Ahoj, od střeďáku bych sehnal origo trubku, ten audi koncák vyhoď a to double zakončení taky. Je to těžší a dělá to zbytečnej kravál. Nejlepší, nejlehčí a nejlevnější by bylo zakončit JEDNÍM koncovým tlumičem, například nějakým nerezovým laďákem UNIVERZAL, kterej bych tam ale nedával v původní podobě, upravil bych ho, aby nebyl absorbční, ale ten druhej typ- teď nevím, jak se to řekne, zjednodušeně řečeno zepředu a zezadu tam narveš roury, aby byly vevnitř s velkym přesahem a plyny musely alespoň dvakrát změnit směr proudění. Pak se to doladí nasazováním restriktorů na koncovku, nebo jejím seškrcováním - tohle mám na autě a je to nejlepší způsob, jak rozšířit pásmo největšího krouťáku. Tohle ale nejde udělat u každýho tlumiče, musí být vevnitř dost místa. |