• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problémy se startováním dieselu
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
fist
Wednesday 15 December 2004 - 16:04:22
Host
lol to jako ze zaslepi hadicku nejakou pastou a nauctujou 7.5k? omg
Andrej
Wednesday 15 December 2004 - 20:13:29
Host
Cena slusna... aspon vim kolik uctovat priste
NIO
Wednesday 15 December 2004 - 20:32:02
Host
Anonymous147.231.141.34 napsal ...
Takľe, závěr se servisu zní: "padá nafta", přetěsnění palivového systému za 7.500Kč (((


hhoooossssiiiiiii. a to se da vyresit jednim zpetnym ventilem a vymenou tesneni a prepadu zhruba do 500,-

tak to jsou dobry vydridusi.
MZ
Thursday 16 December 2004 - 08:33:28
Host
Probuh...ktery servis to byl?....at vim kam nejezdit...
bob
Thursday 16 December 2004 - 11:00:22
Host
taky mám problém s padající naftou. Pokud stojím déle neľ 3 dny, tak musím odvyduąňovat. Prý to dělají přepadový hadičky. Jak postupovat při opravě okolo 500 Kč. NIO prosím poraď
Tomáą
Thursday 16 December 2004 - 19:07:15
Host
Ahoj,
poprosím o radu či pomoc... mám taky DIESEL 2.D za jízdy se mi roľla kontrolka diag. motoru ta svítila i chcviličku po vypnutí motoru.Teď musím asi 30 sekund točit neľ to chytne !! Přepadové hadičky jsem dělal v letě , je tam řj ľhavení k.o. Auto ani tak netahne jako dříve , nevíą co s tím je ???
Díky
Email
NIO
Thursday 16 December 2004 - 21:15:17
Host
Tomáą160.218.178.41 napsal ...
Ahoj,
poprosím o radu či pomoc... mám taky DIESEL 2.D za jízdy se mi roľla kontrolka diag. motoru ta svítila i chcviličku po vypnutí motoru.Teď musím asi 30 sekund točit neľ to chytne !! Přepadové hadičky jsem dělal v letě , je tam řj ľhavení k.o. Auto ani tak netahne jako dříve , nevíą co s tím je ???
Díky
Email


to ze je jednotky ko je tvrzeni nebo dotaz ???

muze to byt i vaha vzduchu nebo nejaky chyba 0400 podtlaky.

Email
NIO
Thursday 16 December 2004 - 21:19:41
Host
bob81.30.253.18 napsal ...
taky mám problém s padající naftou. Pokud stojím déle neľ 3 dny, tak musím odvyduąňovat. Prý to dělají přepadový hadičky. Jak postupovat při opravě okolo 500 Kč. NIO prosím poraď


to si vymenis sam. na kazdym vstriku je prepad a na nem hadicka. vsechny vstriky jsou spojeny az k cerpadlu. ty hadicky vymen a pokud se nezlepsi padani, tak jeste je moznost dat k nadrzi vratny ventil, ktery sezenes v nejake mototechne nebo jak to mam nazvat. pokud ani to nepomuze , budou praskle tesnici krouzky pod vackou primo na tryskach.to uz ale neni o tech 500,- ale tak o 1700,- i s praci.
Yper
Friday 17 December 2004 - 13:06:04
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Padání nafty na Citroenu jsem vyřeąil investicí asi do 300,-Kč. 3el jsem do mototechny a koupil zpětný ventil k posilovači brzd na Favorita. Je dostatečně robustní a má dobrý půměr vstupů. Pak jsem koupil nové hadičky -dvouvrstvé s textilií uprostřed a vyměnil. Pomalu nejdraľąí byla tahadice na palivo. Ventil jsem dal před filtr a bylo po problémech s padáním nafty. Zbylý kus hadice jsem rozřezal a vyměnil tam, kde se mi to zdálo nutné - spoje mezi kovovými trubičkami vedení paliva.
Prostě to jistil zpątný vtl. z Fáčka.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
NIO
Saturday 18 December 2004 - 18:35:11
Host
Yper napsal ...
Padání nafty na Citroenu jsem vyřeąil investicí asi do 300,-Kč. 3el jsem do mototechny a koupil zpětný ventil k posilovači brzd na Favorita. Je dostatečně robustní a má dobrý půměr vstupů. Pak jsem koupil nové hadičky -dvouvrstvé s textilií uprostřed a vyměnil. Pomalu nejdraľąí byla tahadice na palivo. Ventil jsem dal před filtr a bylo po problémech s padáním nafty. Zbylý kus hadice jsem rozřezal a vyměnil tam, kde se mi to zdálo nutné - spoje mezi kovovými trubičkami vedení paliva.
Prostě to jistil zpątný vtl. z Fáčka.



taaak to je ono. presne ten ventil je vhodny. nebo jeste se da pouzit elektro magneticky ventil co se pouziva pri montazi plynu. a dat ho k nadrzi a napojit na privod k cerpadlu. myslim elektriku.
Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1532 sec,0.1173 z toho dotazů.