Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vyměna destiček |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | zema napsal ... diky všem za porady naschle _; jeste dodam ze pokud mas nove kotouce a nove desky tak trva cca 200-400km nez si brzdy sednou, je potreba v tomto intervalu brzdit s citem, dokonce se nedoporucuje prudce brzdit....... brzdy ze v tomto intervalu i nehorazne prehrivaji, je to tim ze plocha kotouce a plocha desticky jeste neni rovnobezna.......... po tomto intervalu se vse vrati do normalu, pokud ne tak je neco spatne......... jinak co se tyce namazani desticek sajrajtem proti piskani tak ja ho taky nemel, jen jsem je potrel grafitem rozpustenym v oleji a vse funguje tak jak ma........ mam zatim an novych brzdach cca 4000km, po 400 km si sedly a od te doby je teplota kotouu v normalu, predtim se zahrivali i jizdou bez brzdeni......... takze hodne stesti a mraky najetych km..... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
zema |
| ||
Host | Palic: _; _; _; vyčerpavajici dikes! | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Mě si ATEčka sedly po 150km, dal jsem jim trošku pokuř (ne prudké brždění ale bržděním za současného přidání plynu, dá se tim částečně eliminovat nedotáčivost a na výjezdu ze zatáčky je výkon k dispozici bez prodlevy). Nutno uznat, že ATE kotouče vydrží neskutečně moc. Drahý, ale kvalita | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Hele, "kaskadéři-tribotechnici", čím to mažete? Zdendo, ty jsi styčné plochy destiček mazal olejem a grafitem? No pozdrav Pánbůh. Nové destičky se zamozřejmě VŽDY zahřívají více, než ty, které jsou už "zajeté". Je to také dáno i tím, že když se současně mění kotouče, tak povrchová úprava těchto komponent má větší zrnitost, než po zajetí. Tudíž jednak více ubývají destičky a více se to hřeje, aniž by ovšem brzdný účinek byl větší! Spíš naopak. Proto se musí, jak správně píše Palic, zajíždět těch 200-400 km. Jinak přehříváním se na kotoučích vytvoří vrstva cementitu - sklovina a ta zase snižuje brzdný účinek a kotouč je v háji - oprava jen přebroušením na rotačním brusu. Já jsem teď v létě na dálnici v Chorvatských horách zahřál kotouče ATE a brzdové destičky ATE tak, až byly modré. Ještě cca 10 min. poté praskaly - jak chladly. Podle mne je to to nejlepší, co na auta můžeme dát. Já je mám na předku navíc řezané. Je to jednak proti pnutí a i pro odstraňování napálené vrstvy na samotné destičce. _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
zema |
| ||
Host | ja jsem ty destičky nakonec nenamazal ničim snad to vadit nebude | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Yper napsal ... Hele, "kaskadéři-tribotechnici", čím to mažete? Zdendo, ty jsi styčné plochy destiček mazal olejem a grafitem? No pozdrav Pánbůh. 1. Bremsepaste 8931105 Odkaz 2. Bremsenschutz HT 893116010 Odkaz Jsou to produkty od fy.Würth, nabízel jsem to vloni před Štokama, krom Prazdroje nikdo neměl zájem, ještě mám nějaké doma. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Václave, mrknu se na to. Apropóó, sorry, že jsem se Ti neozval. Min. týden jsem byl pryč a zapomněl jsem na to. Ozvu se Ti. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lumpik |
| ||
Host | Ahoj Vaclave, pls, mel by si jeste nejakou tu pastu ?? Ceka mne vymena vsech kotoucu a desticek, tak ze bych je zkusil...diky | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |