• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Odpojeni EGR diesel
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Brandon
Monday 10 January 2005 - 21:24:41
Host
Hoj,
snazim se podle mistnich rad zbavit EGRu u sveho 2.0 Tid16V.
Stale se to chova jinak nez by se mi libilo - trosku jsem zmatkoval zda odpojuju spravnou hadicku, opdle toho ze to delalo neco jineho nez jsem cekal, ale uz jsem egr 100% nasel a vycistil, je to bezpecne egr. Zkousel jsem i odpojit na dlouho(>15min baterku, stale se to chova stejne. Vzdy skoncim kontrolkou motoru a zrejme prejde do nejakeho nouzoveho modu, proste to netahne
Co jeste muzu zkusit udelat? Bylo tu par rekaci ze kterych jsem pohchopil, ze to jde, jen tomu neco chybi... Nejake napady?
klubo
Monday 10 January 2005 - 21:58:07
Host
no je tim ovládanej taky podtlak turba...to je ten problém
riwal
Tuesday 11 January 2005 - 07:04:18
Host
Myslím, ľe to tu uľ proběhlo a výsledek byl, ľe to u těhle dieselů to nejde, kvůli tomu turbu.
Skylord
Tuesday 11 January 2005 - 07:46:08
Host
Ja si myslim, ze to jde. Jenom to nejde jen tak sproste odpojit. Idealni by asi bylo nechat EGR zapojeny na podtlak, ale vymontovat ho a nechat ho tam jenom tak valet. No a tu diru po nem zaslepit. Jenze na to by byla treba specialni zaslepka, ktera by jednak zaslepila ten horni otvor ale i ten dolni, z ktereho lezou do motoru ty sr..ky.
Pak by to podtlakove cidlo nemohlo nic poznat a turbu by to taky ublizit nemohlo.
Yper
Tuesday 11 January 2005 - 08:14:32
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já jsem to tady psal. Mám ten samý motor a laboroval jsem úplně stejně se stejným výsledkem. Myslím, ľe to narozdíl od benzínů nejde. Myslím ľe Andrej či NIO říkali, ľe to jde, ale bohuľel jsem se k tomu nemohl nijak dopracovat. Tan tvůj nápad není ąpatný, ale jedná se asi o moc práce a námahy s nevalným účinkem.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Brandon
Tuesday 11 January 2005 - 12:02:29
Host
Takze reseni by mohlo byt, 2x EGR - jeden odpojeny namontovany a druhy zapojeny na podtlak a "polozeny" bokem...
Yper
Tuesday 11 January 2005 - 12:26:51
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Brandon: nevím, chtělo by to vyzkouąet, ale já se domnívám, ľe tam někde jeątě musí být detekce podtlaku v sání, který také můľe reagovat a otevírat EGR nejen pro volnoběhu, ale při kaľdém prudąím přidání plynu - to ale vařím z čisté vody.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1970 sec,0.1539 z toho dotazů.