host
[quote]
Miky napsal ...

Jelikoz ve vlakne s nazvem "Rele K 124" doslo k nekolika chybam v zapojeni, pozadal jsem o smazani a zde vse popisi znova.
Pokud chce nekdo do sve vectry zapojit programovatelny cyklovac steracu pouzivany ve vozech Favorit a Felicie, ktery se da primo pomoci packy nastavit v rozmezi priblizne 0,5-50s tak pro nej uvadim jak sem to vyresil ja.
Nejprve doporucuji precist tento clanek : Odkaz

V prvni rade tento cyklovac nejde zastrcit primo do patice misto stavajiciho rele K124 jelikoz zapojeni neodpovida a u vectry ridi sterace tzv.multimetr ,ktery plni tuto funkci a ovlada pouze spinaci rele (K 124).
Muzeme pouzit nasledujici cyklovace AEV 2012 -zakladni cyklovac, kteremu chybi funkce "setri okno po ostriku", AEV 2052, AEV 2062 -cyklovace, ktere tuto funkci jiz maji.Zapojeni bude na prilozenem obrazku.Pro pripojeni cyklovace musime zhotovit dratove propojky mezi cyklovac a stavajici patici po vyndanem rele K124 a dratove propoje k prepinaci steracu.Toto rele najdeme v pojistkove a releove skrince v prostoru nohou ridice,dle vybavy se muze menit pozice jeho umisteni,u meho vozu je v prostredni rade treti z leva.V kazdem pripade je umisteni vylisovano na plastovem krytu teto skrinky.
Zapojeni kontaktu chytrejsiho cyklovace AEV 2052,2062 :
cyklovac AEV / konektor ve vectre
15 -87
53S - 87a
53M - 30
31 - propojit na kostru vozu cili minusovy pol baterie
T - pripojit paralelne k cernocervenemu vodici na prepinaci steracu
I - pripojit paralelne k cernozlutemu vodici na prepinaci steracu (ten ve stejne rade s cernocervenym vodicem)

Cyklovac sem umistil primo do pojistkove skrinky pomoci oboustrane lepici pasky,krasne se tam vejde mezi rele a pojistky,udelal dratovy propoje s konektory a natahl zbyle draty od prepinace steracu a kostru...maka to na jednicku!

Funkce:prepneme packu kratce do polohy cyklovac,sterace jednou setrou,po urcite dobe kdy chceme opet setrit okno prepneme packu na trvalo do polohy cyklovac,ten si tuto prodlevu zapamatuje a v te pak stira.Pro opetovnou zmenu casu cyklu postupujeme obdobne.Pokud ostrikneme okno sterace automaticky 2x az 3x setrou okno.
Ceny cyklovacu se znacne lisi dle prodejce od 180 Kc do 380 Kc.
Tot asi vse.Miky


[/quote1247733338




Pozdravujem vsetkych. VB X20DTH rv.1997. Cyklovac AEV 2062 som zapopojil presne podla schemy, ale nefunguje tak ako by mal. Pri prepnuti packy do polohy "cyklovac" mi cykluje pravidelne v 7 sekundovych intervaloch a zmena cyklu nieje mozna. Ostatne polohy ako aj zotretie po ostreku funguju spravne. Cyklovac je novy. Moze byt vadny, alebo kde moze byt chyba. Dakujem za rady.
Martas
Thursday 16 July 2009 - 11:13:17 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

[
Pozdravujem vsetkych. VB X20DTH rv.1997. Cyklovac AEV 2062 som zapopojil presne podla schemy, ale nefunguje tak ako by mal. Pri prepnuti packy do polohy "cyklovac" mi cykluje pravidelne v 7 sekundovych intervaloch a zmena cyklu nieje mozna. Ostatne polohy ako aj zotretie po ostreku funguju spravne. Cyklovac je novy. Moze byt vadny, alebo kde moze byt chyba. Dakujem za rady.


Jak popisujes, tak se to chova, jako bys tam ten cyklovac vubec nemel.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1332 sec,0.1016 z toho dotazů.