Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
klimatizacia provoz |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jolo |
| ||
Host | Poradte,ak nastavim klimu (Opel Omega dvoj zonova digital na ECO po skonceni jazdy vypnem zapalovanie.Po cca 5 hod. chcem pokracovat v jazde zapnem zapalovanie ale KLIMA JE PRESTAVENA NA AUTO.Je to v poriadku, Dakujem | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | No já mám digitální ve Vectře (sice jednozonova, ale to je jedno) a jak ji nastavím před vypnutím motoru, tak je i pak. Když přijedu, zmáčku ECO a vypnu motor a pak k tomu příjdu a nastartuju, tak tam mám ECO stále. Nijak sama se mi nepřenastavuje a myslím, že ani nemá. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | jolo napsal ... Poradte,ak nastavim klimu (Opel Omega dvoj zonova digital na ECO po skonceni jazdy vypnem zapalovanie.Po cca 5 hod. chcem pokracovat v jazde zapnem zapalovanie ale KLIMA JE PRESTAVENA NA AUTO.Je to v poriadku, Dakujem Ja chvilku jezdil s OA a tam se po vypnuti motoru vzdycky zapla na Auto ... Ale to byl starej srot a nevim jestli to bylo v poradku. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ano, je to v pořádku. Nicméně tlačítko ECO myslím znamená, že se vypne klimatizační kompresor...ECO by napovídalo, že budeš něco šetřit. Nafta to rozhodně není snad ten kompresor. V létě to prakticky nepoužiješ, snad v zimě, ale to ti jde dovnitř zase vhlký vzduch, který se jinak přes klimatizaci vysuší, takže bych neváhal říct, že je to tlačítko vcelku bezvýznamné )). | ||
| |||
Petr K |
| ||
Host | Nevim jak u tebe ja mam 2,5V6 benzin a kdyz zapnu ECO setrim nejen kompresor ale na volnobeh podle pocitace 0,2 l benzinu za hod. a podle manualu za jizdy je myslim psano 0,5 l na 100 km | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | 0.2l/hod na V6??? To snad nema ani Fabie HTP... Me to ukazuje 1.2 bez klimy a 1.7-2.0 s klimou, za jizdy s klimou vezme cca o litrik vic. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já mám bez klimy 1,2 a s klimou cca 1,6 což je zhruba 0,4 l = cca 15 kč/hod. Behem dne utratím víc za větší békoviny . Když něco mám tak to používám Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Petr K |
| ||
Host | JardaB napsal ... 0.2l/hod na V6??? To snad nema ani Fabie HTP... Me to ukazuje 1.2 bez klimy a 1.7-2.0 s klimou, za jizdy s klimou vezme cca o litrik vic. 0,2 je rozdil mezi zap. a vyp. | ||
| |||
Petr K |
| ||
Host | Petr K napsal ... JardaB napsal ... 0.2l/hod na V6??? To snad nema ani Fabie HTP... Me to ukazuje 1.2 bez klimy a 1.7-2.0 s klimou, za jizdy s klimou vezme cca o litrik vic. 0,2 je rozdil mezi zap. a vyp. ale jak pises nade mnou kdyz neco mam tak to pouzivam | ||
| |||