Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ruční brzda |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Alfréd |
| ||
Host | Zdravím vąechny oplaky, měl otázečku: Mám VeBe 20 DTI z 98. Kdyľ tak v 5 km/hod pomalinku zatáhnu ruční brzdu, tak se ozve straąná rána a auto prudce zastaví. Kdybych to udělal v 40 km/h tak mám z auta jezevčíka. Je to normální nebo to mám řeąit? Na stojícím autě ručka brzdí velmi dobře. | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Čau, mně to dělá naprosto totéľ, a proto jsem to zkusil jen jednou. Nevím, co je to za ptákovinu, neřeąil jsem to. Honza K., Vb Caravan, X16XEL | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | To je pořád do kola .... Chlapi čtěte starąí témata, vąe tu proběhlo, uľ se mi to nechce psát znova. Nic ve zlym. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Je to naprosto normální Úďo. Trpí tím vąechny VéBé. Ručka je dělaná jako bubnová a je pouze na zabrľdění auta. Nicméně se v rámci její správné funkce doporučuje po jejím seřízení (nemá samostavy, protoľe nebrzdí na noľní pedál), za jízda na malou rychlost mírně zatáhnout a ujet několik desítek (moľná stovek?-nepamatuji si z manuálu) metrů, aby se rovnoměrně sjela a čelisti pak doléhaly po celém vnitřním obvodu bubnu. Ta rána je normální jev, jak se zarazí čelisti o vnitřní vymezovací zařízení, které brání čelistím, aby se utrhly. (prostě to není ąkodovka s bubnem na nohu! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Jo a jeste dodatek: ta rana se ozve jen jednou a dokud se pohybujes dopredu, uz da pokoj. Jakmile couvenes, tak to pak da ranu zase | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a bolest vąech těchhle ručních brzd VéBé je, ľe dozadu brzdí hůř! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Nebo vůbec, jako mě | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo Riwi, to musíą hodit auto na hever, sundat kolo a ohnout svůj opotřebovaný hřbet. Pak postavit jeden z otvorů v bubnokotouči nahoru a správným grifem a úzkým ąroubováčkem dovnitř dloubat, aľ nastavíą stavěcím kolečkem správnou rozteč paken - buben bude malinko drhnout a je to! Ratata!!!! Kolečkem se musí točit dolů-směrem k pruľině, co je pod ním. Tenhle postup jsem nepsal pro tebe, protoľe vím, ľe ty ho znáą, ale pro ty, co to nevědí. Pak se musí ujet několik m se zataľenou ručkou aby sedla. Viz výąe můj příspěvek. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
benji |
| ||
Host | Je teda pravda, ľe Vectra je první auto, u kterého nepouľívám v zimě otáčení přes ruční brzdu. Ne ľe by to neąlo, ale loni jsem to 2x zkusil, pokaľdé se ozvala ta známá rána a navíc mi začala svítit kontrolka ABS. A na to nemám nervy, tak se dobrovolně připravuju o to potěąení otáčet se na zasněľené silnici na místě. Je zajímavé, ľe ostatní auta, která jsem kdy řídil (©koda, VW, Seat, Toyota), tento problém neměla. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | 2 Yper: ©robováček dobře, ale kdo sundá to kolo ? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |