Autor
|
Příspěvek
|
Xomix | Sunday 09 January 2005 - 17:41:13 | | |
| |
|
riwal | Sunday 09 January 2005 - 17:49:30 | | |
U TD motoru to nedělej, protoľe ovládání EGRu spolupracuje s turbem a to je asi tvuj problém. EGR musí makat. U turbodieselů odpojit nejde bez těchto následků, takľe to uveď do původního stavu a budeą v pohodě. Zaslepení EGRu má smysl u benzínů a i tak jen podloľkou, samotný EGR musí makat, jinak řve dignostika. |
| |
|
Xomix | Sunday 09 January 2005 - 18:18:26 | | |
Riwale díky, i kdyľ jsi mne moc nepotěąil. Tak a teď se za trest stanu zarputilým ekologem a budu po vąech diskuzích pranýřovat odpojování EGR. Kdyľ nemůľu já, tak nikdo! Grrrrrr. Vy smraďoąi. Hamba vám! |
| |
|
riwal | Sunday 09 January 2005 - 19:53:50 | | |
EGR sniľuje emise NOx a ten se u nás neměří - buď v klidu |
| |
|
Lib | Sunday 09 January 2005 - 20:15:28 | | |
ja stydim, ale auto mam ekologicky, aspon podle barvy Btw je to sporny, zase to min zere takze to produkuje min ostatnich sajrajtu. Teoreticky Uvidime na emisich |
| |
|
Anonymní | Friday 01 April 2005 - 01:50:10 | | |
Ja ho u sveho ropaka odpojil 2,5 r.v 94 a slape v pohode a zere o dva litry min. |
| |
|
|