Autor
|
Příspěvek
|
Alteas | Wednesday 30 August 2006 - 10:00:32 | | |
| |
|
Beny | Wednesday 20 December 2006 - 11:14:11 | | |
Taky jsem ho nemohl najít. Jednou jsem zkoušel nastartovat auto při okolni teplotě 10stupnu, stalo na miste v garazi, takze by se melo rychle zahrat. No a chladici kapalina mela za 35 minut chodu motoru stale teplotu 20stupnu. Nadobka uz byla skoro plna, az tak po 45 minutach zacala kapalina ubyvat (cirkulovat) a na budiku se teprve objevila teplota 90stupnu. Je v necem chyba? Je to tak spravne? Moc se mi to nezda. |
| |
|
Beny | Wednesday 20 December 2006 - 11:15:31 | | |
Opel Corsa 1996, 1.2i, 8v, x12sz |
| |
|
Wally | Wednesday 20 December 2006 - 16:08:49 | | |
V pořádku to asi nebude... Otevřený termostat se pozná tak, že nastartuješ studený motor a chvíli (cca 5 - 10 minut) kontroluješ hadici, která jde od termostatu. Musí být studená, maximálně maličko vlažná a až se termostat otevře, naráz musí zteplat. 45 minut na ohřátí stojícího motoru je moc.
Shodou okolností jsem ho před měsícem měnil na X14SZ, ale snad to je to samé. Je umístěn za krytem rozvodového řemene. Já jsem měnil i rozvoďák, tak jsem to shodil celý dolů, ale existuje i postup bez sundavání rozvodového řemene, akorát povolit ty 2 šrouby od termostatu je ježek v kleci. Hlavně ten více utopený šroub se nejde rozumně dostat - někdy může být rychlejší ten rozvoďák shodit, když nevíš přesně jak na to. Nicméně zde je postup bez sundavání rozv. : Odkaz |
| |
|
|