Autor
|
Příspěvek
|
Martin | Sunday 26 February 2006 - 17:37:57 | | |
| |
|
Milan | Sunday 26 February 2006 - 17:46:06 | | |
Může to být víc věcí,chyba v přepínači,nebo předřadné odpory v těchto polohách |
| |
|
MArtin | Sunday 26 February 2006 - 17:54:20 | | |
Předřadný odpor ,to jsem taky slysel ale je divný že jde ta poslední rychlost ???Kolik může stát ten odpor?? |
| |
|
prtka | Sunday 26 February 2006 - 18:11:14 | | |
když se poondí předřadný opor ,tak většinou jde jen poslední rychlost ...dá se to i opravit...ale musí to být člověk znalý pájky |
| |
|
Martin | Sunday 26 February 2006 - 18:23:13 | | |
Aha ,tak já to vyndam a bud vrakárna nebo pájka . Cenu nového henteho nikdo neznáte ??? |
| |
|
Pepe | Thursday 02 March 2006 - 12:46:26 | | |
slyšel jsem že na Astru to stojí kolem1200Kč, tak bych čekal že podobně..., takže za pokus ta oprava stojí... |
| |
|
Peèos | Monday 17 July 2006 - 16:37:27 | | |
cau, mám stejný problém, kde jsou ty odpory (predpokládám v topení), kudy se k nim dostanu? |
| |
|
franc | Tuesday 08 August 2006 - 15:17:47 | | |
Já mám problém přesně opačný, choděj 3 rychlosti a 4 nejde. Podařilo se ji zapnout párkrát za rok. Poradí někdo díky |
| |
|
Brouček | Tuesday 08 August 2006 - 17:37:19 | | |
Předřadný odpor na jednotlivé rychlosti je přímo u motůrku topení,je to takoví jakoby váleček s několika dráty.na kadetu jsem ho měnil a pasoval tam s feldy.Cena kolem 700Kč.
|
| |
|
opel.vectra | Tuesday 08 August 2006 - 17:47:19 | | |
Čau, někde se mi jeden na VeBe válí doma, dostal jsem ho jaksi v ceně, když jsem v Bennet Carsu kupoval ventilátor na topení. Jinak pravdou je to, že na áčkový Vectře to stačí vyndat a propájet "natvrdo" a pak je to nafurt _; |
| |
|
|