• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Tempomat na Omagu 2,5TD (r.v. 1998)
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Monday 24 April 2006 - 16:51:39 Citovat
Host
Mám 2,5 TD 1997 6V
Anonymní
Monday 24 April 2006 - 17:07:39 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

Mám 2,5 TD 1997 6V

A máš představu kolik drátů šlo tobě do zápojnice na páčku tempomatu.
R-U-R
Monday 24 April 2006 - 20:59:33 Citovat
Host
No taky řeším jakou páčku sehnat. Na ty koncovce, která tam je připravená mam pouze dva piny. Když jsem volal po znamých tak mi nikdo nedokázal říci jaké číslo ty páčky by tam mělo pasovat a fungovat. Bylo by super kdyby to někdo zjistil a zde zveřejnil
Anonymní
Tuesday 25 April 2006 - 07:57:54 Citovat
Host
Koukal jsem na tu páčku a ze spoda ma nalepku BK. A jinak vím že ty tři páčky co jsem zkoušel byly uplně stejné, akorát se lišily vevnitř kapacitami odporů. A ty špatné samozřejmně nefungovali a nic nedělali . Jo a na te benzínové byl takový plastový výlisek, takže nešla namontovat na diesel.
R-U-R
Tuesday 25 April 2006 - 21:01:11 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

Koukal jsem na tu páčku a ze spoda ma nalepku BK. A jinak vím že ty tři páčky co jsem zkoušel byly uplně stejné, akorát se lišily vevnitř kapacitami odporů. A ty špatné samozřejmně nefungovali a nic nedělali . Jo a na te benzínové byl takový plastový výlisek, takže nešla namontovat na diesel.

Nemohl by si se mrknout kolika piny je osazena ta zásuvka na tempomat? Fakt to shaním i po autorizovaných servisech, chtějí po mě Vin a kód motoru a stejně mají k dispouzici tři možnosti páček. Poraďte někdo jak rozeznat tu správnou. Jsem už nedočkavej to zkusit..
Anonymní
Wednesday 26 April 2006 - 10:16:09 Citovat
Host
R-U-R napsal ...

Anonymní napsal ...

Koukal jsem na tu páčku a ze spoda ma nalepku BK. A jinak vím že ty tři páčky co jsem zkoušel byly uplně stejné, akorát se lišily vevnitř kapacitami odporů. A ty špatné samozřejmně nefungovali a nic nedělali . Jo a na te benzínové byl takový plastový výlisek, takže nešla namontovat na diesel.

Nemohl by si se mrknout kolika piny je osazena ta zásuvka na tempomat? Fakt to shaním i po autorizovaných servisech, chtějí po mě Vin a kód motoru a stejně mají k dispouzici tři možnosti páček. Poraďte někdo jak rozeznat tu správnou. Jsem už nedočkavej to zkusit..


Takže, asi takto dle toho co jsem vypátral po lidech servisech a schematech, existují tři druhy páček.
1. čtyřvývodová dlouhý kabel cca 20cm
2. čtyřvývodová krátký kabel
3. dvouvývodová
Třetí případ by se měl týkat nás všech co máme 2.5 td
Dnes si pro ni jedu jak to vyzkouším dám vědět
R.U-R
Wednesday 26 April 2006 - 12:50:44 Citovat
Host
[quote]
R-U-R napsal ...

Anonymní napsal ...

Koukal jsem na tu páčku a ze spoda ma nalepku BK. A jinak vím že ty tři páčky co jsem zkoušel byly uplně stejné, akorát se lišily vevnitř kapacitami odporů. A ty špatné samozřejmně nefungovali a nic nedělali . Jo a na te benzínové byl takový plastový výlisek, takže nešla namontovat na diesel.

Nemohl by si se mrknout kolika piny je osazena ta zásuvka na tempomat? Fakt to shaním i po autorizovaných servisech, chtějí po mě Vin a kód motoru a stejně mají k dispouzici tři možnosti páček. Poraďte někdo jak rozeznat tu správnou. Jsem už nedočkavej to zkusit..


Takže, asi takto dle toho co jsem vypátral po lidech servisech a schematech, existují tři druhy páček.
1. čtyřvývodová dlouhý kabel cca 20cm
2. čtyřvývodová krátký kabel
3. dvouvývodová
Třetí případ by se měl týkat nás všech co máme 2.5 td
Dnes si pro ni jedu jak to vyzkouším dám vědět

Ještě než to zapojíš mrkni se na nějaké číslo podle kterého by se to nechalo objednat. Pořád mi cpou nějaké jiné.:( Už chci taky tempomatit. Není-li tajná cena tak ještě napiš za kolik se nechá sehant.
undy
Wednesday 26 April 2006 - 13:03:51 Citovat
Host
K tomu plynu-mám OMBE MV 6 bez el.plynu a robí mi to to isté,ako píšeš,takže to je asi normálne.Toť vsjo.
Tomis
Friday 04 September 2009 - 13:31:01 Citovat
Uživatel #786
Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40
Příspěvků: 263
sehnal jsem packu z jednoho vraku ale benzin .. cili 4 vodicovou .. muzete mi nekdo prosim u ty 2 vodicovy zmerit odpory pro jednotliva tlacitka mezi tema dvema vodici? mam X25DT

..

jinac ta packa jde celkem pekne rozebrat, ty tlacitka se vytahnou a ze zedni strany se odklopi kousek plastu, jde to lehce, tak by nekdo mohl bud zmerit nebo otevrit (nemusi se sundavat ani plasty kolem volantu ) a precist hodnoty odporu, pripadne tu desticku s kontakty, ktera pak jde snadno ven vyfotit

byl bych vam straaaaaasne moc vdecnej _;

_________________________________________________________________
Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej
Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003

jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet.
Tomis
Monday 07 September 2009 - 22:35:17 Citovat
Uživatel #786
Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40
Příspěvků: 263
to uz tu nikdo nema diesla s tempomatem?

_________________________________________________________________
Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej
Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003

jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2107 sec,0.1779 z toho dotazů.