• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Palivový filtr a nebo čerpadlo?
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Karllos
Sunday 16 April 2006 - 07:06:40 Citovat
Host
Ahoj všichni.Mám VB X20DTH a včera za jízdy mi spadly otáčky na 1200 ,po zastavení jsem se už nerozjel.Volnoběh držel,ale na rozjetí to nemělo dost sil.Po výměně naftového filtru to už nenatočím vůbec.V servisu se na nic neptali a už mi chtěli atomaticky měnit čerpadlo,ale to se mi nezdá.Že by odešlo ze dne na den?
Nemůže tam být něco jiného?
Martas
Sunday 16 April 2006 - 08:04:39 Citovat
Host
Karllos napsal ...

Ahoj všichni.Mám VB X20DTH a včera za jízdy mi spadly otáčky na 1200 ,po zastavení jsem se už nerozjel.Volnoběh držel,ale na rozjetí to nemělo dost sil.Po výměně naftového filtru to už nenatočím vůbec.V servisu se na nic neptali a už mi chtěli atomaticky měnit čerpadlo,ale to se mi nezdá.Že by odešlo ze dne na den?
Nemůže tam být něco jiného?



Rek bych, ze pri vymenen palivoveho filtru se ti to zavzdusnilo, proto to nejde natocit ...
Halis
Sunday 16 April 2006 - 10:53:34 Citovat
Uživatel #630
Registrován: Thursday 02 March 2006 - 09:47:21
Příspěvků: 228
No to jak jsi popisoval první příznak, vypadá na zavzdušnění nebo ucpání filtru. Kdy jsi ho měnil naposled? Vyjíždíš nádrž až do konce? Já ho měním každý podzim, ikdyž mám psanou výměnu po 30tis/km. Druhý příznak: po výměně filtru se ti dostal vzduch do palivové soustavy a proto ti nejde hned nastartovat motor.

Zafira B- 1.9CDTI/110kW '06
Spotřeba OPEL ZAFIRA B 1.9 CDTI ECOTEC (110kW) 110 kW / 150 HP[/url]
Vectra B- 1.7TD Intercooler '96= PRODÁNO

Ascona B- 16N '78
Karllos
Sunday 16 April 2006 - 15:34:58 Citovat
Host
Když jsem vyndal ten filtr,tak byl jak bota a to měl za sebou jen 18 000 km.
Natočil jsem to,chvilku to běželo,ale bez výkonu a pak to dočista umřelo.Jako kdyby filtr nepustil už další naftu.Pak jsem točil,toči a nic.Palivový filtr jsem už měnil mockrát,ale nikdy jsem to neměl zavzdušněný tak,aby to po chvilce točení nechytlo.Jak to tedy odvzdušnim?Dávat 20tisíc za čerpadlo se mi moc nechce.Frajer co repasuje čerpadla tvrdí,že dýl jak 150 tsíc km nevydrží.Je to pravda?l
Halis
Sunday 16 April 2006 - 16:03:13 Citovat
Uživatel #630
Registrován: Thursday 02 March 2006 - 09:47:21
Příspěvků: 228
Hmm, tak jestli má ten známej pravdu, tak mě to za chvíli čeká taky (158 000km). Já bych zkusil povolit první vstřik a uvidíš, jestli ti dává čerpadlo naftu.

Zafira B- 1.9CDTI/110kW '06
Spotřeba OPEL ZAFIRA B 1.9 CDTI ECOTEC (110kW) 110 kW / 150 HP[/url]
Vectra B- 1.7TD Intercooler '96= PRODÁNO

Ascona B- 16N '78
JOB
Sunday 16 April 2006 - 16:35:33 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Myslím že tvrdit že čerpadlo je pouze na 150 tisíc km je tak trochu o ničem.To se přeci nedá takhe říct.Záleží na únavě materiálu , na kvalitě nafty ale hlavně na zacházení.Jestliže je někdo opatrnej a stará se o auto ,mění filtry a tankuje čistou naftu ( né od známího z kanystrů) tak mu čerpadlo vydrží.Ale jsou i takový co tankujou až když jim nafta dojde lejou tam kde co a filtr ani nevědi kde maj.
Myslím že podezřívat čerpadlo je až poslední možnost.Jestliže máš vyměněný filtry a skouknul si i sýtko v nádrži ,profoukl si trubky a hlavně to pořádně odvzdušnil tak pak je možný že odešlo čerpadlo.Ale vyměnit filtr je opravdu málo na diagnózu.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

NIO
Sunday 16 April 2006 - 21:37:11 Citovat
Host
kazdy vi ze pri vymene naftovych filtru se tento musi vzdy dukladne zalit naftou a pak teprve uzavrit. klidne to zkus opatrne roztahnout na lane. ma to retez ale i tak opatrne. to ze to nejede je nejspise tim vzduchem.
ale cerpadlo odejde najednou a je konec.
Karllos
Monday 17 April 2006 - 19:52:01 Citovat
Host
Tak jsme dnes p. filtr dolili na max,zkusili odvzdušnit vedení u trysek (nafta tekla) a roztahovali.Marně.Při zapnutém klíčku čerpadlo výdává jakýsi zvuk,vrčení.
Je to normální?Kamarád oplák tvrdí,že jeho čerpadlo to nedělá.
Jsem už v koncích,prosím poraďte.
Pepe
Friday 21 April 2006 - 12:11:05 Citovat
Host
Nedávno mi taky z mičeho nic zdechl motor, a nenastaroval jsem, a byla to, jako vždy, spadlá nafta. Vyjímečně to nebylo přepadovýma hadičkama, které rády ztrouchniví a praskají (to skontoluj nejdříve), ale nějakým těsněním až v motoru, je to někde pod vstřikama, jsou to 4 ks gumových těsnících kroužků průmětu tak cca 2cm, ty jsou za pár kaček, ale dalši 4ks podobného průměru, takový placatý prstýnky s gumou, tak ta byly mastné. Komplet 8 ks, origoš v Oplu za 1096Kč. + práce mechanika.
Pomohlo to, ještě vyměním palivový filtr, ten je jak boty za půl roku a 5000km... asi se to uvolňuje někde cestou do fitru, protože beru pořát u JET-ky a jsem spokojený.
Jo a to tiché, jako by vrnění, při zapnutém klíčku , tak to mi dělá taky... a myslím že to je v pořádku...
Yper
Friday 21 April 2006 - 13:35:33 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Zavzdušněné čerpadlo se pozná kromě jiného také tak, že při zapnutém startéru vydává motor úplně jiný zvuk - jde jaksi lehčeji a není slyšet to tzv. klapání - to je zavzdušněné čerpadlo.
Kdo byl vloni na podzim ve Štokách, tak ten zvuk slyšel u mého auta, když se mi to celé zavzdušnilo a já točil a točil, než nafta dorazila! ?lola
Startér s motorem prostě točil viditelně lehčeji.
Mně se při zapnutém klíčku od vlastního čerpadla neozývá žádný zvuk!
Jediné jakoby vrnění je slyšet od solenoidů - dva jsou vpravo (při pohledu čelně) a jeden je za turbem.
Mám dojem, že přímo z čerpadla nemůže být slyšet nic! Alespoň u mne není! Je tam jeden elektroventil, který otevírá naftu do vlastního čerpadla a jinak slouží vlastně jako chcípák motoru. Když se vypne klíček v zapalování, tak el. ventil odstaví naftu a auto zdechne!
Podíval bych se možná na něj - tedy pokud je na co koukat a případně na to, zda na jeho kontaktech je při zapnutém zapalování napětí - měří se přívod a kostra - jedná se o jeden drát, ale asi bude ve svazku s haldou dalších drátů, kterými ŘJ kontroluje chod vstřikovacího čerpadla. Tedy myslím.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3452 sec,0.2630 z toho dotazů.