• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kontrolka motoru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr 7
Wednesday 13 December 2006 - 08:18:41 Citovat
Host
Dobry den vsem panove.
Chci vas poprosot o radu.Mam Opel Astru G 1.7 DTi r.v.2003(Isuzu).Dnes rano pri otoceni klicem se rosvitila a jiz nezhasla kontrolka elektr.motoru.Zde jsem se docetl ze u ropaka ma zhasnout a u benzinu zhasne az pri nastartovani.Mne zhasen tez az po nastartovani,pak uz nesviti ani neblika.Nevite mi poradit.Dekuji.
Martas
Wednesday 13 December 2006 - 08:48:53 Citovat
Host
Petr 7 napsal ...

Dobry den vsem panove.
Chci vas poprosot o radu.Mam Opel Astru G 1.7 DTi r.v.2003(Isuzu).Dnes rano pri otoceni klicem se rosvitila a jiz nezhasla kontrolka elektr.motoru.Zde jsem se docetl ze u ropaka ma zhasnout a u benzinu zhasne az pri nastartovani.Mne zhasen tez az po nastartovani,pak uz nesviti ani neblika.Nevite mi poradit.Dekuji.


Rada jako kazdymu kdo se na tohle pta, pokud ti predtim zhasinala i beznastartovani a ted zhasne az po, tak tam nejaka chyba byt muze a bud si v poradne najdi jak vyblikat kod zavady (ale myslim ze na tyhle novy motory uz to nejde), nebo sjed do nejblizsiho servisu kde maji diagnostiku at ti vyctou kod zavady .... Pak budes moudrejsi.

[ Upraveno Wednesday 13 December 2006 - 08:49:53 ]
Yper
Wednesday 13 December 2006 - 09:58:59 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Petr 7: přesně jak píše Marťas. Musí to být porucha v elektronické části motoru a těch tam může být hafo - spousta, takže se jednoznačně nedá říci, co by to mohlo být. Před nastartováním probíhá kontrola elektronických a elektrických systémů napojených na ŘJ (ECU). Pokud test proběhne O.K., tak kontrolka zhasne.
Nicméně než bych zajel do servisu, tak bych se podíval na všechna elektrická připojení v motoru a okolo něj. Konektory a kablíky. Koupil bych za 60 Kč sprej Kontaktol či podobný a vše bych porozpojoval, prostříkal a pak několikrát spojil-rozpojil a spojil.
Začíná se totiž ochlazovat, někde už i mrznout a některé kontakty mohou být zarosené a zčásti zkorodované - to vytváří přechodové spoje s větším odporem a to pak ECU může vyhodnotit jako elektronickou závadu.
Pokud to nezmizí, zajel bych na diagnostiku. Ty máš už i navíc novější motor a novější elektroniku, takže vše může být jinak než tak, jak se to tady probíralo v minulosti na starších Astrách a těchto typech motorů.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
petr 7
Wednesday 13 December 2006 - 11:08:44 Citovat
Host
Dik za vase rady,skusil jsem vse nastrikat Kontaktolem a nic se nespravilo.Jeste jsem si vsiml ze mi vubec nesviti konrolka rizeni emisii,predtim svitila,muze to suviset?Uz jsem se objednal aj na diagnostiku zitra tam jedu,tak se ukaze.
petr7
Sunday 24 December 2006 - 16:34:07 Citovat
Host
tak na diagnostice ukazal pristroj Tech chybu :cidlo polohy palivoveho cerpadla.Mechanik V Oplu rikal ze to muze nastat jestli preskoci rozvodak o jede zub,nebo je rozvodak moc volnej.Chybu odstranili teda s pameti ze momentalne tam neni.Zatim vse je jak ma bejt.(Rozvody aj kladky jsov nove).Jeste nekoho chci poprosit jestli to muze souviset s"cukanim" pri akceleraci hlavne na prevodovem stupni 2 a 3.Ono to jako by 2x skublo a pak auto jede normalne,při postupnem pridavani to nedela.Dik.
Martin K.
Sunday 07 January 2007 - 12:05:33 Citovat
Host
Zdravim panove, u motoru X20DTL astra G 1999 vypsana chyba 1635. Hledal jsem v poradne i na Topbuzz, tenhle kod ale neumim najit. Po nastartovani studeneho motoru se mi asi po 5-ti sekundach rozsviti kontrolka motoru, za chvilku zase zhasne. Poradi nekdo?
macil
Sunday 07 January 2007 - 12:49:52 Citovat
Host
Autodata na mňa vypľulo toto:

P1635
Gluhkerzen-steuergerät
Steuersignal-Fehlfunktion Stromkreis

Ale preložiť si to musíš sám. __;
Milan
Sunday 07 January 2007 - 17:40:23 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Mně se někdy v létě po výměně lamdasondy po delší době taky rozsvítila kontrolka motoru.Zajel jsem do servisu a tam na diagnostice říkal,že to zase vypadá na lamdasondu.Tak jsem odjel domů,rozpojil konektor a prostříkal ho kontaktolem.Pak byl delší dobu klid a když se zase znovu rozsvítila tak jsem to znovu prostříkal a byl snad 3měsíce klid a včera se znovu krátce rozsvítila,takže konektor znovu prostříkám kontaktolem a uvidím.Podle mě se jedná o špatný kontakt v konektoru,protože kdyby byla nějaká závada tak by to svítilo i po prostříkání kontaktolem.Co vy na to?

Astra G caravan X16SZR

[ Upraveno Sunday 07 January 2007 - 17:42:18 ]
VGT
Sunday 07 January 2007 - 20:02:47 Citovat
Host
2 Milan: ano, tvůj popis je logický. Ještě bys mohl zkusit po rozsvícení kontrolky vyblikat paměť závad ECU (pokud to u tvého vozu jde).
2 Martin K.+ macil:
P1635 Gluhkerzen- steuergerät
Steuersigna l-Fehlfunktion Stromkreis = žhavící svíčky- řídící jednotka
ovládací signal - chybný obvod žhavení
Milan
Sunday 07 January 2007 - 20:54:17 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
VGT:No ono tenkrát na diagnostice to tomu technikovi žádnou závadu neukázalo,nevím jestli to bylo tím,že se kontrolka rozsvítila a po nějaké době zhasla a tak se to občas opakovalo.Na základě toho říkal,že by to mohla být lamdasonda,ať to tam nechám příští den na pozorování.Tak jsem odjel a doma to prostříkal a pak se to chovalo tak jak jsem popisoval,tak si myslím,že bych ani nic nevyblikal

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1568 sec,0.1213 z toho dotazů.