Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jaký motor Astry G vybrat? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Honzam |
| ||
Host | Ahoj zvažuji že si koupím novou Astru G prodávanou pod názvem Astra Classic ale nevím pro který motor se rozhodnout. Jsem fanoušek dieslu tak kdybych se nemusel koukat na peníze tak vemu 1,7 CDTi i když za rok najedu jen cca 15 000 km a nevadilo by mi že na tom prodìlám. Ale protože finance jsou dost omezené tak zvažuju i nákup benzínových Twinportù buï 1,6 nebo 1,4. Podle tabulek má 1,4 nižší spotøebu a to že by byla línìjší by mi nevadilo. Nyní mám auto s 51kW a staèí mi to. Mùžete mi prosím napsat pøednosti a nedostatky jednotlivých motorù, spotøebu z praxe, co mi radíte vzít atd. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Honzam napsal ... Ahoj zvažuji že si koupím novou Astru G prodávanou pod názvem Astra Classic ale nevím pro který motor se rozhodnout. Jsem fanoušek dieslu tak kdybych se nemusel koukat na peníze tak vemu 1,7 CDTi i když za rok najedu jen cca 15 000 km a nevadilo by mi že na tom prodìlám. Ale protože finance jsou dost omezené tak zvažuju i nákup benzínových Twinportù buï 1,6 nebo 1,4. Podle tabulek má 1,4 nižší spotøebu a to že by byla línìjší by mi nevadilo. Nyní mám auto s 51kW a staèí mi to. Mùžete mi prosím napsat pøednosti a nedostatky jednotlivých motorù, spotøebu z praxe, co mi radíte vzít atd. Kup starsi Nemeckou Astru G a ne tenhle Polskej sunt ! | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | myslim,že ti ta 1.4 bude stačit ,na normální přepravování je to dostatečně použitelné auto... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Pokud jak říkaš ti nynějších 51kw stačí,bral bych určitě tu 1,4-těch 66kw nebude vůbec hrozných. Jinak s tím,že je to šunt se neztotožnuju,protože to by pak musel být i Touareg ze Slovenska,všechny Adidas,Philips... vyráběné v Číně atd. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | RRAAFF napsal ... Pokud jak říkaš ti nynějších 51kw stačí,bral bych určitě tu 1,4-těch 66kw nebude vůbec hrozných. Jinak s tím,že je to šunt se neztotožnuju,protože to by pak musel být i Touareg ze Slovenska,všechny Adidas,Philips... vyráběné v Číně atd. Jestli ti u auta ktery ma najeto 10 000 pripada normalni ze je 3x v servisu s elektrikou (ne elektronikou), ze sem tam nekde neco upadne a interier "vrze" a "mlati" jako u puvodnich z Nemecka po 100 000 km tak pak to sunt opravdu neni. Bohuzel fiirma se nepoucila z predchozich Polskych Aster F a opet jich 5 koupila abysme je po roce opet vratili. Dalsi specialiotka jsou CD od VDO, ktere bohuzel neukazuji na origo display takze ti tam sviti jen hodiny a datum a i spotreba oleje 1l/3000 km me u motoru 1,7 CDTi pripada velka a to ty auta maji vsechny do 20 000 ! V zakladu to nema ani central i kdyz manualni klimu jo a i v provedeni Caravan to ma vzadu bubny ..... Podle me sunt stejne jako predchozi AF. [ Upraveno Thursday 20 April 2006 - 18:31:57 ] | ||
| |||
dada |
| ||
Host | taky mám v zadu bubny u g kombi z16xe, musím říct že mě to nijak neuráží, kamarád má s kotouči a myslím že to brzdí úplně stejně ?lola | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Martas:No nevím,já zatím nějakou kritiku na ně neslyšel,ale možné je vše. No ten motor žere trošku více oleje,i ten 74kw 1,7,je to myslím Isuzu.Už je poměrně starší,byť common-rail,tak se už dává snad jen do Merivy(u nás tedy zatím i do Astry H,mluvím o "západu").Ty bubny i na kombi 59kw by stačit možná měli,ta auta jsou za poměrně fajn cenu,tak se musí šetřit na výbavě. Kolik s nima tak najedete za rok? Možná jejich větší nedostatky se projeví při větších nájezdech,co jsem slyšel názory,tak pouze od lidí,kteří nenajezdí příliš km. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Honzam |
| ||
Host | No já bych už chtěl konečně poprvé nové auto a ta Astra G je momentálně za velmi slušnou cenu za kterou není ani Fabka. Tak si to vemte: S výbavou navíc: klima, dálkový centrál, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, palubní počítač (jen u 1,6), rádio s CD, kožený volant, přední mlhovky, metalíza, el. přední okna, el. a vyhřívaná zpětná zrcátka, ochranný kryt podvozku (kromě 1,7 CDTi) by mě teď vyšla 1,4 za 339 040,-; 1,6 za 362 160,-; a 1,7 CDTi za 385 440,-. To jsou opravdu takové šunty abych se jich bál? Těch 385 440 je tak maximum co jsem schopný splácet a za tu cenu v takové výbavě není ani Fábie. Astru z německa bych bral klidně ale ta bude nejméně dva roky stará a já jsem ochotný koupit max. rok staré auto abych měl aspoň chvíli ještě záruku. A rok stará Astru H z německa je dražší než to nové G a Hčko se mi ani nelíbí. Jakou spotřebu oleje mají ty tři motory co jsou v tom Classicu. Slyšel jsem že některé Astry olej rády papají jsou to i ty současné tři co se do toho montují? Větší spotřeba než 1l na 10 000 by se mi moc nezamlouvala. Na to nejsem zvyklý. | ||
| |||
Oťas |
| ||
Host | Honzam napsal ... No já bych už chtěl konečně poprvé nové auto a ta Astra G je momentálně za velmi slušnou cenu za kterou není ani Fabka. Tak si to vemte: S výbavou navíc: klima, dálkový centrál, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, palubní počítač (jen u 1,6), rádio s CD, kožený volant, přední mlhovky, metalíza, el. přední okna, el. a vyhřívaná zpětná zrcátka, ochranný kryt podvozku (kromě 1,7 CDTi) by mě teď vyšla 1,4 za 339 040,-; 1,6 za 362 160,-; a 1,7 CDTi za 385 440,-. To jsou opravdu takové šunty abych se jich bál? Těch 385 440 je tak maximum co jsem schopný splácet a za tu cenu v takové výbavě není ani Fábie. Astru z německa bych bral klidně ale ta bude nejméně dva roky stará a já jsem ochotný koupit max. rok staré auto abych měl aspoň chvíli ještě záruku. A rok stará Astru H z německa je dražší než to nové G a Hčko se mi ani nelíbí. Jakou spotřebu oleje mají ty tři motory co jsou v tom Classicu. Slyšel jsem že některé Astry olej rády papají jsou to i ty současné tři co se do toho montují? Větší spotřeba než 1l na 10 000 by se mi moc nezamlouvala. Na to nejsem zvyklý. S tím olejem byl průser u AF, Gka jsou v pohodě. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Oťas napsal ... Honzam napsal ... No já bych už chtěl konečně poprvé nové auto a ta Astra G je momentálně za velmi slušnou cenu za kterou není ani Fabka. Tak si to vemte: S výbavou navíc: klima, dálkový centrál, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, palubní počítač (jen u 1,6), rádio s CD, kožený volant, přední mlhovky, metalíza, el. přední okna, el. a vyhřívaná zpětná zrcátka, ochranný kryt podvozku (kromě 1,7 CDTi) by mě teď vyšla 1,4 za 339 040,-; 1,6 za 362 160,-; a 1,7 CDTi za 385 440,-. To jsou opravdu takové šunty abych se jich bál? Těch 385 440 je tak maximum co jsem schopný splácet a za tu cenu v takové výbavě není ani Fábie. Astru z německa bych bral klidně ale ta bude nejméně dva roky stará a já jsem ochotný koupit max. rok staré auto abych měl aspoň chvíli ještě záruku. A rok stará Astru H z německa je dražší než to nové G a Hčko se mi ani nelíbí. Jakou spotřebu oleje mají ty tři motory co jsou v tom Classicu. Slyšel jsem že některé Astry olej rády papají jsou to i ty současné tři co se do toho montují? Větší spotřeba než 1l na 10 000 by se mi moc nezamlouvala. Na to nejsem zvyklý. S tím olejem byl průser u AF, Gka jsou v pohodě. tady si to přečti ... Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |